Phom Lasse Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Jag skrev innlogar förrut unde ett annat namn men glömde mitt nick name och passowordet i-. Men jag vet att finns mycket bilder på mig där ute sorry for that my friend out there Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Jag skrev innlogar förrut unde ett annat namn men glömde mitt nick name och passowordet i-. Men jag vet att finns mycket bilder på mig där ute sorry for that my friend out there Tjena! Bara lugn..ingen panik. Vi ser fram emot fler bilder där du alltid ståtar i förgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Hej Dagens tema översvämmning Bangkok Igår fanns det inget vatten här. Inte många personer vid klubbhuset, här brukar vi mata fiskarna. Varning, farligt område (fritt översatt). Till vänster bakom muren vårat område Verkar inte dröja länge innan området vattenfylls, grannarna och vi är nu på väg att köpa sandsäckar och två stora pumpar står beredda. Igår inte en vattendroppe här på vägen. Fullt med pumpar som går för fullt, för att undvika vattnet komma in på "vårat" område. Hmmm.. Inget vatten här igår heller.. Och det är den 22 oktober som det skall vara som mest vatten i Bangkok, hur skall detta sluta? Kör MC:n med en hand och tar kortet med andra handen, tur man inte vurpade i detta kloakvatten. Men på våran lokala marknad är det än så länge torrt och fullt med folk. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Adressen på vårat slott i Tung Yang Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Hej Dagens tema översvämmning Bangkok Igår fanns det inget vatten här. Inte många personer vid klubbhuset, här brukar vi mata fiskarna. Varning, farligt område (fritt översatt). Till vänster bakom muren vårat område Verkar inte dröja länge innan området vattenfylls, grannarna och vi är nu på väg att köpa sandsäckar och två stora pumpar står beredda. Igår inte en vattendroppe här på vägen. Fullt med pumpar som går för fullt, för att undvika vattnet komma in på "vårat" område. Hmmm.. Inget vatten här igår heller.. Och det är den 22 oktober som det skall vara som mest vatten i Bangkok, hur skall detta sluta? Kör MC:n med en hand och tar kortet med andra handen, tur man inte vurpade i detta kloakvatten. Men på våran lokala marknad är det än så länge torrt och fullt med folk. Ha en bra dag! Hys intet oro,, om några dagar så har pruppasop proppellerat ut allt vattnet ur floden, sen kan ni gå torrskodda igen. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tammy får sin obiligatoriska söndagstvagning medans Timmy sitter och väntar på avtorkning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Syskonkärlek För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Vi har glömt o somna in idag. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tog mig en liten promenad runt hotellet innan middagen och fick mig dessa kinesiska visdomsord till livs. Tillbaka på hotellet såg jag denna mycket upplysande skylt som jag tror att jag visat tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Vi har glömt o somna in idag. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Jag kan förstå varför Lamaien. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tog mig en liten promenad runt hotellet innan middagen och fick mig dessa kinesiska visdomsord till livs. Tillbaka på hotellet såg jag denna mycket upplysande skylt som jag tror att jag visat tidigare. Har moderatorn cesurerat sej själv En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Har moderatorn cesurerat sej själv Hoppsan vad är det som händer. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Hoppsan vad är det som händer. Mvh Maitan. Inte möcke Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Inte möcke Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Värkar inte så.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Värkar inte så.. Mvh Maitan. Verkligen inte Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Jag antar att clas391 menar att mina bilder inte syns, märkligt för de syns här, men det är väl kineserna som censurerar mina bilder Här kommer dagens kinesiska visdomsord och mindre visa ord igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Jag antar att clas391 menar att mina bilder inte syns, märkligt för de syns här, men det är väl kineserna som censurerar mina bilder Här kommer dagens kinesiska visdomsord och mindre visa ord igen. Och där satt dom. Hade bara lilla rutan "postade en bild" med röda krysset innan. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Lite billder från Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Serverar mat åt sjuka barn Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Pattaya kan va fint på kvällen. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Pattaya kan va fint på kvällen. Härligt bild Ragson men jag tycker Pattaya är fint på kvällen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Pattaya kan va fint på kvällen. Det är ju på kvällen som Pattaya är finast. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Det är ju på kvällen som Pattaya är finast. Håller med dig Jiven. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Uttaradits skyddsande Phraja Phichai Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu