IsaanWarrior Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Chai yoo Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Tråkigt på jobbet, lekte turist,idag iallafall från vackra Huvudstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Årsdag 2011 Wanlop Lillebror bjöd på en öl Precis så är det fortfarande efter sju år Lillebror bjöd på en cigg också innan vi efter efter en stunds eftertanke promenderade hem igen. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Slitvargen 12år 35.500km Crusingkärran 6år 8000 mil När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Igår gjorde farsan sin sista arbetsdag och gick sen i pension. Nu ska han med till Thailand i 3 månader i vinter. Vi mötte upp han när han kom med pendeltåget på Hemfosa perrong. Brorsan som jobbar på ett digitalprint- företag hade tryckt upp plakat med den nyblivne pensionären. Och även egengjorda ettiketter till bubbelvatten. Samlade vid farsans hus. Jobbat sen han var sexton så är han väl värd denna pension och har nu planer på att njuta livet i Thailand på vintrarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Igår gjorde farsan sin sista arbetsdag och gick sen i pension. Nu ska han med till Thailand i 3 månader i vinter. Vi mötte upp han när han kom med pendeltåget på Hemfosa perrong. Brorsan som jobbar på ett digitalprint- företag hade tryckt upp plakat med den nyblivne pensionären. Och även egengjorda ettiketter till bubbelvatten. Samlade vid farsans hus. Jobbat sen han var sexton så är han väl värd denna pension och har nu planer på att njuta livet i Thailand på vintrarna. Ni verkar va ett gott gäng och dåm där små fina stugorna grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Översvämning i Isaan. I trakterna utanför Ban Dung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Så här nöjd var Atom för en vecka sedan på Gröna Lund, att det sedan blir den i särklass dyraste choklad jag någonsin ätit får man bjuda på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 En häftig hoj som dröjde sig kvar i Västervik,varit på Hoj-Rock.Filmade hoj-paraden genom centrum får se om jag klarar lägga upp den i min resetråd,var flera 100 av olika fabrikat och modell som visade upp sig.Skall kanske tilläggas att jag kör ej MC,tycker bara de är häftiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Frugan städar på ett Hotel i göteborg.Gästerna lämmnar ofta typ sprit öl schampo mm.antagligen för att det inte går och ta med sig på flyget Så i dag blev det en överaskning Händer inget när jag ska svara vågar ja göra en Måne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vad väljer ni? Engelskt eller Amerikanskt Austin eller Chevrolet Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vad väljer ni? Engelskt eller Amerikanskt Austin eller Chevrolet Amerikanskt, fast det e mycket s k i t osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vad väljer ni? Engelskt eller Amerikanskt Austin eller Chevrolet Bra början Kniven När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Vad väljer ni? Engelskt eller Amerikanskt Austin eller Chevrolet I detta fall så måste jag säga Amerikanskt. har haft en sådan... En Revellmodell "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 En före och efter bild. Efter frisör besöket i C/M juni 2011. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 (ändrad) Två skönheter.... Ändrades Juli 30, 2011 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Två skönheter. Ser ingen bild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Ja idag var det dags att ta sig en tur till MC-dagarna i Västervik, tyvärr så regnade det hela dagen så det var inte så mycket folk i rörelse. Jag tog några bilder med mobilen så ni får ha lite överenseende med skärpan. Skickar med en länk för den som är intresserad http://www.hojrock.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Tricky Ingen bild.? Jag ser den.... Har lagt ned den från galleriet. /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Tricky Ingen bild.? Jag ser den. Har lagt ned den från galleriet. Ser inte bilden jag heller Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Står no permission sen en stor röd boll med eett vitt streck i.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Är det åldersgräns på 15 år månne? Jag ser den utan problem iaf. Något för P3 att förklara eller fixa tror jag. När får vi se dej hänga i stången så där Wille? Kommer utsökt att tänka på uttrycket '' until hell freezes over'' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Ändrade mitt album till "Public" Ser man bilden nu ? /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Juli 30, 2011 Dela Inlagd Juli 30, 2011 Nu ser jag den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu