Scandinaviancorner Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 I översvämningarnas spår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 En liten sminkbild på dottern från helgen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Och dotterns nya lekkamrat. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Kanonkebab av mannen med bästa kepan. Alla har väl handlat av honom nångång? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Förra veckan tog vi en heldag uppe i berget vid stadens fot, Doi Suthep. Har varit många gånger och besökt templet som ligger på 1000 m.ö.h. Men vi har aldrig fortsatt upp mot toppen. Uppe på 1500 m.ö.k havet fann vi en liten avlägsen by .Medan hustrun shoppade i vanlig ordning, fann jag denna lokala kaffeodling, som sköttes av gammelmormor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 I samma by har de ett litet museum över tjuvjakt, tillverkning an starkare saker och liten odling så klart. Kungen har sin sommar stuga där i närheten också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Är det månne gammel mormor som odlar sin egen ( rock,n,roll ) tobak, också En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) I samma by har de ett litet museum över tjuvjakt, tillverkning an starkare saker och liten odling så klart. Kungen har sin sommar stuga där i närheten också Nej detta är nog en annan by Denna by ligger ca 10 km ovanför kungens sommarpalats. Mycket besvärlig smal väg med otaliga hårnålskurvor. Utan motesplatser. Passar bäst för pickup, inte liten bil med kjolar . Samma väg som leder till campingplatsen. Fortsätt sedan på betong/grusväg till byn ytterligare 3 km Ändrades November 3, 2011 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) Trevlig snut som va gift med en finska. Men han gillade mutan (rosen) Annars gillade han gin och tonic som muta. Gammal bild. Snake Ändrades November 3, 2011 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 En snut som e sjartgosse de va natt nytt for mig Wanipok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Angående svampen, hur har ni torkat den? Hustrun plockade massor för en två veckor sedan, men den tenderade att ruttna istället för att torka. Hon slängde det mesta. Kör ni med ugn/tidningar/snöre/värmegolv, eller vad har ni för knep? Hej Hämta ett torkskåp från återvinningen fungerar perfekt torkar flera korgar på en natt,ca 40 grader MVH//Jocko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Ja Temat är ju vatten i fototävlingen.Tar några offside Tar några pics på min båt när det begav sig.Minena är ju säkra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Någon som samlade på dessa i en bildtråd men minns inte vem, var på Gotland i helgen och såg denna i Visby. Tjena Wwax ! Du syftar nog på min reseberättelse ”På resande fot ett steg i olika riktningar 2011” Du har fotat en av få Space Invaders som finns i Sverige. Det finns en till på Gotland som sitter i ett valv. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Hallowenfirande på gång, dotter och hennes moster på väg till bowlingkväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Hallowenfirande på gång, dotter och hennes moster på väg till bowlingkväll 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 En snut som e sjartgosse de va natt nytt for mig Wanipok. Wanipok om du inte läser allt läs inget. Om du inte ser så skrev jag att han e gift med en finska så undrar vem som e vem lille Wanipök. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Återlämning av Pia efter USA-trippen och en promenix i höstvädret Mot Valbo Kyrkogård, Mor, Far, Lillebror, Pia, Simon och jag För att göra ordning graven... William hade redan varit där och lämnat en teckning av Pappa sin när han fiskar... / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 En bekant till mig som jobbar i Dubai var igår inbjuden att deltaga vid hans sekreterares systers bröllopsfest. Enligt mejlet som jag fick igårkväll så blev det tydligen en lååång, seeeeg och alkoholfri tillställning för honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 En bekant till mig som jobbar i Dubai var igår inbjuden att deltaga vid hans sekreterares systers bröllopsfest. Enligt mejlet som jag fick igårkväll så blev det tydligen en lååång, seeeeg och alkoholfri tillställning för honom. Han kunde väl tuggat lite kat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 En synvillla... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ASG Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Hej Snake,heter han scampi och jobbar i Pattyaområdet? Sjöqvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Då tar vi en fredagsskål på lämpligt ställe! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Va fan!!!! Ska han ut och resa igen Ja ja, ser fram mot lite goa bilder då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu