edvardpop Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Tjörn. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Testing, testing En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Grabbens första Isaan-dusch på länge. Lugnet före stormen. Ahhhh... kallt!!! Det är skitkallt pappa! Skriker grabben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 'Casanova's Penis' - Här ligger nästan Enis fantastiska matbilder i lä . . . UKRAINE: In a picture taken on June 15, 2011, women partake in the tasting of a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. In a picture taken on June 15, 2011, a waitress serves a group of women a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. http://www.manager.co.th/Home/ViewNews.aspx?NewsID=9540000093172 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 (ändrad) 'Casanova's Penis' - Här ligger nästan Enis fantastiska matbilder i lä . . . UKRAINE: In a picture taken on June 15, 2011, women partake in the tasting of a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. In a picture taken on June 15, 2011, a waitress serves a group of women a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. http://www.manager.c...D=9540000093172 Har dom inte lagt ballarna på fel sida eller har dom såna i Ukraina Ändrades Juli 28, 2011 av wille Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Bangkok jazz: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Ja, idag är vi ute och super igen Här Bibben och Siamkap. Tony Headstone var också med. HC. Hade du ingen bättre kompis än Bibben o ha som förkläde när du träffa f,hc? C;D Vadå, Bibben har väl ett fint förkläde? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Bangkok jazz: Killen till vänster är en mkt nära vän till Alisa och heter Pure. Han har en pipa av guds nåde i min mening och denna fick honom att vinna KPN Awards år 2010. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Wille, han kunde sjunga. Saxen va bra också. Några bilder från Chinatown som utlovades häromdagen. Fler kommer. Men nu är det fredag och dags för några Black Coke på Bangkoks hetaste barer...Nuff' said! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 (ändrad) 'Casanova's Penis' - Här ligger nästan Enis fantastiska matbilder i lä . . . UKRAINE: In a picture taken on June 15, 2011, women partake in the tasting of a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. In a picture taken on June 15, 2011, a waitress serves a group of women a dish made of pork fat called 'Casanova's Penis' at 'Salo', a restaurant and museum in the western Ukrainian city of Lviv. The restaurant-museum entertains it guests with figurines made of Ukrainian pork products. http://www.manager.c...D=9540000093172 En liknande, gjord av glass, beställde en kvinnlig kompis i Paris. Det medföljde inga bestick utan hon fick äta den med tungan och munnen till stor munterhet bland gästerna runt omkring henne . Namnet på desserten var maskerat så att det inte framgick vad det var hon skulle få på tallriken.. kompisen fann sig i situationen väldigt väl! Jag tror det var flera män som fick sitta extra länge så att stånden avtog efter att dom med intresse följt hur hon slickade och sög i sig hela glassen Ändrades Juli 29, 2011 av andersbangkok Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Fiska krabba är poppis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Dagens bild blir 4 st från gårdagens aktivitet vid lekparken. Tjejerna tränar på för fullt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Dagens bild blir 4 st från gårdagens aktivitet vid lekparken. Tjejerna tränar på för fullt. När får vi se dej hänga i stången så där Wille? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 När får vi se dej hänga i stången så där Wille? Ryktet gör gällande att Wille kan sväva ett par dec ovanför marken med händerna på ryggen.. När får vi se dej hänga i stången så där Wille? Ryktet gör gällande att Wille kan sväva ett par dec ovanför marken med händerna på ryggen.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Semesterns första fredag med fint väder firas med den sista, sparade Changen. Nu får man vänta tills november innan man får en igen... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Semesterns första fredag med fint väder firas med den sista, sparade Changen. Nu får man vänta tills november innan man får en igen... Härlig bild en Chang Classic hemma i svedala.Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Härlig bild en Chang Classic hemma i svedala.Mvh Maitan. Ja, den smakade inte kattskit i sommarvärmen kan jag säga! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Tufft att vara Crew Chief i ett racingteam Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Knifen.. se till att fota den gula bärplockaren. vår egen medlem Rolba och hans Angila "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Knifen.. se till att fota den gula bärplockaren. vår egen medlem Rolba och hans Angila Han fick till en liten wheelie Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Han fick till en liten wheelie Vad är det för motor i Vinglian? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 Dagens bild blir 4 st från gårdagens aktivitet vid lekparken. Tjejerna tränar på för fullt. Fantastiskt spänstiga och fina tjejer du har wille. Med sådana skönheter där hemma så behöver du inga tavlor på väggarna. Hemma hos mig ser man knappt tapeten, hmmm , , , SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 När jag kom ut från gymmet såg jag det här. Verkar som att alla vill låna min hornmössa.. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 29, 2011 Dela Inlagd Juli 29, 2011 När jag kom ut från gymmet såg jag det här. Verkar som att alla vill låna min hornmössa.. Haha magiskt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu