lars60 Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 Quote Är det inte hon som äger Thaibutiken i Borlänge? Rätt.det var hon som fyllde år! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 Quote Hehe...nej tyvärr gubben.ingen är ledig...de andra gubbarna sitter bakom och vaktar. :Drogar-Cry(LBG): OK, får väll offra mig och åka ner till Bastuträsket Thailand då, tänkte jag skulle slippa det :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): gubben :Drogar-Cry(LBG): Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd Mars 1, 2009 Dela Inlagd Mars 1, 2009 Polis inväntar Thaksin Shinawatras "röst" i det sista Thai Rak Thai försöket att behålla makten. Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 2, 2009 Dela Inlagd Mars 2, 2009 Quote :Drogar-Cry(LBG): OK, får väll offra mig och åka ner till Bastuträsket Thailand då, tänkte jag skulle slippa det :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): gubben :Drogar-Cry(LBG): Offra??? Ja det är ju så himla hemskt att åka till Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 2, 2009 Dela Inlagd Mars 2, 2009 Quote Offra??? Ja det är ju så himla hemskt att åka till Thailand Om inte annat så är det rätt dyrt där nu :Drogar-Scared(LBG): Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 2, 2009 Dela Inlagd Mars 2, 2009 Gurkan... Allt e ju relativt, ok det kostar mer än förut men dyrt...näe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 2, 2009 Dela Inlagd Mars 2, 2009 Quote Offra??? Ja det är ju så himla hemskt att åka till Thailand Visst är det :Drogar-BigGrin(LBG): nä, självklart ska det bli kul att komma ner efter den snöfattiga vintern och få bada i Stilla Havets 28-gradigt varma vatten. :Drogar-Love(LBG): Och sedan åker jag in till NID-bar och spelar några av spelen som tjejerna har en förmåga att "alltid" vinna. Med kameran givetvis med mig för att sedan kunna föreviga vad jag har sysslat med därnere. :Drogar-BigGrin(LBG): :Drogar-BigGrin(LBG): :Drogar-BigGrin(LBG): Här kommer några bilder från fjolårets möte på NID-Bar Jag vet inte om den vänstra tjejen är Katoy, den högra är det definitivt inte Jag bilder från förra våren, OK, eller? gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 2, 2009 Dela Inlagd Mars 2, 2009 Vilka spel är det vi pratar om??? Kan man vara två å spela fickpingis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Mitt ex fru och jag blivit sambo Nagon torkad munk Maste ju bjuda bild mig sjalv daxs jogga lite i byn. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Trevliga bilder Gubben En anna får tyvärr vänta tills i höst på resa Mycket att göra framöver Men sen f-n 21/9 flyger stålis till Thailand med mig Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Quote Mitt ex fru och jag blivit sambo Nagon torkad munk Maste ju bjuda bild mig sjalv daxs jogga lite i byn. Hej Jerker, Tillsammans igen? I så fall ber jag att få gratulera och önska lycka till! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 6, 2009 Dela Inlagd Mars 6, 2009 Snabbmat på en vägrestaurang mellan Hua Hin och Bangkok, 28/9 2008. Sambo med två systrar och systerdotter. Det här måste vi besöka, så klart....hehe...innan vi far vidare till Bangkok. Trappen ner i grottan! Självklart...lite sånt här! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Skruttan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Hej Tösen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Mars 7, 2009 Dela Inlagd Mars 7, 2009 Bjuder på en bild på damen..Nu är det bara 4 veckor kvar innan vi åker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 8, 2009 Dela Inlagd Mars 8, 2009 Besök på IKEA i Valbo idag, med dotter och sambo. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Mars 8, 2009 Dela Inlagd Mars 8, 2009 Dagens Bild! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Mars 9, 2009 Dela Inlagd Mars 9, 2009 Det sägs att husetsherre hade varit ute på bus en sen natt och tagit med sej en vacker dam hem. Då husfrun upptäckte detta blev hon vansinnig och vände upp o ner på den vackra damen sedan slog hon ner henne i terassen. Hon förvandlades till ett träd och står där ännu idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Provar med en bild från den 4/3 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ubon-robbe Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Hej Goli Grattis till giftermålet, vad fina ni är! Mvh. Robbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Quote Hej Goli Grattis till giftermålet, vad fina ni är! Mvh. Robbe Instämmer med föregående...kanonsnyggt! Lycka till! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Tack Vissa i familjen ser ju OK ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Grattis! Berätta gärna om ditt bröllop! Var det varmt i Roi Et nu? MVH Jens http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Jodå nog är det varmt alltid. Sitter på ett hotelrum i RoiEt med AC´n 25 grader å fryser vet ej vilken temp det är ute men skulle gissa på 30-35 i skuggan. Får väl se om det blir något utförligare repotage senare under reseberättelser när man kommer hem. M.v.h Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 10, 2009 Dela Inlagd Mars 10, 2009 Favvo soi-jycke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu