Oscar Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Efter regnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Hej Dagens bild från Hua Hin tgaen för drygt en månad sedan, men känns väldigt aktuell just nu med tanke på översvämmningarna i Thailand. Ha en bra dag! Härlig bild Dock har vi inga översvämmningar i Hua Hin i år. :thumbsup: ( Inte i flol heller, faktiskt ) Mvh Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Efter regnet. Såå vackert! Mera från en amatör! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Det byggs så det knakar även i Kinas inland. Bilderna tagna från mitt hotell i Chengdu, Sichuan Province. Noterbart är att detta är en "New Development Zone" som var en risodling för två år sedan men nu har Foxconn (Appletillverkaren) mfl tröttnat på de höga lönerna ute vid kusten så nu är det Go West som gäller. Jag bor på ett helt nybyggt 5-stjärnigt hotell men det är verkligen 5-stjärnigt med kinesiska mått mätt. En gigantisk lobby i fejkguld, enorma matsalar där det tar en timme att få sina vårrullar trots att man är enda gästen, jättefint rum men med toaletter som inte går att spola, kylskåp med rumstemperatur och en air-con som lade av efter ett par timmar. Skyltningen däremot är närmast 6-stjärnig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 (ändrad) Lite bilder jag fick från svågern i Bangkok nyss Ändrades Oktober 14, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Morgonens bild. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Tjena! Smart gubbe som satt upp denna i trappuppgången innan helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Framme i Frankfurt, har parkerat mig i den nya loungen vid B42, den som har bar så man slipper o hälla upp själv.Men skall strax gå in i Tyskland och ner till Level 0! Var jävligt bumpigt inatt så vi fick skicka fram expertisen mitt över atlanten. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Det byggs så det knakar även i Kinas inland. Bilderna tagna från mitt hotell i Chengdu, Sichuan Province. Noterbart är att detta är en "New Development Zone" som var en risodling för två år sedan men nu har Foxconn (Appletillverkaren) mfl tröttnat på de höga lönerna ute vid kusten så nu är det Go West som gäller. Jag bor på ett helt nybyggt 5-stjärnigt hotell men det är verkligen 5-stjärnigt med kinesiska mått mätt. En gigantisk lobby i fejkguld, enorma matsalar där det tar en timme att få sina vårrullar trots att man är enda gästen, jättefint rum men med toaletter som inte går att spola, kylskåp med rumstemperatur och en air-con som lade av efter ett par timmar. Skyltningen däremot är närmast 6-stjärnig Tjena Atom, tackar för senast! I Chengdu, har du möjligtvis kollat in: 1F, 62 North Kehua Rd., Lippo Tower? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Kände mig tvungen o beställa en öl till Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Fy fan vecka tråkiga slipsnissar här i Frankfurt, känns jäkligt kul o bräcka sig fram o hälla upp en fetegrogg när nissarna klagar på vinet.Secket folk! Och nej, jag drar ju naturligtvis inte alla slipsnissar över en kant.Bara dom stela tråkiga o gråa som är här nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Varför låstes chang tråden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Är du kokkobello Clion? Jag har tagit skärmdumpar på dina inlägg i tråden. Så imorgon får du se de i nyktert tillstånd. Då kanske du förstår varför tråden låstes. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Varför låstes chang tråden Har en svag känsla av att du var inblandad i det . Och varför frågar du det här ? Trodde du la av med svammlet för att lägga in några av dina fina bilder. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Bild tagen på insidan av hotell i Kambodja. Frugan och jag checkade in en kväll och managern var trevlig. Hälsade oss välkomna och hoppades vi skulle få en trevlig vistelse. Han avslutade med att säga; -"Men lägg för fan inga väskor framme så de syns från fönstret för då får man inbrott!" Gissa om man kunde sova den natten.!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Hej Efter en del bilder från Japan floerat här på MPR den senaste tiden är det inte utan att man längtar tillbaks till Japan och dom fyra åren man bodde och jobbade där. Vi befinner oss på ön Kyushu i södra Japan, och skall upp till 1592 meter över havsytan. Vad är detta? Det är faktiskt en vulkan som heter Kome Zuka, notera dom "svarta" spåren det är regnvattnet som gjort dessa spår. Nu är vi uppe på 1592 meter över havet, och det luktar kraftigt med svavel.. För att förstå storleken titta till vänster i bild så ser du två människor. Närbild på 阿蘇山 eller Aso-san som man säger i Japan. Som artighetsfras säger man "san" efter namnet i Japan (ungefär som Khun före namnet i Thailand) och man säger även "san" för vulkaner. Vi var där 2004 i slutet av april, och vulkanen hade ett utbrott bara ett par månader innan vi var där. Mera utbrott skedde 2005 och 2011, och Aso-san är en av dom mest aktiva vulkanerna i Världen. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Barnbarn plask!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Nu på hösten bjuds det på starka fäger Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Hej Dagens lille Leo som nu är 10 1/2 månad, tiden går fort.. Vad tittar du på nu? Ja ja.. Försök du att skrämma pappa.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Tjena Atom, tackar för senast! I Chengdu, har du möjligtvis kollat in: 1F, 62 North Kehua Rd., Lippo Tower? Hade ingen aning om att det fanns något Lippo Tower i Chengdu, det finns ju två i Hong Kong och det är coola skapelser men Chengdu har jag missat. Atom har halvterminslov nu så eventuellt tar vi en sväng till vår favoritstad HK nästa vecka och då ska jag posta några Lippo bilder Detta är ju en bildtråd så jag slänger in en bild från taxiresan till flygplatsen igår. I Kina går alla taxibilar på gas och när man tankar måste alla gå ur bilen pga explosionsrisken. Det går dock bra att stå och röka jämte bilen och dessutom har de ju som synes säkerhetsutrustning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 En liten grashoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 En annorlunda flytväst i dessa tider av översvämningar. http://www.nationmultimedia.com/national/1000-villagers-flee-collapse-of-small-dam-in-Ang-T-30167736.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Kompisens ungar med spring i benen. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Jag skulle vilja passa på att påminna om att den här tråden är till för medlemmarnas privata bilder. Vill ni lägga in diverse skämtbilder eller bilder från tidningsartiklar så använd er då av andra trådar eller starta en ny. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 15, 2011 Dela Inlagd Oktober 15, 2011 Jag skulle vilja passa på att påminna om att den här tråden är till för medlemmarnas privata bilder. Vill ni lägga in diverse skämtbilder eller bilder från tidningsartiklar så använd er då av andra trådar eller starta en ny. OK, my bad . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu