Khun Chang Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Från besöket på Flygvapenmuseet i Linköping. Två större plan utomhus som jag inte vet riktigt vad det är för modeller samt en P-51 Mustang (J 26 på svenska) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Några till bilder från flygvapenmuseet . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 (ändrad) Trevligt med lite bilder på gamla kärringa...kärror! Ändrades Oktober 16, 2011 av Tujtuj Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Höst bild vid Ankfloden. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Glömde bilden. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Jag lyckades komma i tid och kunde ta en bild från 29e våningen. Vackra färger över koh Laan. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Glömde bilden. Fina ankor som damen matar. Det ser ut som det är "Tidan" som rinner förbi i bakgrunden; stämmer det? Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 En hög gestalt i andevärlden Hej på dig du, jag känner inte igen den där svarta andesnubben med ormarna på bilden. Vad heter han och vad har han för funktion? Visst är det fullt möjligt att han är "jättehög", men det är ju lite svår att se hur hög han faktiskt är när han sitter ner Vet du själv hur hög han är? Eller menar du att han har stoppat i sig något, och att han därför är så där "hög"? Upplys gärna oss som famlar runt i ett fantasilöst och sakralt mörker Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 En fråga till Herr Odin och alla övriga med Emils byssa... Om man är ute i skogen och njuter av det vackra vädret och trattkantarelltillgången får syn på en sådan här... .hög som det fortfarande ryker av samt att det på ramlängds avstånd.. finnes denna urgrävda myrstack. Vad skall man då ta sig till? /Enis Är det i trakterna av Valbo? Man kan lätt få hög puls om man råkar på det Nalle har gjort. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Har märkt att det finns ett visst intresse för Saké på forumet. Kan tala om att vi i svensk-japanska föreningen i Göteborg brukar ordna en saképrovning på vårkanten. http://www.svenskjapanska.org/ om det är någon som är intresserad. Lägger in lite Saké bilder från Japan för att öka aptiten. Ett litet Sakébryggeri i närheten av Nagoya. Son och far bryggare guidar Ångning av ris Jäskar Saké-affär i Kyoto, finns mycket att välja på Kylrummet (finrummet) i en Saké-affär i Tokyo Sensei (Doktor) Saké håller föredrag på en av otaliga studietillfällen (saképrovningar) Saképrovning i bergen utanför Kyoto Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Glömde bilden. Hej, Det går fint att göra "Phad Phed" på dessa fåglar..... TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Bild på anskaffad vinterbil. Den andra är bakhjulsdriven och på 515 hp och inte så lämplig på vintern Det är också en Bimmer, was sonst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Fina ankor som damen matar. Det ser ut som det är "Tidan" som rinner förbi i bakgrunden; stämmer det? Mvh SN Nej det är det inte. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 serverar mat på ett barnhem för handikappade barn Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Hade funderat på att göra om den lilla trädgården,nu ser den helt anskrämlig ut i mitt svenska tycke.. Byta ut plattorna,ta bort några buskar...köpa ett litet växthus för kryddor och tomater. Men får väl avvakta vad flodvågen ställer till med. Vi kanske tom tar hennes familjen bröllops gåva under övervägande. Ett nytt hus är utlovat på samma plats.Nuvarande hus även om det är stort och golven finfina så är det väldigt ålderstiget.Delar av inner taket i den gamla lägenheten som ligger i anknytning till huset har nu ramlat ned efter den störtskur för några dagar sedan.Står tomt visserligen och ett nytt inner tak kan ju sättas upp men det kanske bara är början på nåt som inte gjordes rätt från början.Hur som helst här är några bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 (ändrad) Sista bilden ville liksom aldrig ladda ned men kör väl den för sig själv då! Ursäkta för dålig skärpa.Min Sony Eriksson K850i har snart knäppt sin sista suddiga bild. Hoppas på att få tag på nya Iphone 4s snart. Ändrades Oktober 18, 2011 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Sista bilden ville liksom aldrig ladda ned men kör väl den för sig själv då! Ursäkta för dålig skärpa.Min Sony Eriksson K850i har snart knäppt sin sista suddiga bild. Hoppas på att få tag på nya Iphone 4s snart. Hej Kjell är det den hunden som bits?heheheheh Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Nu är det kvällning och svalt, på gränsen till kyligt! Får traska ner o se om jag hittar nåt värmande o dricka Ä dä Atlantic Hotell? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Jycken väntar ivrigt på ett en pinne ska slängas som den får rusa efter, klart koncentrerad Bilden är tagen med en kameramobil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 r 1000 en fråga,är denna hund i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 En givande hand Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Nej, den är svår att smyga med dit även om den skulle behövas i TL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 Behövas i Thailand ,Den skulle bli uppäten av Thaihundarna helt säkert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 18, 2011 Dela Inlagd Oktober 18, 2011 r 1000 en fråga,är denna hund i Thailand? Ett tips är att kolla gräset å falu rödfärg och även panelen på kåken Observante F34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu