Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 Ett fyllefoto från Tierp Dragracing i sommras saknar vädret nu!!!!!! Du och din cider, kärring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 Du och din cider, kärring Du och din cider, kärring Hi Hi som Svampen naturmänniska dricker man Päron!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 SLIT Å SLÄP.... Släp med boggi eller enkel axel? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 En tidig sommarmorgon i Tivedens naturskyddsområde i Ale Komun När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 Tråkigt när det går mot hösten. Men dottern ska likför****at ner till stranden och smutsa ner sig. Bakom buskarna så gömmer sig stranden. Solen gömmer sig bakom molnen. Sedan är det en massa gräs som dock inte går att röka...tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 I med fingrarna. Vilket självplågeri. Ankare är bra att ha tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 7, 2011 Dela Inlagd September 7, 2011 En tidig sommarmorgon i Tivedens naturskyddsområde i Ale Komun Tiveden i Ale? Hadde för mig att Tiveden ligger mellan Skagern och Vättern i gränsområdet mellan Götaland och Svealand men jag kan ha fel. mvh M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Chuvit förra veckan på FCCT i Bangkok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pattayaholic Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 I med fingrarna. Vilket självplågeri. Ankare är bra att ha tydligen. Fina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Tar en till bild av gårdagens. Är en Atlas Moth, världens största nattfjäril. Kan bli 25 - 30 cm mellan vingspetsarna, den här var c:a 20 cm. Satt kvar hela dagen, drog då det blev mörkt. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Invigning av vart hus och var firma.. En abbot ( "chefs munk") som vi brukar traffa , kom med en larljunge och valsignade. Han ar en mycket trevlig man .Pratar ok engelska. Brukar aka till Euorpa varje ar for forelasningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Tiveden i Ale? Hadde för mig att Tiveden ligger mellan Skagern och Vättern i gränsområdet mellan Götaland och Svealand men jag kan ha fel. mvh M-C Hmmmm Risveden ska det ju va När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Hmmmm Risveden ska det ju va Hahahahahahah härligt Clion har du ingen GPS... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Hahahahahahah härligt Clion har du ingen GPS... Mvh Maitan. Jo i fånen men ej i hövet 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 (ändrad) Hmmmm Risveden ska det ju va Ok då vet jag vart man kan åka om man vill se lite trevlig natur, fina bilder gissar att du fotar mycket i naturen det kräver ju lite övning för att det skall bli bra. Ha en bra dag Magnus-Chumphae Ändrades September 8, 2011 av Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Dagensbild här på Thong Lor Sukumwit soi 57, efter en hård natt med poliskollegorna satt han fortfarande och sov när vi åt frukost kl.8.30. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Ibland undrar jag vad jag har har att gora har. Men nu hemkommen fran shopen forstar jag varfor jag alskar detta land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Vy över Kungshamn. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Inte dagens, hittade dom i externa hårddisken när jag höll på å gjorde bildspel sist.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Nu har vi putsat våra ögonstenar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Utsikten från balkongen försvinner, palmerna växer som ogräs och det byggs friskt här i byn. Just nu 14 hus på gång. Enplans bara av faranger och de mindre tvåplans nästan bara för Thailändare. De större husen för båda sorterna. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Tjena! En av våra två hundar har inlett någon form av kärleksförhållande till en groda. Namnet på svarta faran är Beer Chang. Tidigare har han bitit ihjäl alla grodor. Nu vete f-n vad som har hänt. Samma groda kommer till honom vid 21.00-tiden. Han lägger sej platt vid 20.30-tiden,ligger blixt-stilla och bara inväntar sin älskling. Har pågått i ca 2 veckor nu. Sitter o käkar moskiter runt hunden. Men vad f-n tänker hunden.blir det en k-t tik om jag kysser grodan. Kanske har han glömt av att han vid tidiga år fick genomgå operation för borttagning av 2 st kulor placerade i påsen längst bak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Kulbilder,, hunden verkar ha fatt en ny komis. Jag formodar att du ar i Thailand. Och jag misstanker att det inte ar en groda utan en padda. Paddor avsodrar ett sekret som ar mycket giftigt (sk gift padda). Slickar hunden pa paddan kan den bli akut sjuk . Nu har du en stor hund sa det ar nog riskfritt. Vi har en "Pom", en mycket liten hund ras. Hon slickade pa en padda,,och efter en timme blev hon nastan medevetslos. Det blev ett dygns vistelse pa hundsjukhuset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Hittade den här bilden Tagen runt 5 snåret på morgonen 24 /4 Tagen mellan Älvängen Skepplanda När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Hittade den här bilden Tagen runt 5 snåret på morgonen 24 /4 Tagen mellan Älvängen Skepplanda Vad hade du för valla när du tog bilden ? Rött. blått, grönt...? Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu