L64 Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 (ändrad) oj då... vaknade upp till andra breddgrader! Va f-n Bäjj Bris du me!? e de nån jä**a storsamling där nu... eller e de appartementot i Jomtien? ha de så trevligt! Ändrades Oktober 28, 2011 av lamai64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 oj då... vaknade upp till andra breddgrader! Gött att höra att du lever. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Måste vara en riktig gammal bild med tanke på vad liten magen är på bilden . :rotfl: Mvh SWEDEMAN Va fabben, grabben har levt ett gött liv asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Båtbygge i Pakarang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Måste vara en riktig gammal bild med tanke på vad liten magen är på bilden . :rotfl: Mvh SWEDEMAN 55555 dagens 5a När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 . Jasså du ska bli viking nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Stollen och jai (mormor) Men Jai Är blyg så därför blundar hon :fan1: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Stollen och jai (mormor) Men Jai Är blyg så därför blundar hon :fan1: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Kanche ska ta med bilden också Men tack till Måne och Elim63 för dräkten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Städa laga mat prata i nallen med bästisen skibi 695 s fruga Di kan hålla många bollar i luften samtidigt våra tjejer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 En del kan en del kan inte annat än att se på TV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hyrbil a ´la Thai style (vid ett annat tillfälle, en annan hyrbil, fick jag punktering. Det var en mindre sedanmodell. Klättrade under bilen - inget reservhjul. Plockade isär hela skuffen - inget reservhjul. Fick ringa firman som kom och plockade fram hjulen från...under förarsätet! Har aldrig sett detta tidigare, väl dolt. Är det vanligt just i Thailand?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Idag var man bara tvungen att utforska walking street... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . i Udon Thani. Men denna walking street är inte som i Pattis utan det är mest stånd med mat och annat till försäljning på denna marknad. Men även lite musik hade de men den är bara öppen på fredagar och lördagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Och ja försökte få i gång lite party Vart å bunkra ris innan prishöjningen Damen ville ha lite rödtjut.Snäll som ja är så blev det en påse med kycklingfötter så en sväng till thaishopen blev det också så nu håller damerna låda 55555 Tänk om ja fick 33an till å sitta till l bords när thaidamerna käkar Thaislafs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Clion se till att hon får ner bena när det äts Jävla ovana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Clion se till att hon får ner bena när det äts Jävla ovana Thaistail Otto När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Idag var man bara tvungen att utforska walking street... Tack för rapporterna Kör på . . . . . . . . . . .Tack för raporterna . . . . . . . . i Udon Thani. Men denna walking street är inte som i Pattis utan det är mest stånd med mat och annat till försäljning på denna marknad. Men även lite musik hade de men den är bara öppen på fredagar och lördagar. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Har hon snott din snabeldrake??Är du sysslolös nu då??Ha det gott lillen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hyrbil a ´la Thai style (vid ett annat tillfälle, en annan hyrbil, fick jag punktering. Det var en mindre sedanmodell. Klättrade under bilen - inget reservhjul. Plockade isär hela skuffen - inget reservhjul. Fick ringa firman som kom och plockade fram hjulen från...under förarsätet! Har aldrig sett detta tidigare, väl dolt. Är det vanligt just i Thailand?) Kallas Ass-Bag!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Clion se till att hon får ner bena när det äts Jävla ovana Det är väl ingen jävla hund han skall dressera. Det är hans fru i deras hus= Hon sitter som det passar henne. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Och ja försökte få i gång lite party Vart å bunkra ris innan prishöjningen Damen ville ha lite rödtjut.Snäll som ja är så blev det en påse med kycklingfötter så en sväng till thaishopen blev det också så nu håller damerna låda 55555 Tänk om ja fick 33an till å sitta till l bords när thaidamerna käkar Thaislafs Jag känner dofterna ända hit, Clion /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Så kan det se ut när man jobbat mycket Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Ja, allt är inte dyrt i Norge Bra sänkning från 599 till 10 Norska kronor Köpte alla paren (2) de hade till detta pris Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu