Gorocco Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Trallen till groggverandan har börjat läggas. Nästa år ska vi dricka bira här, en liten MPR-träff med grillning ska vi nog kunna ordna. Vilket bök det är med frisen och då har jag ännu inte kommit till 135-gradersvinkeln men det blir nog bra till slut. Huvudsaken att är att man kan ta ett par kalla öl där utan att falla igenom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 fiskar på risfälten som e lite översvämmade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Lottförsäljerskan fyller fjortis och firar med att grilla en grillad kyckling “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Grilla en redan grillad kyckling ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Ett par gammlingar.Boserbåten som ligger i Maritiman i GBG är den första Helsvettsade båten i Sverige svetsjobbet utfört av ESAB för 93år sen Lyftkranen står ensam och övergiven bakom Frihamspiren har sett den många gånger när man blåser förbi på lundbyleden.Så i dag var kameran med lyftkapasitet 5000kg 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Bjuder på några godingar från Phuket. Visst är dom söta! Speciellt hon till vänster. Men dom va jävligt roliga och trevliga att prata med. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Trallen till groggverandan har börjat läggas. Nästa år ska vi dricka bira här, en liten MPR-träff med grillning ska vi nog kunna ordna. Vilket bök det är med frisen och då har jag ännu inte kommit till 135-gradersvinkeln men det blir nog bra till slut. Huvudsaken att är att man kan ta ett par kalla öl där utan att falla igenom. Du fårr åka till apoetäket och köpa en "synvinkel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 En stöddig liten prick ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Bjuder på några godingar från Phuket. Visst är dom söta! Speciellt hon till vänster. Men dom va jävligt roliga och trevliga att prata med. Gustav eller? Gustaviana läckerbitar helt klart have FUN!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Lottförsäljerskan fyller fjortis och firar med att grilla en grillad kyckling Hälsa stort grattis Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Bjuder på några godingar från Phuket. Visst är dom söta! Speciellt hon till vänster. Men dom va jävligt roliga och trevliga att prata med. Du menar han till vänster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Du menar han till vänster riktig snygging.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Om du ligger i den här sköna hängmattan på Atlanta Hotel Sukhumvit Soi Song.. Så blir du så här fin efter en stund! Luffarschack någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Då jag ofta är på resande fot är det ju schysst att dotterns skola har en bra hemsida där varje klass har en blogg som uppdateras nästan dagligen, här ett par bilder jag lånat från igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Poliser i KL. Blev väl lite nervös därav skärpan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Det är väldigt lätt att få fisk när man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Lottförsäljerskan fyller fjortis och firar med att grilla en grillad kyckling Grattis till fjortisen från oss i Linköping . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Fjortisen hälsar tillbaka till alla “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Thailands största swimmingpool på Siam Park 30/6 Mvh Janne "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 Var med hustrun pa en kort tripp till Langkawi Malaysia med henner jobbarkompisar. Trodde jag skulle fa aka till beach. Jo tack det blev ingen beach, endast skaka runt i en buss en dag,och med avslutning tax free shopping. Da vi nasta dag skulle ta baten till Thailand, fann jag denna fina poster vid terminalen.Placerade frugan framfor, sa nu har jag "Beach bild" fran Langkawi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 Hej Lille Leo tittar på sin far. Frugan lagar lunch i köket med det helt underbara förklädet. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 Hej Lille Leo tittar på sin far. Frugan lagar lunch i köket med det helt underbara förklädet. Ha en bra dag! Jaha det blir spenat ser jag Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 Jaha det blir spenat ser jag Dom har ju varit i jomtien en snabbis, blir ju att spara pengar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 4, 2011 Dela Inlagd September 4, 2011 Var med hustrun pa en kort tripp till Langkawi Malaysia med henner jobbarkompisar. Trodde jag skulle fa aka till beach. Jo tack det blev ingen beach, endast skaka runt i en buss en dag,och med avslutning tax free shopping. Da vi nasta dag skulle ta baten till Thailand, fann jag denna fina poster vid terminalen.Placerade frugan framfor, sa nu har jag "Beach bild" fran Langkawi Där var man ju år 2000 på Formel ett, ja efter loppet asså åkte vi till Langkawi! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu