FF Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Var igår o sövde barnbarnet, insåg hur lungt o stilla o vackert det är här.. Nu mera har vi en turistatraktion i byn också, många som vill åka. Utsikten från gamla bron, som nu mera är en gångväg. Andra sidan från bron. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Jag och två vänner i C/M 2011. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Det enda som saknades på den bilden var edvarpop själv spritt språngande naken i ett snyggt hopp i från bryggan Tackar, men jag är nog lite för blyg för att slänga mig näck i plurret till ev allmän beskådan. Något som jag där emot ej blygs över(det kanske man borde göra )är att visa upp denna bild som ett bevis på att man inte har tummen mitt i handen och kan vara, när så krävs, en problemlösare av rang. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Dagens aktiva ungdom Skall inte dom plocka bär i stället för att sova? Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Vilhelmina. hej nit noi betyder väl lite så nit noi thai bär väl i så fall betyda lite thai? Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Skall inte dom plocka bär i stället för att sova? Dom e väl rädda att bli blåsta av uppdragsgivaren! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Fantastisk Thai restaurant i Guildford England. Rumwong Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Spilla vin på det där sättet. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Engångsgrill Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Mediamarkt Högsbo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 (ändrad) Fick ej med bilden Ändrades Juli 24, 2011 av thss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Hej En väg, ett par bilar, en himmel, ett plan och en solnedgång bilden tagen idag utanför Suwannaphum airport. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Bäste hemvändare! Ni gör nog klokt i att inte försöka provocera Herr Bajen med era förfinade och konstlade stillebenalster. Förstår Ni inte att ett flertal medlemmar blir djupt sårade när Ni så obetänksamt publicerar eders stickande bilder från sommarnöjet – tänk på alla de stackars forumdeltagare som inte är födda med en silversked i mun eller saknar både gompalett och förfinad bildning från högre stånd, samt under under sin levnadstid har förvägrats ett uppbyggligt umgänge i den sydostasiatiska nomenklaturen. Har Ni aldrig tänkt på detta och dessa fruktansvärda orättvisor? För Er räkning så vill jag oavsett Er eventuella insikt i ämnet ändå upplysa er om att vi mer lågmälda och jordnära MPR:are faktiskt bor och förfriskar sig så här. Och några problem att hitta ett lämpligt umgänge i vår miljö, ja det har vi inte! –Så bra som Ni har det, så borde Ni faktiskt skämmas! Adjöss från en utsiktslös medel-SN Du är ju för go.Karma även från mej eller är jag ironisk.Ha en bra dag,Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Hej En väg, ett par bilar, en himmel, ett plan och en solnedgång bilden tagen idag utanför Suwannaphum airport. Ha en bra dag! En fin och stämningsfull ögonblicksbild med flera element. Ljuset kontra mörkret som faller, allt och alla är på väg, vissa till, och vissa från, precis som dagen som lämnar plats för ytterligare en natt vid motorvägens dån. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Hej En väg, ett par bilar, en himmel, ett plan och en solnedgång bilden tagen idag utanför Suwannaphum airport. Ha en bra dag! Lite bättre väder ikväll i BKK än igår. Fy för den lede vad det regnade. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 En fin och stämningsfull ögonblicksbild med flera element. Ljuset kontra mörkret som faller, allt och alla är på väg, vissa till, och vissa från, precis som dagen som lämnar plats för ytterligare en natt vid motorvägens dån. Mvh SN Hej SN Bugar och tackar för allt! Mvh STJP8729 Lite bättre väder ikväll i BKK än igår. Fy för den lede vad det regnade. Mvh / PTG Hej PTG, Vad vet jag Somnade på soffan... Och vaknade klockan fyra imorse svettig som en gris Ha en bra kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 flyger till Visby med dottern på tisdag.Är det det nån som vill ta en öl på Tofta strand i veckan.mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Tryck på bläddra, leta fram den bild du vill ha, tryck på bifoga denna fil och glöm sen inte att lägga till bilden i inlägget som du gör ute till höger på sidan.. Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 f Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 lilla fröken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 flyger till Visby med dottern på tisdag. Är det det nån som vill ta en öl på Tofta strand i veckan.mvh bajen Skulle gärna göra dig sällskap, men eftersom jag av princip bara dricker öl ur platsmugg så får det nog vara denna gång. (Jag känner mig liksom en smula obekväm och vilsen i dessa miljöer med porslin och putsade vinglas) Tack ändå, men vi kanske kan ses på Västgötaträffen istället SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 f Oj...blåsigt på Gotland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Skulle gärna göra dig sällskap, men eftersom jag av princip bara dricker öl ur platsmugg så får det nog vara denna gång. (Jag känner mig liksom en smula obekväm och vilsen i dessa miljöer med porslin och putsade vinglas) Tack ändå, men vi kanske kan ses på Västgötaträffen istället SN åker inte gärna åt det hållet eftersom jag jobbar i norge håller jag mej till öst i friperioderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sköndal Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Öl, whiskey och kvällen blir perfekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 24, 2011 Dela Inlagd Juli 24, 2011 Idag är det packardag! Ja, frugan packar! Och jag packar mig själv med lite Giraf och imorrn slinker det nog ner en och annan elefant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu