andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2011 Dela Inlagd Augusti 22, 2011 Njaeä, halo kallas det http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(ljusfenomen) Korona är inte riktigt samma sak om jag fattat det rätt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Korona Fritz Elle så kanske halo är en mer detaljerad form av olika coronor? http://en.wikipedia.org/wiki/Corona_(meteorology) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 22, 2011 Dela Inlagd Augusti 22, 2011 Mario är riktigt söt undrar verkligen om det är du som är farsan. Hälsa familjen, vi ses snart. Jo, alltså, nu har jag kollat brevbäraren:icke, elen betalas till en kvinna:icke, Internet går man 7/11 och pröjsar:icke, grannarna är två st ladyboys:icke, div.försäljare, nja, dom släpper inte Tiger in, alltså icke, så.....jo, jag tror faktiskt det i alla fall. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 22, 2011 Dela Inlagd Augusti 22, 2011 Elle så kanske halo är en mer detaljerad form av olika coronor? http://en.wikipedia.na_(meteorology) Jag tror inte det. Men vi skippar den diskussionen och ger plats åt fotograferna i stället. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 22, 2011 Dela Inlagd Augusti 22, 2011 Hej Ser ut att bli väder i Min Buri just nu.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 (ändrad) What Arum Chao Prao River BKK gammal bild engångs Ändrades Augusti 23, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Flytande grönsaker - kan det vara något? Ge er ut på natten och lys med ficklampan i grönsakslandet. Då kanske ni får syn på en sk "Kål-Öl" som är mogen och redo att skördas. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Svärmor Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Ville bara komma till pappa,men har nog fastnat lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Måste tipsa om en hemsida med ett antal riktigt häftiga bilder! http://perfectlytimedphotos.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Måste tipsa om en hemsida med ett antal riktigt häftiga bilder! http://perfectlytimedphotos.com/ underbar sida LOL mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Mina dagens bilderär 2 dagar gamla. Hoppas det går bra ändå. Var på Vallåkra träffen i söndags. Några Danska däcksförsäljare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Måste tipsa om en hemsida med ett antal riktigt häftiga bilder! http://perfectlytimedphotos.com/ Ja den sidan var riktig bra. Många roliga bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 -68 GTO? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Dj*vla skitväder eller dj*vla skitbil... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Kom att tänka på en gammal Povel Rammel låt när jag hade släppt ut jycken i morse Far,, jag kan inte få upp min kokosnöt!!!!!! En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 -68 GTO? Nästan, en 69:a. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Dj*vla skitväder eller dj*vla skitbil... Hej Enis Kallt eller? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Hej Enis Kallt eller? Ha en bra dag! Var nog en lokal köldknäpp i Valbo! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Hej Klockan 18:00 i Min Buri 35,1 grader.. Mumma... De du Enis.. Frugan och grannarna pratar på lugna gatan. Regn ikväll eller? Och första bilden bakifrån huset. Sitter på huk gör man i Thailand, utan lille Leo. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Hej Klockan 18:00 i Min Buri 35,1 grader.. Mumma... De du Enis.. Frugan och grannarna pratar på lugna gatan. Regn ikväll eller? Och första bilden bakifrån huset. Sitter på huk gör man i Thailand, utan lille Leo. Ha en bra dag! Så han väkser Leo snart får ni komma ner, innan han har kostym Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 (ändrad) Testing. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Ändrades Augusti 24, 2011 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Fru Kantarell & barnbarn"buye". Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Mina dagens bilderär 2 dagar gamla. Hoppas det går bra ändå. Var på Vallåkra träffen i söndags. Några Danska däcksförsäljare unerbart nu fick du med min bil på sista fotot När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Under firandet av Children's Day i Krasang i januari trodde jag att jag skulle skrämma bort denna hund genom att ta en bild på den, men den satt lugnt kvar och gav mig en ganska bra bild, tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Clion, jag ska forsöka bättra mig. På söndag är det stor träff och marknad i Eskilstuna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu