Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Dramatisktvder.jpg?t=1312958109

Förra veckan gick jag en sväng på Flatruet. Vädret var minst sagt dramatiskt... Några minuter innan jag tog den här bilden kom årets åsksmäll. Hela fjällvärlden skakade! Dessbättre kom bara en smäll, men man var en väldigt liten människa ute på det stora, platta Flatruet under några sekunder.

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Dela på andra sajter

Ær det någon som vet varfør mina bilder ser ut som om jag har beskurit dem, det ær typ en ljusblå rand runt bilden? Har testat att inte “førminska” bilden innan, men det blir samma resultat... Ser æven att andra har samma “problem”, man ser lite av det på Kycklingens foto “Plats før rullstolen”.

//bob

Om du bara bifogar bilder, utan att lägga till bilden i inlägget, så får du dem alltid längst ner i inlägget och alltid med en blå ram.

För att slippa den blå ramen, klicka på "Lägg till inlägget" som hittas längst till höger, sett ifrån den uppladdade bilden.

Markera först med musen var du vill att bilden ska hamna i ditt inlägg.

Dela på andra sajter

Gillar denna bilden. Tog den hemma hos frugans familj i Isaan. Det är grabben som syns till vänster när han förberedde sig för duschen. Glömde lägga in denna när jag postade förra gången.

Dela på andra sajter

När du får oväntat besök.så blir man av med en tusing.jäkla skit.

:frown:

Brukar du annars spara på dom? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Blev en kall GT på stranden på Koh Samet igår

post-3404-0-77505300-1312970180.jpg

Fick en lite dam i knät också till middagen

post-3404-0-33293600-1312970235.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Grabben vill vara "badboy" :rolleyes: . Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

andersbangkok

Grabben vill vara "badboy" :rolleyes: . Mvh Hn :wai:

Han har ju en riktig mjukismössa!! Blir han inte mobbad med den? Jag kan skicka ner en DIF-mössa till honom :-) Det var en cool bild!

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

Han har ju en riktig mjukismössa!! Blir han inte mobbad med den? Jag kan skicka ner en DIF-mössa till honom :-) Det var en cool bild!

Sa den lilla grisen och narrades :wink: . Mästa mästarnas mössa blir ingen mobbad med i gbg ivf :P . Dif mössan mottages tacksamt inför den stundande höstvaxningen av bilen :nyam: . Tack på förhand. Mvh Hn o James :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

andersbangkok

Sa den lilla grisen och narrades :wink: . Mästa mästarnas mössa blir ingen mobbad med i gbg ivf :P . Dif mössan mottages tacksamt inför den stundande höstvaxningen av bilen :nyam: . Tack på förhand. Mvh Hn o James :wai:

Jag antar att du skall använda IFK-mössan till vaxningen och behöver ha något extra fint på huvudet :-) Då skickar jag gärna en mössa :crazy:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

Bygget av ny pir på Koh Samet

Det bara kryllade av arbetare i blå jackor och olikfärgade hjälmar

Dagen efter när det ösregnade stog dom alla under taket och såg ömkliga ut

post-3404-0-96652000-1312984341.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Ha inte högre effekt än femman på plattan, då kan vattnet stormkoka. :crazy:

Risken för vidbränt vatten är stor med dom här Göteborgska engångsvattenkokare

Support your local Hill´s Angels

Dela på andra sajter

Lägger upp en eller egentligen 4 bilder som jag tog nere i Ao Manao för ett par år sedan. Satt ihop dom till en panoramabild och beskurit lite.

Ändrades av Merlins

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Dela på andra sajter

Avtackning för en jävla go gubbe när han blev pensionär

Jag o 3 goa jobbarkompisar förra året.

Dela på andra sajter

Kanelbulle......mmmmmmmmmmm

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Slog du till ?

Skulle kunna bli ett bra behandlingshem för de stökigaste :y15:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Slog du till ?

Skulle kunna bli ett bra behandlingshem för de stökigaste :y15:

Gå och lägg dig nu Kenneth så att du kommer iväg i tid i morgom bitti!

Är redan på plats och väntar på er

Dela på andra sajter

Yes Boss ! Jag lyder och går och kryper upp bakom frugan nu

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...