glimten66 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ja du maitan om du bara viste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Utsikt från nya lyan med inflyttning idag! Sååå glad! Tjusigt Wwwaxx. Ser fram emot att få sitta på ballen(balkongen alltså)och spana, dricka öl och snacka skit. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ja du maitan om du bara viste Får jag sukta dig lite? C;D ( lånad leo av maitan ) Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Fan vad gött man mår när man är i Thailand eller.? Inte dagen dock... Islanders, Koh Samui 2007 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ojjjj va man saknar denna goa.. 27 dar och man får smaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Vi gav svärmor en rollator när vi var nere.Den lämnar inte huset för nån kan sno den tycker hon,men inne i huset kör hon med den Ursäkta att jag hoppar lite off topic: Hade ni med rullatorn från Svedala eller köpte Ni en på plats? Svärmor har hiskeligt ont i ryggen och jag skulle gärna vilja ge henne en rullator. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ett par gamla arbets redskap När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ett par gamla arbets redskap En gammal räffsa o slåttermaskin de ba pållen som saknas... Wanipok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 En gammal räffsa o slåttermaskin de ba pållen som saknas... Wanipok. Den första maskinen är en hövändare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ja se där , du får en banan av mig.. Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Den första maskinen är en hövändare. Va de inte Ling du hette i efternamn... Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ojjjj va man saknar denna goa.. Kokar i sanden urrrrk!!! Bättre slänga in en Chang Classic i kylen och sen avnjuta den med is i poolen.. Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 (ändrad) Den första maskinen är en hövändare. Håller du på me såna här snuskigheter, kommer du aldrig tebaks till Thailand.. Ändrades September 2, 2011 av JohanB Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Nu springer det rådjur på tomten igen - skall man göra en Runar måntro´? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanipok Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Nu springer det rådjur på tomten igen - skall man göra en Runar måntro´? Gör en Runar de e ju din jaktmark o bockjakten har ju börjat, men jag såg inga horn... Wanipok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Fan vad kul det ser ut att ha varit.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Gör en Runar de e ju din jaktmark o bockjakten har ju börjat, men jag såg inga horn... Wanipok Jodå, det var horn både på djuret och fotografen. Här två bilder; Den första tagen i Thailand för många år sedan - den andra tagen i Sverige för några dagar sedan. Same same, vatten, träd och buskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ursäkta att jag hoppar lite off topic: Hade ni med rullatorn från Svedala eller köpte Ni en på plats? Svärmor har hiskeligt ont i ryggen och jag skulle gärna vilja ge henne en rullator. Mvh / PTG Jag vet flera som tagit med från sverige, tar ingen stor plats om du fäller i hop den. Ta med den själv in på planet sen lägger personalen undan den åt dig under resan. Dom är inte så dyra i sverige längre, från 600kr och uppåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Ursäkta att jag hoppar lite off topic: Hade ni med rullatorn från Svedala eller köpte Ni en på plats? Svärmor har hiskeligt ont i ryggen och jag skulle gärna vilja ge henne en rullator. Mvh / PTG Från Sverige 1970:- på hjälpmedelscentralen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Från Sverige 1970:- på hjälpmedelscentralen 1970 41 år sen en riktig krutgumma Då bör hon va en 100år nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 (ändrad) 1970 41 år sen en riktig krutgumma Då bör hon va en 100år nu Har du varit påt igen,1970:- betyder kronor.1970 var jag inte född men hon är närmare 80 och fortfarande pigg Ändrades September 2, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Den första maskinen är en hövändare. Ha Ha jasså de e så dom används.såg ut som ett monster med långa fingrar 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2011 Dela Inlagd September 2, 2011 Har du varit påt igen,1970:- betyder kronor.1970 var jag inte född men hon är närmare 80 och fortfarande pigg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Kokar i sanden urrrrk!!! Bättre slänga in en Chang Classic i kylen och sen avnjuta den med is i poolen.. Har du is i poolen behöver du inte kyla ölen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Fångade en kylskåps tjuv i morse. Hur hon har lyckats få upp kylskåpsdörren har jag ingen aaaning om Jag tror det var husse som glömde stänga dörren efter nattmackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu