maakaao Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Saknar den här utsikten från Maitans Mvh SWEDEMAN Den utsikten ska jag ha nästa vecka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Lördagens fullmåne.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 va inte han i Göteborg.. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Han syntes ända upp till mig i Uppland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 SWEDEMAN: Vilket rum bodde du i? Lär ju ta det rummet nästa gång...trevlig donna! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 SWEDEMAN: Vilket rum bodde du i? Lär ju ta det rummet nästa gång...trevlig donna! Rekommenderar rum 501 Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Var och åt på någon slags flodrestaurang i BKK. Dottern hittade en groda som försökte gömma sig. Med vanlig normalzoom så kom jag inte så nära så jag har croppat bilden som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Den utsikten ska jag ha nästa vecka! Den som kunde vara kvar längre Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Var och åt på någon slags flodrestaurang i BKK. Dottern hittade en groda som försökte gömma sig. Med vanlig normalzoom så kom jag inte så nära så jag har croppat bilden som fan. Fin bild om du hade beskurit den så Men det blir ett plus När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Dagens vargagshändellse Joel kommer hem med en ny kompis jag sitter i köket å kryssar i Nettos reklamblad Pappa du måste kolla Hampus (Ja slänger ur mig ja vet hur hann ser ut nää de vet du inte jo säger jag blont hår och blåa ögon piper jag nääää ropar joel jo säger jag ' sen är det i gång.fasiken va goa dom är När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Såg ett konstigt gäng vid Röda sten, på väg till Västgötaträffen i Lördags. Visade sig att det var Carins brorsa, Daniel da Silva som tränade några fagra damer.... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Sedan har vi golfarna som gjorde en färgrann entre' på Fredagen vid Nya Varvet /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Thaiboxningstävling utanför MBK i fyra dagar. Arrangörerna verkar satsa mer på den "Miss ring girl" som också arrangeras. Enda svensken som skulle vara med lämnade WO. Tre av de första fem matcherna WO. Trist! Gick hem efter två matcher. Dålig kvalitet plus regn... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Detta såg man på en bargata i Hua Hin Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Bild från jobbet i Jordbro en sommarkväll. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Tre små busar. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Östra Stranden, Halmstad. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Vårat gårdsdjur Igge Igelkott ute och tar en promenix "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Båstad och Hovs Hallar. I dag.Sambon solar fullt på klädd. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Äntligen hemma efter en fullbokad helg Började med att packa bilen med det nödvändigaste i fredags Hamnade sedan på Lisseberg där frugan fixade lite godis till kvällen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Västgötaträffen klarades av (se annan tråd) Frukostmöte på söndagmorgon sedan förflyttades vi hit till denna mysiga stuga “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Så var det ääääääntligen dags för fruarnas julafton Kundvagns E4:an “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Björn och jag lydde vår vän Lamai´s råd och besökte en annan butik tänk att den där Lamai känner till allt bra kolla in läge här efter x antal timmar så dök de upp kvittot blev långt och ändå tog de en tur till in i butiken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 Här någonstans har S-N sin sommarherrgård skillsmässodiket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2011 Dela Inlagd Augusti 16, 2011 matstopp norr om Örebro SLUT Nu är det bara och vänta in kräftskivan på lördag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu