M33 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Dagens lekstuga. förbannat kul men man har visst tappat en del på 15års frånvaro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Bild med några år på nacken. Ingen lyfter på ögonlocken för munderingen - men jag undrar vad kamraterna skulle säga om man kom till arbetsplatsen i den utstyrseln? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Kan inte låta bli att visa på siestan i byn. Visst mår de bra? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Hej Igår åkte man hem i tid från jobbet, och tänkte ta en helg i Jomtien hos Maitans, men väl när man kommer hem så delar vakterna ut varningslappar Tydligen så kommer vårat område att översvämmas idag eller imorgon, och man rekommenderar att bära upp allt till andra våningen Det var den plannerade resan.. Månen lyser på dagen, och dom där hemska molnen med mera regn. Frugan har välsignat MC:n för översvämmning och andra olyckor. Ingen ide att sitta och deppa, så vi åkte till den lokala puben för ett par öl. Och lille Leo står själv för första gången. Utanför Sju Elva (7-11) en vanlig fredgagskväll. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 (ändrad) Ta med Leo till puben! han hetr ju så! hehe Allvarligt så hoppas jag ni klarar er! Har varit med om , och det värsta som finns är att bara kunna sitta och se hur det stiger! Bli först och lägg upp alla grejor på övervåningen! Choke Dee! AMJA IOm det inte händer nåt, så skrattar alla men när det händer kommer dom till er Ändrades Oktober 8, 2011 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Här kan man ställa ölen Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Antagligen väldigt mörkt o suddigt men vi har trevligt iaf Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En pompoi farang Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Plask Längtar till LOS!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Dagens lunch (i går) . Bilden tagen med en Samsung Galaxy SII kameramobil som fungerar alldeles utmärkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En trött Swamp?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En bild på en orkide som ja tog hem från Thailand för ett år sen som nu har börjat att blomma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Flowers??BKK! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En trött Swamp? ? En mycket tröttare Steffen (Stefan5300). BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En mycket tröttare Steffen (Stefan5300). Gött? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Plask Längtar till LOS!!!!!!! Hej Svampen, jag såg på bilden där du åker rutschkana vid poolen att du faktiskt bär en "Badmössa"! För mig som är lite gammalmodig är detta plagg bara förknippat med tävlingssimmare och min mormor. Men det är kanske ett krav att man måste bära badmössa i just den poolen, eller är det bara så att du värnar om frisyren och ditt naturligt stiliga hårsvall? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Ett skepp kommer lastat ?? eller mat till ankorna För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En mycket tröttare Steffen (Stefan5300). SÅDÄRJA! Nu är man nästan blind! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Hej Svampen, jag såg på bilden där du åker rutschkana vid poolen att du faktiskt bär en "Badmössa"! För mig som är lite gammalmodig är detta plagg bara förknippat med tävlingssimmare och min mormor. Men det är kanske ett krav att man måste bära badmössa i just den poolen, eller är det bara så att du värnar om frisyren och ditt naturligt stiliga hårsvall? SN Jag hade faktiskt aldrig trott att jag skulle tvingas i en badmössa heller, men många pooler verkar ha detta som krav i Thailand, så nu har även jag setts bära denna huvudbonad, men jag har ingen bild på eländet som tur är Det kan ju vara så att hår orsakar stopp i reningsanläggningen eller liknande, därav kravet?!? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Plask Längtar till LOS!!!!!!! Va ska du dit o göra Svampen, du blir ju bara blöt både invärtes och utvärtes Mvh BBJ (bara 11 dagar till avresa ) Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Jag hade faktiskt aldrig trott att jag skulle tvingas i en badmössa heller, men många pooler verkar ha detta som krav i Thailand, så nu har även jag setts bära denna huvudbonad, men jag har ingen bild på eländet som tur är Det kan ju vara så att hår orsakar stopp i reningsanläggningen eller liknande, därav kravet?!? Mvh BBJ Aha, undrar hur de gör om nu badgästen är flintis på skallen, men ändå har hår på bröstet? Kroppsstrumpa?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Aha, undrar hur de gör om nu badgästen är flintis på skallen, men ändå har hår på bröstet? Kroppsstrumpa?? Shhhh, väck inte den björn som sover För min lekamen är rätt lurvig också Å nån måtta får det vara för att ta sig ett dopp Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En pompoi farang Verkar som Phom Lasse har en beundrare som tidigare postat bilder på honom..... Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 En liten utflykt i norra Thailand Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Den här skönheten hittade jag en dag i somras. Märket är det något ovanliga Auburn. Tyvärr är den inte min... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu