måne Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Besök hos Baa och Mario idag. Vilken liten charmknutte. Lillkrabban trivs med. Och vilket datum slår ni till? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Farbror Baa Ser mycket lycklig ut och jag förstår han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Farbror Baa Ser mycket lycklig ut och jag förstår han. Jaaa, va ska man annars vara? En solstråle är han! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Det får bli en från Phuket Town tagen igår.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Och vilket datum slår ni till? Har tappat bort numret till storken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Har tappat bort numret till storken... Fråga BAA. Han har säkert kvar det i adressboken. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Har tappat bort numret till storken... Fråga munken istället,det är väl han som håller i det Grattis i förskott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Svärmor Nohnthaburi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Svärmor Nohnthaburi Har herrn frisknat till efter 70-årskalaset Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 En liten blomma från trädgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Frun studerar ju till förskollärare på det lokala universitetet för tillfället och trevligt nog så finns det bland de kanske 50 sådana studenterna ytterligare en tjej från Thailand, hon hör dock hemma i Göteborg normalt. Blir under studierna förstås en del praktiktillfällen där studenterna får möjlighet att testa sina nyvunna pedagogiska färdigheter på riktiga barn och under senaste praktiken så blev frugan hop-parad med den andra tjejen från Thailand. Så under några veckor har de idel blonda barnen på just den förskolan upplevt den något ovanliga situationen med att ha två thaifröknar intill sig på dagarna. Vill visa ett par bilder från förskolans egen kamera som jag kommit över, där tjejerna lärde barnen lite mer om vad polisen gör. Etc. . ., (jag har klippt lite i det långa och fina dagis/polis-reportaget) mvh SN Hej Kim, Goda karaktärsdanande exempel är alltid välkomna. - Toppen att se hur duktiga och framåt din fru och hennes thailändska väninna är. Jag och frugan gläds på deras vägnar, och vi önskar dem all lycka framöver. Hoppas att du är jäkligt stolt Kim – för det skulle jag vara om jag gick i dina skor Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hej Kim, Goda karaktärsdanande exempel är alltid välkomna. - Toppen att se hur duktiga och framåt din fru och hennes thailändska väninna är. Jag och frugan gläds på deras vägnar, och vi önskar dem all lycka framöver. Hoppas att du är jäkligt stolt Kim – för det skulle jag vara om jag gick i dina skor Mvh SN + på den kommentaren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Godnatt MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Vilken sköning, får bli min enda kommentar. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Vilken sköning, får bli min enda kommentar. FF Nä fan då är EA mycket snyggare/sötare BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 En bild på en glad son Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Vet i tusan var jag ska lägga kvällens bilder men roligt hade vi alla fall. Vi förlorade nästan varje tävling ikväll. . Men den gamla gubben kunde inte strippa så han fick visa vad han kunde.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Det blev en tur till Ramberget och lite solnedgångsbilder vid 4 tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Har du bytt bort L200.an ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Vet i tusan var jag ska lägga kvällens bilder men roligt hade vi alla fall. Vi förlorade nästan varje tävling ikväll. . Men den gamla gubben kunde inte strippa så han fick visa vad han kunde.. FF Är det dottern som klänger på stången och pappan som ska upp på taket 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Är det dottern som klänger på stången och pappan som ska upp på taket 555 Visst är så.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 (ändrad) Bilderna är ifrån igårdagens party, nu sticker vi ut o äter.. Dotter o Far.. FF Ändrades November 17, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Vilken kategori sätter du den till vänster i? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ja du FF du och din charmerande dotter EA verkar ju att trivas alldeles förträffligt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu