amja Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Fin bild på valpen! Ha kvar den och titta på när dom käkat upp skorna, skitit på golvet o pissat på mattan! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Fin bild på valpen! Ha kvar den och titta på när dom käkat upp skorna, skitit på golvet o pissat på mattan! Haha..tack för tipset. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Jag o grabben på hans skolavslutning, Han hade ramlat på asfalten dagen innan under en fotbollsmatch. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stuhre Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Drack alldeles för många sådana igår Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Har varit en sväng ute på Marstrand idag. Fångade lite Somtam tillbehör också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 På utsiktsberget i Hua Hin Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Konstgräsplan bredvid Kungliga golfbanan Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Sport villa i Hua Hin , härligt att simma några längder varje dag , men tyvärr stängd from 15/8-2011 till början av september för renovering . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Cha Am nu i juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Morgonens leverans "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Några till bilder från utsiktsberget i Hua Hin Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 P1800-träff i Dalarna. Helt klart den snyggaste Volvon som gjorts. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Sitter du där å väntar på clirres sopsäck När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Jag är lite fundersam på om "P:et" i modelbeteckningen P1800 betyder Personbil eller "Pelle Pettersson". Det var ju han som var den som designade bilen. Någon som vet? Numera gör ju Pelle P även snygga fritidskläder. http://www.pellepetterson.com/catalogs http://sv.wikipedia.org/wiki/Pelle_Petterson SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 (ändrad) Jag är lite fundersam på om "P:et" i modelbeteckningen P1800 betyder Personbil eller "Pelle Pettersson". Det var ju han som var den som designade bilen. Någon som vet? Numera gör ju Pelle P även snygga fritidskläder. http://www.pellepetterson.com/catalogs http://sv.wikipedia.Pelle_Petterson SN Hej Bokstaven P i beteckningar på Volvo betyder Personvagn. Hette i början PV men förkortades ner till P vid P1900 och P1800 och Amazon (P120) Pelle Pettersson blev ganska nyligen officiellt designern på P1800. Chefsdesignern i Turin har tidigare stått som designern. Pelle var bara på praktik som ung student när han ritade den och man vågade inte ange en ung student som designer på den tiden för man trodde det skulle vara dåligt för varumärket hos designföretaget http://www.dn.se/mot...-p1800s-skapare Ändrades Augusti 14, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Har varit på Volvo träffen i Göteborg idag. Där var det också många fina P1800. Ett imponerande ekipage. Vilken underbar skön båt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Hej Bokstaven P i beteckningar på Volvo betyder Personvagn. Hette i början PV men förkortades ner till P vid P1900 och P1800 och Amazon (P120) Pelle Pettersson blev ganska nyligen officiellt designern på P1800. Chefsdesignern i Turin har tidigare stått som designern. Pelle var bara på praktik som ung student när han ritade den och man vågade inte ange en ung student som designer på den tiden för man trodde det skulle vara dåligt för varumärket hos designföretaget http://www.dn.se/mot...-p1800s-skapare Stämmer det Tallen såg på Grand Turismo för ett par veckor sen och då var P Petttersson med och sa just det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Stämmer det Tallen såg på Grand Turismo för ett par veckor sen och då var P Petttersson med och sa just det Såg också det programmet ! Klart bra Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Har varit på Volvo träffen i Göteborg idag. Där var det också många fina P1800. Ett imponerande ekipage. Vilken underbar skön båt. Plussen e slut synd för du skulle haft ett dubbelt. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Såg också det programmet ! Klart bra Fuskis ja som trodde du visste allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Bangkok 2011 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Här kommer en lite annorlunda bild tagen med mobilen idag på morgonen ca 5 km från Mönsterås bruk (norr om Kalmar). Det brinner som f..n i en jättestor flishög... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Så här glad e Tussen efter att vi flyttade till Värmdö! (ack vämdöland du sköna) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Saknar den här utsikten från Maitans Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu