mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Gott med is i biran i varmen . mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 (ändrad) Nu har gardinfirman varit här och hängt gardiner i hela huset Snyggt eftersom det var stålmannen som monterade så gick det väll hiskligt fort ? Ändrades Augusti 4, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 En trotjänare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Idag blev det en tur till en båthamn vid Östersjön, jag passade på att knäppa några bilder på ungarna när de för en gång skull satt stilla och åt sina glassar. Huu va kall glassen är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 Gott med is i biran i varmen . mvh År det moo daeng? Arroy maak! Du gör ju såna underbara foton, varför traktorbilden! Ny version av PHSP? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Augusti 4, 2011 Dela Inlagd Augusti 4, 2011 En trotjänare Massey Ferguson is da shit! Farsan hade en grålle och det var den första traktorn jag körde. På stora traktorn (BM-Volvo) nådde jag inte ner till pedalerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nu har gardinfirman varit här och hängt gardiner i hela huset Det ser ju bra ut, nu fattas det bara en knut på mitten av gardinerna. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Det ser ju bra ut, nu fattas det bara en knut på mitten av gardinerna. Knut på mitten ?? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Knut på mitten ?? Jupp thaistyle . "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 En trotjänare Hej clion, har du målat den bilden själv. ironi mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Andra groggen, senare blir det after beach. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nu har gardinfirman varit här och hängt gardiner i hela huset Det ser ju riktigt ombonat och fint ut med de fina gardintygen. Skulle jag komma med ett eget inredningstips så vore det att få till en liten svensk "touch" i form av fönsterbrädor i trä eller sten. Något som så gott som alltid saknas i Thailändska hem. En fönsterbräda är aldrig fel tycker jag. Där kan man exempelvis ställa en liten trevlig lampa på brädan, eller varför inte några fina svenska mormorspelargoner nedanför fönstret? Det vore nog jäkligt exotiskt i thailändarnas ögon Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Andra groggen, senare blir det after beach. Grannfirman kom in med lite kylvätska efter att jag blästrat 4st Porshe fälgar åt han. Men vilken skall jag ta först, finns juh fin öl med där? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Grannfirman kom in med lite kylvätska efter att jag blästrat 4st Porshe fälgar åt han. Men vilken skall jag ta först, finns juh fin öl med där? Börja med krusovice:n medans du har smak lökarna i behåll,,, sen kan det kvitta En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Det ser ju riktigt ombonat och fint ut med de fina gardintygen. Skulle jag komma med ett eget inredningstips så vore det att få till en liten svensk "touch" i form av fönsterbrädor i trä eller sten. Något som så gott som alltid saknas i Thailändska hem. En fönsterbräda är aldrig fel tycker jag. Där kan man exempelvis ställa en liten trevlig lampa på brädan, eller varför inte några fina svenska mormorspelargoner nedanför fönstret? Det vore nog jäkligt exotiskt i thailändarnas ögon Mvh SN Vi har onekligen olika smak. Inga dammsamlare här tack Är man bara nere några veckor per år är dammsamlande saker det sista man vill ha Mitt hus skall vara stilrent, strikt, lättskött och stiligt. Ingen svärmorsdröm här inte Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Vi har onekligen olika smak. Inga dammsamlare här tack Är man bara nere några veckor per år är dammsamlande saker det sista man vill ha Mitt hus skall vara stilrent, strikt, lättskött och stiligt. Ingen svärmorsdröm här inte - Aha, jag trodde du och frugan skulle bo där permanent. Det förändrar ju en del vad det gäller nyttan av inomhusblommor mm. Kuddfodral och soffor med tygöverdrag brukar också vara fina damsamlare SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 - Aha, jag trodde du och frugan skulle bo där permanent. Det förändrar ju en del vad det gäller nyttan av inomhusblommor mm. Kuddfodral och soffor med tygöverdrag brukar också vara fina damsamlare SN I framtiden skall vi bo här permanent men det är så många år framåt i tiden så då köper vi nya möbler. Nu är den möblerad som sommarstuga/gäststuga/uthyrningsvåning åt kompisar tills vidare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Inte riktigt tid för dessa än, men för att göra kärringen glad o lycklig så ... Dessa Kineser gjorde sig inte så bra tyckte jag, men kärringen glufsa i sig ett gäng iaf o lät sig bli iiim läoo. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Nya tatueringar på Khao San Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 (ändrad) C-dude dina bilder blir bara bättre o bättre, kul att se hur mycket bättre du har blivit som fotograf... FF Ändrades Augusti 5, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 C-dude dina bilder blir bara bättre o bättre, kul att se hur mycket bättre du har blivit som fotograf... FF Tack så mkt, Kul att ni gillar, o lägger märke /C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Hej clion, har du målat den bilden själv. ironi mvh walle Nej Walle det är en HDR bild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Blandade bilder från igår. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 5, 2011 Dela Inlagd Augusti 5, 2011 Storgalten i högform. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Augusti 6, 2011 Dela Inlagd Augusti 6, 2011 Från frugans affär förra lördagen. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu