Bosse Boy Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 De e bara å vrida sig åt höger och promenera 500 meter till den bästa.Oves på Heden Inflyttad till GBG? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Inflyttad till GBG? http://www.lassepaheden.se/ Nä utflyttad 555555 Lasse tack för den upplysningen mvh Cenilen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 (ändrad) Tycker att det har varit lite väl mycket tjafs om div orättvisor,dåliga försök att förnya forumet och lite allmänt grinigt på MPR på sista tiden.Tråkigt att det ska behöva bli så Kul om det var lite mer reseberättelser och bilder mm.Tyvärr är jag själv en usel fotograf och glömmer ofta kameran så mycket av bilderna är av usel kvalitet,men hoppas ändå att dom kan var lite roligare att se än alla gnälltrådar Issan med exet när hon ska köra bil för första gången i livet En kompis i Udon Oxå en Udontjej Hon är från NongKhai Kass bild,men det är en tjej som bor i Udon En tjej i Ranong och hunden Kaidao En Chiangmai tjej med samma hund En tjej från Korat En skata eller nått som va väldigt nyfiken på min frukost Min kompis Yok från Phayam 3 trevliga damer från Udon Ursäkta den dåliga kvaliteten på bilderna,men jag ska försöka bättra mig Ändrades November 25, 2011 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Du har så rätt. Väldigt mycket gnäll. Men det har blivit betydligt sämre. Verkar som om många tog konsekvenserna och drog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Du har så rätt. Väldigt mycket gnäll. Men det har blivit betydligt sämre. Verkar som om många tog konsekvenserna och drog. Måste ha hamnat i fel tråd, eller ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Körde Frugan till jobbet i morse.Kameran fick följa med Eken utanför Hotell Liseberg tagen vid 07.30 snåret Lisebergstornet har ju fått lite belysning också l Liseberg Julbelysning Kungsgatan Ett chict Hotell med swimmingpool på taket.Undrar om nån badar nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Får bli dessa från patong strand... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Fy på dig,vad är det för kamera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Fy på dig,vad är det för kamera? En kodak instamatic, skoja bara, en Canon 500D tagen med 18/135 objektiv... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 En kodak instamatic, skoja bara, en Canon 500D tagen med 18/135 objektiv... FF Lite bättre än mobil,snyggt fortsätt så.Hur är det i Pattong nu?,kommer ner nästa vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Lite bättre än mobil,snyggt fortsätt så.Hur är det i Pattong nu?,kommer ner nästa vecka Massage taxi pingpongshow, den jobbiga delen.. Annars är det lite som Pattaya i miniformat fast med bättre stränder. Inte lika billigt som Pattis...Vi trivdes där i alla fall Men det beror nog för att min dotter är helgalen... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Grillad korv e gott. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Lite bättre än mobil,snyggt fortsätt så.Hur är det i Pattong nu?,kommer ner nästa vecka Tråkigt men han är hemma på locket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Massage taxi pingpongshow, den jobbiga delen.. Annars är det lite som Pattaya i miniformat fast med bättre stränder. Inte lika billigt som Pattis...Vi trivdes där i alla fall Men det beror nog för att min dotter är helgalen... FF Goo doter du har.Men va har du tagit fotona nånstans Phuket eller Pattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 tjejerna sitter i köket som vanligt.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 tjejerna sitter i köket som vanligt.. Ja du skrev ju i en annan tråd att du skulle till en sur Thaikärring till granne och det syns, det var ingen vidare feststämning på det fotot BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Ja du skrev ju i en annan tråd att du skulle till en sur Thaikärring till granne och det syns, det var ingen vidare feststämning på det fotot Kankse bättre i köket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 De e bara å vrida sig åt höger och promenera 500 meter till den bästa.Oves på Heden Ove? Lasse pa Heden ar det val? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 (ändrad) Dottern badar i Pattis. . Ändrades November 27, 2011 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 (ändrad) Jävligt trevlig nisse. Thainbben Ändrades November 27, 2011 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Och vem fan e de här? Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Ragson. Gott dricka. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Lite kultur. http://sv.wikipedia.C3%B6n,_Tyresta Stensjön i Tyresta nationalpark. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Sur fruga när man dricker hos Matitan. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Två badbilder till. Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu