Avregistrerad clion Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Hönö Göteborgs Norra skärgård När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 same same bath diferent När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 same same bath diferent Clion har du några bilder från Styrsö Tången skulle vara kul att se, har bott där 12 år av mitt liv. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Da brorsan var har i varas, passade vi pa att aka med hustrun pa ett av hennes skolbesok. Hon skulle ha budget mote med skolchefen i ett av skoldistrikten uppe i bergen ,180 km norr om Chiang Mai, Thatoon. Nara gransen mot Burma Samtidigt passade vi pa att leverera ris till en by precis vid gransen mot Burma Brorsan kom igang med en diskussion om pipa kontra snus med en aldre gentleman....Jag forsokte visa honom hur han skall pilla in prillan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 (ändrad) Clion har du några bilder från Styrsö Tången skulle vara kul att se, har bott där 12 år av mitt liv. Mvh Maitan. Kan åka dit i dag och plåta om du vill .jag och skibi695 med respektive firade ju midsommar där men det blev lite dåligt med foton men några skärgårdsbillder kan jag vaska framm du kann ju pma mig vilken adress du bodde på så får du se hur kåken ser ut i dag 555555 mvh Deckarn Ändrades September 10, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Kan åka dit i dag och plåta om du vill .jag och skibi695 med respektive firade ju midsommar där men det blev lite dåligt med foton men några skärgårdsbillder kan jag vaska framm du kann ju pma mig vilken adress du bodde på så får du se hur kåken ser ut i dag 555555 mvh Deckarn Tack Clion för dessa bilder var trevlikt att titta på Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 En av mina tripper med frugan,,, En av socialcheferna ville att vi kom till hans by for att campa och aka bambuflotte.. Otrolig vag ratt ut i odemarken ,upp i bergen... och slutligen komma till en liten trang dalgang med en by.. Vagen och byn var inte ens utsatt pa min karta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 I dag har vi, Mario o jag, tittat på reprisen av Ungern-Sverige. Trots ikädda för tillfället lämplig klädsel blev det 2-1 till Ungern idag med! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Fjärilar? Löv? Svampar? Up to you! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 (ändrad) I dag håller jag på att koka svart vinbärsgele. Ändrades September 10, 2011 av kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 I dag håller jag på att koka svart vinbärsgele. De du är grejer det, Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Flygplan Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Flygplan Ett utmärkt klargörande som inte lämnar några frågor obesvarade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Tack Clion för dessa bilder var trevlikt att titta på Mvh Maitan. Blev lite strul färjan stannade vid Bratten så det blev till och knalla över till Tångensidan tyvär så komm regnet också.Men fick några pics på kåken och omgivningarna Så nu sitter vi i kuren vid Tången och väntar på färjan 30minuter till 555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 same same bath diferent Same, same but now a little different Clions bild osminkad. Här nedan har sminkösen SN varit framme och "pillat" på Clions bild. he he Det påminner lite om en skärgårds-nebulosa, tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Blev lite strul färjan stannade vid Bratten så det blev till och knalla över till Tångensidan tyvär så komm regnet också.Men fick några pics på kåken och omgivningarna Så nu sitter vi i kuren vid Tången och väntar på färjan 30minuter till 555 Vad f-n säger du Clion otroligt, du är allt go gubbe. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Ägg Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Dagens skörd Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 nu blir jag asiat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 nu blir jag asiat Siktar du på "PUT" i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Siktar du på "PUT" i Thailand? om ett par år ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Vad f-n säger du Clion otroligt, du är allt go gubbe. E du vaken kopis har kommit hem till stugvärmen och håller på med redig (Snabben) så håll ut 20 minuter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 nu blir jag asiat Korian? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phom Lasse Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 En välmående Phom Lasse njuter Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Flygplan cebu pacific Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu