Gorocco Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Blå elbuss här i stan. Gårdagen, nyss anlänt Göteborg och Garry i Majorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Blå elbuss här i stan. Gårdagen, nyss anlänt Göteborg och Garry i Majorna. VA E RAFFE? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Dagens fångst. Skitig strand Kolla om den duger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Den dög! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Yes Boss ! Jag lyder och går och kryper upp bakom frugan nu Kinky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Nu är ju klockan efter 12 så då får man ta sig en riktig öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 VA E RAFFE? Flög lätt med handbagage så Raffe fick stanna hemma plus att Raffe har en enorm flygskräck så han hade hade gått bärsärkagång på planet. Vi vet alla hur det kan sluta med en orolig giraff i flygplan, så han fick vara hemma med Charlie. Vet i och för sig inte om dom två hemma ensamma gör saken värre. De triggar ju upp varandra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Renoveringsobjekt Cyckla du dit 555 du skulle dratt över jordfallsbron och svängt vänster sen kunde du fått lite thaislafs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jag hade inte ditt nummer och 118118 visste inte vem clirre clion var. Next time Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 (ändrad) Jag hade inte ditt nummer och 118118 visste inte vem clirre clion var. Next time Måste ha varit någon ny på 118118 :rotfl: Mvh SWEDEMAN Ändrades Augusti 12, 2011 av SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jag hade inte ditt nummer och 118118 visste inte vem clirre clion var. Next time Kniven om du inte har nåt på programmet så kan du dra ut till saltholmen lite längre än långedrag bara följ spårvagns spåren där köper du en biljet till Fotö så kan du få lite båtutflykt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jäklar nu skrev ja fel Fotö ligger i den norra skärgården men det finns kartor med info där man köper biljet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 (ändrad) Kniven om du inte har nåt på programmet så kan du dra ut till saltholmen lite längre än långedrag bara följ spårvagns spåren där köper du en biljet till Fotö så kan du få lite båtutflykt Asperö, Brännö, kössö, Styrsö Bratten, Donsö, Vrångö sen vänder båten samma tur tillbaka kanon utflykt Mvh Maitan. Ändrades Augusti 12, 2011 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jag tog en cykeltur ner till Långedrag och Saltholmen. Det blir golf i e.m så en båttur ut på öarna får bli ett annat år I Långedrag tränades det segling Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Jag tog en cykeltur ner till Långedrag och Saltholmen. Det blir golf i e.m så en båttur ut på öarna får bli ett annat år I Långedrag tränades det segling Härligt att se MS FRÖJA komma in till saltholmen, har jobbat på det bolaget för många årsen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Härligt att se MS FRÖJA komma in till saltholmen, har jobbat på det bolaget för många årsen. Mvh Maitan. Hemlängtan? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Hemlängtan? Han skulle nog bra gärna sitta med nu i helgen i Göteborg Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Förrgårdagens bild från Bang Saen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Hemlängtan? Ärligt talat just nu har ja en stor hemlängtan...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Ärligt talat just nu har ja en stor hemlängtan...Mvh Maitan. Jag startar hemresan om 15 minuter Lyfter 00:15 från Suvvan mot Arlanda via Helsingfors. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Förrgårdagens bild från Bang Saen Hej! Här syns det ju tydligt att jorden är rund! Läckert foto. //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 (ändrad) Vet inte vem jag är mest nyfiken på. Vibrant Curiosity som låg förtöjd i Nissan för ett tag sedan när jag var i Halmstad eller tjejen som står brevid. Ändrades Augusti 12, 2011 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Navanan Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 En kvällsbild ifrån Nya Varvet Mycket fin bild. Sverige kan verkligen vara fantastisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Ser ut att bli en fin dag vid Nya Varvet Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 11 nya familjemedlemmar föddes imorse. Här är en av dom Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu