Maitan Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 DOM HAR FÖR ENGÅNGS SKULL "GÅTT" I COMA ..LÅT DOM SOVA!!!!!!! ..LITEN GBG BILD TILL HERRN OXÅ Härligt PUTTE låt dem sova.... Mvh Maitan. på dig. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Dagens bild på delar av gänget som är här och "inviger" huset Tack för dina billder Tallen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 KÖPENHAMNS SVAR PÅ PADDAN..ELLER TVÄRSOM !!!!!! JUNIOR HAR FÅTT SLAG PÅ NÅT.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 (ändrad) SKICKAR IN EN BILD AV PÅ RIKSFYLLOT OXÅ !!!!!! HAR MÅNGA FINA KORT PÅ FARBROR MEN DE FÅR INTE ENS VA ME PÅ NIGHT LIFE....TJOOOOOHOOOOOOOO.... Ricksfyllot den va bra555555 Ändrades Augusti 7, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Tack för dina billder Tallen Instämmer å det ödmjukaste! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Dagens bild får bli från helgens camping. Fanns några som hejade på olika lag men var glada ändå. Fann en parabol jag var väldans imponerad av! Den obligatoriska hundbilden Och avslutningsvis blev det några kalla pilsner (Jag vet, jag vet, men det var det bästa märke de kunde framställa på campingbaren...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Camping va det ja... Hitra Norge, 13 grader hård blåst och regn... i tält... Syns det på bilden att hon nästan har panik över situationen? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 När du får oväntat besök.så blir man av med en tusing.jäkla skit. :frown: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Min grabb 6 år testar nytt objektiv till sony A-55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Skulle ut och åka med polarens båt. Dottern ville inte med, hon tyckte inte om motorbåtar. Det går så snabbt och det är så läskigt. Hon kom med i alla fall. Efter några minuter gormade hon; -"Snabbare! Sväng mera!" Resultatet av dagens fiske blev tre rejäla baddare. Lade en tändsticka bredvid för jämförelse, men fiskarna är så stora så stickan syns inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 lite enkla moln kan oxå vara vackert. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 (ändrad) Nu vet ni vilken öl jag tycker om... //bob Ändrades Augusti 8, 2011 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Grabben funderar nere på stranden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Grabben funderar nere på stranden. Härligt att få se sådarna kanon bilder på morgonen wUtai. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Dagens frukost Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Dagens frukost Mvh SWEDEMAN Ser inte hel fel ut! Vart är du nu? Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Ser inte hel fel ut! Vart är du nu? Mvh Borgmästarens Son Nu är jag i Hua Hin och tar det lugnt med min son . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Nu är jag i Hua Hin och tar det lugnt med min son . Mvh SWEDEMAN Ok... Dricka någon singha åt mej med Långt kvar på sem? Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Ok... Dricka någon singha åt mej med Långt kvar på sem? Mvh Borgmästarens Son Tyvärr bara 10 dagar kvar Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 I Bohuslän någonstans. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Plats för rullstolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 (ändrad) Lite soluppgång då i Rigabukten häromdagen. Ändrades Augusti 10, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Nu vet ni vilken öl jag tycker om... //bob Varför visar du en bild på en (nåja, en halv) flaska Singa. Visa en bild på den öl du tycker on, ist. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Varför visar du en bild på en (nåja, en halv) flaska Singa. Visa en bild på den öl du tycker on, ist. Nu skall vi inte vara sådana Keithan... Sitter på kontoret och det øser ner på utsidan, så nu tror jag att æven en Chang skulle gått ner om jag fick sitta hos tex Maitans denna stunden.. //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Ær det någon som vet varfør mina bilder ser ut som om jag har beskurit dem, det ær typ en ljusblå rand runt bilden? Har testat att inte “førminska” bilden innan, men det blir samma resultat... Ser æven att andra har samma “problem”, man ser lite av det på Kycklingens foto “Plats før rullstolen”. //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu