Phom Lasse Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Kompisen Gee och jag Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Begravning i Baanjoog En hel del glada miner i den sörjande församlingen, kanske de vädrar ett rikligt arv SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Informationsskylt Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Åker i morgon 1/10 ner till mitt ny byggda hus Kommer mer bilder om själva bygget inom kort. Fick denna bild idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Klasskompis på besök. Vilka godingar! Är dom dina bådatvå, ock kan det vara kanderad mal dom äter? Försökte prova det en gång men hamnade bakom lokalen till allas munterhet! Malfisk och grill är bra, men Malfisk och socker... "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Någon långsmal har lämnat sin gamla 'kostym' i vår Tamarind. Ser mest ut som ett plastsnöre. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Åker i morgon 1/10 ner till mitt ny byggda hus Kommer mer bilder om själva bygget inom kort. Fick denna bild idag. Trevligt hus Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Braka till en morgon utanför min balkong...den satt mitt i prick! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Jag serverar mat åt handikappade barn på ett hem Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Dagens får bli morgonbilden 09.00 i Kilanda dimman lättar vid 13.00 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Chiang Mai igår 30 september Översvämning utanför vårt Moo Baan. Hustrun kunde inte åka till jobbet. Kontoret stod 150 cm under vatten. Vi tog oss trots allt ut . Under kvällen steg vattennivån ytterligare. Man hade varit tvungen att öppna en damm uppstöms. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Firrar på gatan, det var som satan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Träslövsläge i september Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Idag har Atom och hennes kompisar i TigerPrawns för första gången fått vara med och tävla mot de andra större internationella skolorna i Bangkok och då går de under det något coolare namnet TigerSharks. Det var fullspäckade läktare och många nervösa barn när Patana Invitational drog igång tidigt imorse. Då Atom och hennes kompisar var yngst startade de först och Atom fick till synes en bra start och slutade tvåa i sitt premiärlopp så hon var nöjd. Sedan var det en lång väntan. Innan dagen avslutades med en stafett. Atom simmade tredjesträckan och tyvärr hade den lille norske killen som simmade första sträckan med nöd och näppe undvikit att drunkna så när hon gick ut hade de flesta redan gått i mål. Dagen avslutades dock med en medaljceremoni så slutet gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Var uppe me tuppen i morse och då blev det lite flightspotting från fönstret Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Svensk höst är onekligen fantastisk ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Väntar på bussen Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Laddar upp inför fotbollen Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Och så ännu en av dessa svampbilder. Hustrun hann inte mer än rensa bordet förrän hon var hem med lika mycket till. Hon var tvungen att lämna två plastkassar i skogen. (Låter som en dålig fiskehistoria) Och ingen i familjen äter svamp - what a waste... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Jaha så där har det sett ut hemma ett antal dagar nu, och jag vet inte om det är svamp i gemen eller bara svart trumpet specifikt som luktar helvete när dom nästan är torra. för fy f-n va det stinker... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Dagens moped kvalitetstid, ett moppepulling snygg maskin en till pullingsläden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Följde med svågern till hans jobbklubbsjö för lite regnbågsfiske i eftermiddags, fångsten blev en mört som frugan och dotter och svägerska grillade, tur vi hade kött med oxå. Fint väder var det iaf, svågern och jag skojade och sa att dom kunde simma över sjön och hämta båten så vi kunde få loss våra drag, och se på f-n, dottern och hennes moster kastar sig i och simmar över, kan ju tillägga att det inte var så varmt i vattnet. Vy från fiskeplatsen, den lilla båten syns strax nerför vindskyddet på andra sidan sjön Dåså bara att ro tillbaka till tokarna som föreslog detta Herrn sjäv ute och lossar ett fastsatt drag i den hämtade båten mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Såja nu är det snart loss då kan ju klantarna fortsätta fiska Bra med en liten eld att torka kläder vid efter simturen. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Och så ännu en av dessa svampbilder. Hustrun hann inte mer än rensa bordet förrän hon var hem med lika mycket till. Hon var tvungen att lämna två plastkassar i skogen. (Låter som en dålig fiskehistoria) Och ingen i familjen äter svamp - what a waste... Lika bra det att hon lämnade dem i skogen.svampen är redan förstörd om den plockas i plastkasse /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 1, 2011 Dela Inlagd Oktober 1, 2011 Nej det beror på tiden i plastpåse... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu