Phom Lasse Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Här väntar vi på mat och dryck Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Här väntar vi på mat och dryck Jag förstår det. Sitta där aldeles torrlagd och längta efter en stor Chang med tilltugg. Kan tänka mig att det smakade bra sedan. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Ja nu känns det som att semestern har börjat.har fått lite välbehövlig sömn och även hittat min plats här i Sao Paulo. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Jäkla göttegris “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Jäkla göttegris Får nog uppgradera Lamai till sybarit, som han håller på! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2011 Dela Inlagd September 29, 2011 Jäkla göttegris Trevligt med wifi ibland! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Sorry för o spamma dagens bild! Men de e tungt nu Nä, förresten... Jag e inte sorry Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 (ändrad) En grävmaskin tagen i motljus med bländare 0,1 och slutartid en tusendels sekund ...skulle jag gissat på, men tack för infon. Stämmer nog ganska bra Jive Till vänster om gräv m Har jag tagit en av mina favobilder Tagen vid samma tidpunkt 24 /4 0500 på morgonen dimman ligger kvar. solen ligger på mellan grenarna Ändrades September 30, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Här e man finklädd i fint sällskap! Lite jobbigt o bestäma vem man skall beställa ölen av! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Här e man finklädd i fint sällskap! Lite jobbigt o bestäma vem man skall beställa ölen av! Härligt Lamai64 ta beställ en öl av var tjej. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Härligt Lamai64 ta beställ en öl av var tjej. Mvh Maitan. Skall göra de imorrn ;-) lite lustigt att nu vaknar ni i Thailand och jag drar snart täcket över huvudet. nåja, antagligen 2000 mil ifrån.. Får ta en sista bild på nägra trevliga julskinkor innan de e dags för bädden Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Skall göra de imorrn ;-) lite lustigt att nu vaknar ni i Thailand och jag drar snart täcket över huvudet. nåja, antagligen 2000 mil ifrån.. Får ta en sista bild på nägra trevliga julskinkor innan de e dags för bädden Hoppsan det blir att beställa sådana skinkor till julen, av våran leverantör i BKK. Söv gött Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Hoppsan det blir att beställa sådana skinkor till julen, av våran leverantör i BKK. Söv gött Mvh Maitan. Det finns väl leverantörer av såna på en gågata närmare dig än Bkk "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Sådana skinkor med lite honungsglasyr .. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Det finns väl leverantörer av såna på en gågata närmare dig än Bkk Nejnej inte här inte. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Nejnej inte här inte. Mvh Maitan. Det är klart, Jomtien är väl det Kyskaste ställe som finns, näst Peterskyrkan i Rom "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Grabbarna och jag Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Phichais aluminium verkstad Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Det är klart, Jomtien är väl det Kyskaste ställe som finns, näst Peterskyrkan i Rom Absolut inte är det så men kvalitén är nog inte samma. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Här e man finklädd i fint sällskap! Lite jobbigt o bestäma vem man skall beställa ölen av! Suck Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 22 grader varmt och höstens färger på träden. Ganska fint emellanåt i Sverige Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 22 grader varmt och höstens färger på träden. Ganska fint emellanåt i Sverige Mvh / PTG Finns inget finare tycker jag. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Klasskompis på besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Begravning i Baanjoog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd September 30, 2011 Dela Inlagd September 30, 2011 Begravning i Baanjoog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu