Tallviking Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Soluppgång i Trondheim just nu. Sitter på Hurtigruttens fartyg och har just käkat frukost Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Skärhamn. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Träslövsläge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Har fått äran att passa dom små råttorna denna helgen så nu har jag fått storhandla stora biffar mm till matvraken idag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Shopping är det bara en fråga, vilket kön som handlar,det man inte behöver. Detta var dotterns inköp. Detta var mitt inköp. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Shopping är det bara en fråga, vilket kön som handlar,det man inte behöver. Detta var dotterns inköp. Detta var mitt inköp. FF BARA EN!!!!!!!!!!!!!!!!!! det täcker inte ens ett normalt dagsbehov för en vuxen karl En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Butik jag hittade i Trondheim igår Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Butik jag hittade i Trondheim igår Ser man på, lite bilder från TV, bra det!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Ser man på, lite bilder från TV, bra det!! Vilken chock va ? Och i tråden "Dagens bild" dessutom .... Du kunde inte låta bli att kommentera trots det uppenbara i att ha bild i en "bild-tråd" Ser ett mönster i ditt beteende som inte är direkt smickrande. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Vilken chock va ? Och i tråden "Dagens bild" dessutom .... Du kunde inte låta bli att kommentera trots det uppenbara i att ha bild i en "bild-tråd" Ser ett mönster i ditt beteende som inte är direkt smickrande. Här försöker man vara lite uppmuntrande när du innan klagade på att jag gnällde, och så får jag skit för det. suck.. Du överanalyserar alldeles för mycket, allt är inte konspirationer. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Här försöker man vara lite uppmuntrande när du innan klagade på att jag gnällde, och så får jag skit för det. suck.. Du överanalyserar alldeles för mycket, allt är inte konspirationer. Om du kallar den kommentaren för "uppmuntrande" att man lägger in en bild i en bildtråd får du nog fundera igenom vad du säger en gång till. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Det är märkligt hur skriftspråk uppfattas olika. Man kan om man vill läsa alla meningar i en negativ ton och då jäklar har vi många bråkstakar här. Utropstecken kan göra mycket också. Tack för en trevlig kväll! eller Tack för en trevlig kväll!!!!!! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Det är märkligt hur skriftspråk uppfattas olika. Man kan om man vill läsa alla meningar i en negativ ton och då jäklar har vi många bråkstakar här. Utropstecken kan göra mycket också. Tack för en trevlig kväll! eller Tack för en trevlig kväll!!!!!! Att läsa ett enskilt inlägg kan lätt tolkas annorlunda än en lång rad liknande inlägg i tråd efter tråd. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Nog med tjafs. ...och Herr Enis offrar sig för konsten.. hehehe Mmmmmmm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Nog med tjafs. ...och Herr Enis offrar sig för konsten.. hehehe Mmmmmmm /Enis Mumsigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Mmmm tutte Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Inte dagens bild! Men nu längtar man som f*n tills 11dec då man lyfter mot LOS Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Inte dagens bild! Men nu längtar man som f*n tills 11dec då man lyfter mot LOS 1. - JA här är det ingen idé att han sitter och snarkar då försvinner mina gäster, sa fröken Chang och höll upp ett varnande finger. 2. Hmmmm Jag kanske är hård han köper ju ändå några Chang av mig så han för väl sitta här och drömma. Ändrades November 20, 2011 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Nja inte dagens men från i Lördags Bay Breeze Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Jordskred mellan Khun Yuam och Mae Chaem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Den nya innedrinken Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Den nya innedrinken Vad heter den? Many Groups Ice Tea? Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Vad heter den? Many Groups Ice Tea? Sommarlätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Tomte på en fixie Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Bibben, din bild syns inte. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu