pigge01 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Här e de en bastant palmstamm Stora vågor idag F-n Lamai64! Man blir sugen på att resa dit också! Tack! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 F-n Lamai64! Man blir sugen på att resa dit också! Tack! pigge01 Fråga din trevliga fruga! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Fråga din trevliga fruga! Hon går att fixa! Värre är det med jobbet. Har Semester i December och kommer kanske. Åka ner till Thailand och ev en tripp till PH. Det är lite svårt med pengar nu efter hus köpet förra året. Insatsen tog stort hål i spargrisen. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Tog ett par bilder på isoleringen av huset som BA-Bygg gör. +10cm och ny puts. Datumet på bilderna är fel. Hälsar pigge01 Hoppas inte det är en trästomme i huset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Sitter på balcony nu o jäser o bygger på em-fyllan Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Sitter på balcony nu o jäser o bygger på em-fyllan Sent from my GT-S5660 using Tapatalk får byta plats så du får lite bättre vinkel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Ja de e svårt me vinklarna här och inte blir de bättre halvblind och en skärm som e pygme' hehe Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Karma på 3500! Grattis Lamai64 Från pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Karma på 3500! Grattis Lamai64 Från pigge01 Härligt Pigge, detta har jag strävat efter länge! Sorry för den dåliga kvaliteten framförallt där på sista... halvpackad, obefintlig skärm och en sexig brassebrud gör att de kan bli lite suddigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 5, 2011 Dela Inlagd Oktober 5, 2011 Får bjuda på en lite bättre bild på ett kärlekspar och de sockriga berget där Bond höll till i nån film. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Madam tuk tuks transportvagn Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hej Från ett land jag levt i och som jag definitivt inte längtar tillbaka till, inte ens en millisekund. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Härligt Pigge, detta har jag strävat efter länge! Sorry för den dåliga kvaliteten framförallt där på sista... halvpackad, obefintlig skärm och en sexig brassebrud gör att de kan bli lite suddigt Grabben tag dessa två goda råd #1 Skaffa ett litet stativ. Förstår att du blir skakig om händerna med sådana motiv. #2 Ge fan i att flåsa på objektivet, det är inte bra för skärpan. Och en liten bön,,,,,mer, mer, mer En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Köpte en gravsten till familjen.Där får dom stopp in en när man gått upp i rök- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Köpte en gravsten till familjen.Där får dom stopp in en när man gått upp i rök- Det var en rejäl pjäs att färdas till himlen i ! Påminner om en färgglad sojuzraket SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Undrar hur dom ser ut som ska åt andra hållet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Grabben tag dessa två goda råd #1 Skaffa ett litet stativ. Förstår att du blir skakig om händerna med sådana motiv. #2 Ge fan i att flåsa på objektivet, det är inte bra för skärpan. Och en liten bön,,,,,mer, mer, mer hehe, jag har faktiskt ett litet stativ men dom där bilderna som blir rätt kassa är tagna med mobilen i situationer där jag kanske inte skall visa för mycket att man tar kort Kan väl bjuda på lite strandtennis iaf! Och så här ser det ut nu från mitt fönster när klockan är strax innan 9 på morgonen Skall gå ner och ta några frukostöl nu och förhoppningsvis blir det en liten MPR-träff Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hälsa de 2 andra stollarna. Saknar dem här i Pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Köpte en gravsten till familjen.Där får dom stopp in en när man gått upp i rök- Det var en tjusig sten! När du nu visar den och jag häromdagen läste SN-s historia om begravingar kom jag att tänka på en egenupplevd händelse av hur dessa heliga munkar och templen sköter sina uppgifter. En av dessa är ju att sköta kyrkogården. På min första resa till min frus hem i Thailand besökte vi även henners fars grav som då såg ut så här. Tempelområdet och kyrkogården gränsar till en å som rinner genom Korat och området drabbas av översvämningar. Därför beslutades det att fylla marken på kyrkogården och graarna måste då flyttas. Till detta användes en lastmaskin och det är ju inte så konstigt. Det som är konstigt är att man inte visar större respekt för dom döda än att man låter gravarna ramla isär utan att sätta ihop dom igen. När vi kom dit 2009 så stog urnan blottad och överdelen på graven låg mer än halvt begrad i backen. Det tog mig lång tid att gräva fram det igen för att försöka återsälla graven så gott det gick. Efter detta hyser jag inget förtroende för vare sig munkarna eller templet. Kan dom inte visa mer respekt för dom döda har dom inga sympatier att hämta hos mig. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hälsa de 2 andra stollarna. Saknar dem här i Pattis Skall hälsa lite senare när vi möts igen! Här kommer 2 lite trötta långresenärer Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Jag och liilebror Mai Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 En välkänd syn i pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Grabben tag dessa två goda råd #1 Skaffa ett litet stativ. Förstår att du blir skakig om händerna med sådana motiv. #2 Ge fan i att flåsa på objektivet, det är inte bra för skärpan. Och en liten bön,,,,,mer, mer, mer Den va bra clas .men Lamaien kör ju med undervattenskamera (tror jag från nån tråd) och då har han inte tatt av skyddet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Nu e vi på hugget Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 (ändrad) Hej Hua Hin igår, molningt och regn.. Men mysigt ändå.. Ha en bra dag! Hejsan Jag tycker bilden ser lite konstlad ut...inte riktigt naturlig...eller kanske jag glömt att ta på mig glasögonen... MVH Nonki Ändrades Oktober 6, 2011 av Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu