Guest Forden34 Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Behövas i Thailand ,Den skulle bli uppäten av Thaihundarna helt säkert Skulle inte tro det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 1. Hunden och hans husse, husse är inte med på MPR så därför raderade jag hans ansikte. 2. Min yngsta katt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 1. Hunden och hans husse, husse är inte med på MPR så därför raderade jag hans ansikte. 2. Min yngsta katt. Så mysigt. Min katt vill också ligga och gosa i ansiktet och även gärna på tangentbordet när man surfar på mpr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 1. Hunden och hans husse, husse är inte med på MPR så därför raderade jag hans ansikte. Passa dig kycklingen så inte debatten om underliggande bildlager blossar upp igen och vad man kan och inte kan extrahera ur en bild... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 r 1000 en fråga,är denna hund i Thailand? Finns 5 ting att se att det inte är i Thailand Vilka är dom 5?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Behövas i Thailand ,Den skulle bli uppäten av Thaihundarna helt säkert Sitter Thaihundar vid bordet och äter trerätters middag på restaurang i Kambodja, i så fall kan du ha rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Hej Kjell är det den hunden som bits?heheheheh Mvh Maitan. Det stämmer. Som så många andra hundar är han revirpinkande i bilen. Men hårt arbete pågår att jobba bort sådan egenheter. Nu följer han mig som en skugga till fruns stora förtret som han inte bryr sig i längre förutom när hon ger honom mat. Jobbar vidare för att lära honom att han är en i flocken och inte flockledare över frun Vi syns snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Det stämmer. Som så många andra hundar är han revirpinkande i bilen. Men hårt arbete pågår att jobba bort sådan egenheter. Nu följer han mig som en skugga till fruns stora förtret som han inte bryr sig i längre förutom när hon ger honom mat. Jobbar vidare för att lära honom att han är en i flocken och inte flockledare över frun Vi syns snart Hahahaha e det så, härligt. Mvh Maitan. Ps. Hur är det vatten ståndet? Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 (ändrad) Inget vatten stånd i Senanikom och fortfarande oklart när//om det kommer. I övrigt är det högt stånd som vanligt Ändrades Oktober 19, 2011 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Äkta dryck som man inte får ont i huvudet av Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 1. Hunden och hans husse, husse är inte med på MPR så därför raderade jag hans ansikte. 2. Min yngsta katt. Hmmmm... och hunden och katten är med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Äkta dryck som man inte får ont i huvudet av Är det en tjur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Bidrar med en länk istället till mycket bilder ifrån översvämningarna. http://www.theatlantic.com/infocus/2011/10/worst-flooding-in-decades-swamps-Thailand/100168/ Ber om ursäkt om den redan lagts ut. Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Så härligt att stiga upp i den svala, blöta och blåsiga morgonen här hemma nu.Längtar inte alls tillbaka till Rio Många av taxibilarna i Rio är gula Här är inrikesflygplatsen Santos Dumont plåtat från mellanstationen vid Sockertoppen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Det var en vacker flygplats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Så härligt att stiga upp i den svala, blöta och blåsiga morgonen här hemma nu.Längtar inte alls tillbaka till Rio Många av taxibilarna i Rio är gula Här är inrikesflygplatsen Santos Dumont plåtat från mellanstationen vid Sockertoppen Du verkar ha haft en egen "sockertopp" med upp! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Vilken flygplats????? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Sovrummet i vårt träd palats Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Är det en tjur? Ha ha, det tror jag nog inte Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Passa dig kycklingen så inte debatten om underliggande bildlager blossar upp igen och vad man kan och inte kan extrahera ur en bild... Vart tog "Gudrun" vägen? Kanske dricker Singha på 7/11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Vart tog "Gudrun" vägen? Kanske dricker Singha på 7/11 Kolla karman .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Inloppet till Sthlm C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Pia och bror min ser ut att ha gööööör trööökigt /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu