Enis Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Nej det beror på tiden i plastpåse... Nej... den blir smulig . til att börja med... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Hmm ja jo men Aya plockar alltid i korg, men när korgen e full så bär hon ut den och ett par tre till kassar till vägen. Alltså en typ av tpt. embalage, och iaf lilla jag känner ingen kvalitet'sförsämring Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Ingen rolig bild Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Nu e de stämning! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Och så ännu en av dessa svampbilder. Hustrun hann inte mer än rensa bordet förrän hon var hem med lika mycket till. Hon var tvungen att lämna två plastkassar i skogen. (Låter som en dålig fiskehistoria) Och ingen i familjen äter svamp - what a waste... Bra literpris är det i alla fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Efter att snabbt skrollat igen resterna av gårdagskvällens "konversationer" kan man konstatera att den i Thailand så högt aktade egenskapen "kallt hjärta" (yai yen) verkar finnas mer hos thailändare än hos svenskar. I alla fall svenskar på MPR en lördagskväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Kusinbarnet Kita Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Verleskogens Naturreservat i Skepplanda Ale Komun När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 För er som inte tittar i bil tråden ska lägga in en del .så bara ett smakprov ds ge mig en halvtimme När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Här e man finklädd i fint sällskap! Lite jobbigt o bestäma vem man skall beställa ölen av! Jag lider med dig. Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Nu e de stämning! Sent from my GT-S5660 using Tapatalk E det Rambergsvallen o röva??? Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 (ändrad) en lite påpekning där bara... "djai yen" betyder mer att man har ett lugnt temprament, man är lite laidback i sitt sätt. Kallt hjärta låter skumt i mina öron iallafall. "djai råån" är motsatsen, betyder hett temprament, otålig. Ändrades Oktober 2, 2011 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 "Djaj käng" = hårt hjärta Nära i betydelse till vad vi brukar säga när någon är kallhjärtad istället för snäll och förlåtande. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Höstprinsessa taget och effektredigerat med en behändig iPhone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Söt prinsessa! Och hur var Kung wille klädd under denna höstpromenad ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 A-laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 en lite påpekning där bara... "djai yen" betyder mer att man har ett lugnt temprament, man är lite laidback i sitt sätt. Kallt hjärta låter skumt i mina öron iallafall. "djai råån" är motsatsen, betyder hett temprament, otålig. "Kallt hjärta" är en direktöversättning av det thailändska uttrycket. Att betydelsen är motsatsen till gårdagens stundtals alltför hetlevrade diskussion ( 50 raderade inlägg) trodde jag skulle framgå. Men kanske lite för abstrakt så här på morgonen "dagen efter kvällen före". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Frun och några elever från en lokal festival i Krasang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 1mlnut efter öppning nu så satt man på rätt stol igen för uppmjukning inför dagens match Sao Paulo-Flamengo. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Gammalt tempel område Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Gorocco Är det allt som finns kvar av bajens a-lag. Verkar nästan så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 Gorocco Är det allt som finns kvar av bajens a-lag. Verkar nästan så. I dagsläget skulle jag gå in i startelvan på vilken plats som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 3, 2011 Dela Inlagd Oktober 3, 2011 E det Rambergsvallen o röva??? Nä, de kommer här från dagens drabbning ps. har du börjat planera frisbeegolfen än för nästa års träff? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 3, 2011 Dela Inlagd Oktober 3, 2011 Dagens får bli morgonbilden 09.00 i Kilanda dimman lättar vid 13.00 Ser ut som Björsäter vägen i Lugnås Mariestad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 3, 2011 Dela Inlagd Oktober 3, 2011 Sitter i trappan till " träslottet" som är vårat hem i Thailand Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu