L64 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Trivsamt här på copacabana nu Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Trivsamt här på copacabana nu Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Hur är priserna där jämnfört med Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Hur är priserna där jämnfört med Pattaya? Maten är dyrare och en bira 35cl kostar ca 14 spänn. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Kör på Lamaien både med bilder å damer. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Rätt temp på denna goding För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Rätt temp på denna goding Den Piloten kallar jag för en kall Chang Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Maten är dyrare och en bira 35cl kostar ca 14 spänn. Skit i vad maten kostar. Brudarna,Brudarna. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Detta var en annorlunda upplevelse förra året För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Den va bra clas .men Lamaien kör ju med undervattenskamera (tror jag från nån tråd) och då har han inte tatt av skyddet Med tanke på copa:s damer så gör han nog rätt att inte ta av skyddet En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Detta var en annorlunda upplevelse förra året En av de mest atmosfärfyllda/känsloväckande/fantasigödande/udda bilder, jag någonsin sett. Vad är det? Ett fängelse? Ett bröllop? En bastu? En bra och underlig bild... Skulle lika gärna kunna vara en tavla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 En av de mest atmosfärfyllda/känsloväckande/fantasigödande/udda bilder, jag någonsin sett. Vad är det? Ett fängelse? Ett bröllop? En bastu? En bra och underlig bild... Skulle lika gärna kunna vara en tavla. ha ha ja det kan man undra vad det är men det är faktiskt ett bröllop på kameer vis För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Rätt temp på denna goding Håller med. Rätt temperatur och helt rätt att locket är på. Låt det vara på det viset. Den där ölen gör sig bäst på bild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Håller med. Rätt temperatur och helt rätt att locket är på. Låt det vara på det viset. Den där ölen gör sig bäst på bild... Övervägde starkt en minuskarma där, men ångrade mig när jag inså att du ju såklart bara glömt sätta dit ironi-smileyn när du antydde att Chang inte skulle smaka bra! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Ett dopp i det fria Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Tjena! SCOTTISH BAR STOOL, FOR KILTS. Kanske kan vara något för damerna i Pattis med tveksamt kön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Mycket skrot är det, Klaipeda näxt stop! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Maten är dyrare och en bira 35cl kostar ca 14 spänn. Jag mena brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Jag mena brudarna. Ingen aning punkt punkt punkt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Ingen aning punkt punkt punkt Visa en Brasiliansk Weinerschitsel det är ju alltid intressant. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Han har nog fått kramp i avtryckar fingrett Så många goingar som finns på den stranden klarar inte lamaien När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Han har nog fått kramp i avtryckar fingrett Så många goingar som finns på den stranden klarar inte lamaien Trodde inte han gillade goingar, trodde han gillade schitslar BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Trodde inte han gillade goingar, trodde han gillade schitslar Jo de gör han nog snittslar å goingar.Å vem gör inte det 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Visa en Brasiliansk Weinerschitsel det är ju alltid intressant. Kanske lite Brasiliansk julskinka som nyss passerade under mitt fönster funkar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Kanske lite Brasiliansk julskinka som nyss passerade under mitt fönster funkar Nu när du ändå är på plats och har under några dagar avnjutit ölen, brudarna och stämningen kanske jag kan rekommendera en brasse vax En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu