Phom Lasse Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 From Uttaradit in north Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Du lägger ut upp många trevliga bilder PL, keep 'em coming Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Mini Siam Pattaya Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 MiniSiam utanför Pattaya är väl toppen. På några timmar har man klarat av hela Thailand och även hunnit ta lite kulturella foton att visa för känsliga släkten i Åmål. Därefter kan man lugnt återvända till "verkligheten" på soi 8 Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Surin 2011 Bibben: - det här är gott! HC: - mera MAT??!?! det var ju Chang jag beställde.... ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Loykratong Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Släktingar Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Skönt med en rymlig bil när man rensar garaget. Sent from my GT-S5660 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 MiniSiam utanför Pattaya är väl toppen. På några timmar har man klarat av hela Thailand och även hunnit ta lite kulturella foton att visa för känsliga släkten i Åmål. Därefter kan man lugnt återvända till "verkligheten" på soi 8 Mvh SN Jag har nu bytt till 7:an Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Jag har nu bytt till 7:an Var på 7:an ? Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Jag har nu bytt till 7:an Var på 7:an ? Mvh SWEDEMAN Pattaya veteranernas rulatorservice "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 25, 2011 Dela Inlagd September 25, 2011 Jag har nu bytt till 7:an Ett klokt val av dig måne, "If you want to get lucky, go for seven". http://ecn.m.wikipedia.org/wiki/7_(number) Exempelvis vår gode BTT har ju länge haft siktet inställt på alla tal mellan 7 & 11, och kanske därför som han får så lite 6 ? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Några 'långskott' från balkongen på traktens Kineser som är på väg ner till Payoon Beach för att inviga sin 'gräsätarperiod'. En lång karavan av blandade fordon. Bankar på trummor, kastar smällare och skrämmer våra hundar. Vad de gör där nere har jag ingen aning om. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Kanske det är något religiöst vuxendop på gång eller i alla fall ett dopp för kineserna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Smådugg Nonthaburi! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 En dagsutflykt ute i det gröna Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Från min 50 års fest på Mom Thai Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Från min 50 års fest på Mom Thai Var lite glest med gäster! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Var lite glest med gäster! Det där måste ha varit en av presenterna innan han slet av förpackningen "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Var lite glest med gäster! Kvalitet går före kvantitet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Släktingar Det var väldigt vad du har många släktingar! Dom är inte lik dig alls tycker jag. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Det var väldigt vad du har många släktingar! Dom är inte lik dig alls tycker jag. Släkten är stor beroende på hur vi räknar. Det sägs ju att vi alla är släkt med Lucy. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2011 Dela Inlagd September 26, 2011 Ensam är stark Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Usch kallt på Morgon i Svedala nu börjar man längta till Värmen igen! Plask på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 27, 2011 Dela Inlagd September 27, 2011 Usch kallt på Morgon i Svedala nu börjar man längta till Värmen igen! Plask på Er! Det fanns väl inte en palm som var torr efter det nerslaget. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu