Guest lars60 Inlagd Januari 13, 2009 Dela Inlagd Januari 13, 2009 Nu ska nyårslöftet förverkligas..hehe....med början igår i Borlänge Badmintonhall. Tydligen behöver utrustningen kompletteras till nästa gång.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 13, 2009 Dela Inlagd Januari 13, 2009 Hej Lars! Trevligt med badminton, men se upp med hälsenan. Jag har alltför många vänner som har torskat på en avsliten hälsena vid badminton. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Januari 13, 2009 Dela Inlagd Januari 13, 2009 Quote Hej Lars! Trevligt med badminton, men se upp med hälsenan. Jag har alltför många vänner som har torskat på en avsliten hälsena vid badminton. Hej Jive! Jo du har så rätt..har också hört det! Jag får väl ta en joggingtur före med damerna...och värma upp... .eller dom med mig passar bättre...hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 Fixade ihop en panoramabild av Flen.Den är lite bred så det blir en länk till bilden. http://www.magnusj.o...anorama4hkg.jpg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 Lite julbilder från Korat, tyvär inte mina. Källa http://www.koratphotoclub.net/ Lite Nyårsbilder samma källa Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gnagarn1891 Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 ibland undrar jag varför dom lägger så mycket på västerlänkt religon?? Ok att vi lägger våra surt förvärvade slantar på ett buddistikt land...men dom har ju så mycket annat som inte går att tränga igenom :bs_quesexclaim: but- maipenrai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 Det är det jag alltid har sagt,Flen den internationella mötenas centrum.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gnagarn1891 Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 Ja inte ligger det i HBG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Januari 15, 2009 Dela Inlagd Januari 15, 2009 Vad är det nu för fel på Helsingborg? Om du åker ner till knutpunkten så kan du bli nerslagen av representanter från hur många olika nationaliteter som helst. m.v.h. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 2, 2009 Dela Inlagd Februari 2, 2009 Det här är min favorittråd men inget händer här för tillfället. Kom igen nu! Något surt mitt i det söta. mvh Jens http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 2, 2009 Dela Inlagd Februari 2, 2009 Dagens bild! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 2, 2009 Dela Inlagd Februari 2, 2009 Hungriga damer i Borlänge..var 3-4 timme.hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 3, 2009 Dela Inlagd Februari 3, 2009 Frisörjobb i skuggan..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 3, 2009 Dela Inlagd Februari 3, 2009 WAKIE En dryck som ska lindra baksmällan Funkar bara om man undviker den andra flaskan Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Barnbarnet William mäkta stolt när han kom till oss i Lördags, han hade varit ute och pimplat med sin morbror "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Det var ingen dålig fångst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Quote Det här är min favorittråd men inget händer här för tillfället. Kom igen nu! Något surt mitt i det söta. mvh Jens Mycket härlig bild på en söt flicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Februari 8, 2009 Dela Inlagd Februari 8, 2009 Lite rengöning av reserv. vatten tanken blir beläggning på insidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 9, 2009 Dela Inlagd Februari 9, 2009 Han säljer nog en hel del för varje morgon fyllde han på nya flaskor Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 9, 2009 Dela Inlagd Februari 9, 2009 Khao Lak beach ny års afton 08-09. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 10, 2009 Dela Inlagd Februari 10, 2009 Längtar just nu efter sommar och värme..i Borlänge som hade -16 grader i morse. Några gamla, juli 2007, sommarbilder får värma upp. Tagna vid besök vid Thaipaviljongen i Bispgården. http://www.thaivalley.nu/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Februari 10, 2009 Dela Inlagd Februari 10, 2009 Pattaya Mekongen är slut och solen på väg ner. Phuket Bilden tagen för ca 5 år sedan någon känner i igen stället? finns det kvar? Det var alltid god billig mat där. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu