Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Södermalm i dag. C;D När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Södermalm i dag. C;D Varierande nattbilder från Bangkok: Vilket hotell var det på den sissta billden Södermalm i dag. C;D Varierande nattbilder från Bangkok: Vilket hotell var det på den sissta billden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 (ändrad) Clion. Hotellet heter Grand Centara och ligger ihopbyggt med Central World. Restaurangen / Baren heter Red Sky och ligger på våning 55. Inte den bästa skybaren på något sätt, mest för att utsikten inte ger så mycket tycker jag. Dock bra Happy Hour! Ändrades Juli 27, 2011 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Igår bjöd jag exfru Chang, Bibben och Siamkap till restaurang Hello Monkey i Göteborg. För att fira att kursen på Appleaktier stigit över $400. Det fanns thaimojito med chili... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 (ändrad) Igår bjöd jag exfru Chang, Bibben och Siamkap till restaurang Hello Monkey i Göteborg. För att fira att kursen på Appleaktier stigit över $400. Det fanns thaimojito med chili... Herr Chang har talat. Ser man lite vånda på sista bilden? Ändrades Juli 27, 2011 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 jaha ja. hur lägger man in en bild från sin egen hårddisk nurå? Har inte mina bilder på nån extern server... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 (ändrad) jaha ja. hur lägger man in en bild från sin egen hårddisk nurå? Har inte mina bilder på nån extern server... Trycker på "svara" knappen högst upp på höger på sidan... ...eller så bygger du upp en galleristruktur och använder "my Media" Ändrades Juli 27, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Testar att posta en bild på min flaggstång en försommardag. Funkar fin fint. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Denna satt på draperiet inne i duschen i morse. Lite suddig, men tog fotot med ena handen upptagen o kunde tyvärr inte sikta ordentligt. ( jaja jag vet att det kan tolkas annorlunda ) C;D perfekt dudde När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Igår bjöd jag exfru Chang, Bibben och Siamkap till restaurang Hello Monkey i Göteborg. För att fira att kursen på Appleaktier stigit över $400. Det fanns thaimojito med chili... Herr Chang har talat. Kann man hoppas på en återförening Nu när det verkar lungnat ner sig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Minnes-monument i Philadelphia över alla som fått Purple Heart utmärkelsen.Den äldsta utmärkelsen i det frihetsälskande USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 HC. Hade du ingen bättre kompis än Bibben o ha som förkläde när du träffa f,hc? C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Södermalm Där stad möter natur Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 några minuter gammal bild, det har tydligen ätits en del bär i skogen ikväll. gick ju bra att lägga in bild nu med. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Hmmm vi skulle ju bara handla kvällsmaten. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Känner igen det där Enis, en på se potatis och lite mjölk brukar dra iväg bort åt tusenlappen, händer dock aldrig när jag åker själv till affären mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 (ändrad) Ä, det ser ju alla vad det är för fel,,,, För lite pant tebaka. Enis, du måste se till så att alla burkar e me. C:D Ändrades Juli 27, 2011 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 Test av att bifoga bild från galleriet Test av att bifoga bild från galleriet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 På väg till Chinatown. Tack för hjälpen ENIS. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Dottern testar frugans nya moppe med en bekant. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Frugans senaste tillskott i guldburken. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 (ändrad) Hmmm vi skulle ju bara handla kvällsmaten. /Enis De var billiga jordisar Ändrades Juli 28, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 Frugans senaste tillskott i guldburken. Snake Fantastik bild Ormen. Är frugan lika vacker och giftig ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 (ändrad) De var billiga jordisar Oskalade . så nu är sängen fin efter frugans youtubebärbardatorthaisåpetittande och knaprade på jordisar Ändrades Juli 28, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2011 Dela Inlagd Juli 28, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu