Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Häromkvällen blev jag påmind om varfor jag älskar Sverige så mkt. Hemmasnickrad brygga, choklad, Laphroaig och en handrullad kubansk torped i kombination med en underbar sommarkväll - kan knappt bli bättre. Ett trevligt internationellt hopkok av produkter och miljöer Kuba, Skottland, Schweiz och Sverige (ingen somtam ?) SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Såg inte alls dumt ut, lantställe eller permanent boende? /ENis Permanent, vi trivs bra här Ett trevligt internationellt hopkok av produkter och miljöer Kuba, Skottland, Schweiz och Sverige (ingen somtam ?) SN Tack och lov inte - inte så funkis till wirre och choklad tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Permanent, vi trivs bra här Tack och lov inte - inte så funkis till wirre och choklad tycker jag. Som aspirerande gentleman så syftade jag liksom på din äkta hälft. Vad fick hon till livs annat än att njuta av sin bildsköne man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Som aspirerande gentleman så syftade jag liksom på din äkta hälft. Vad fick hon till livs annat än att njuta av sin bildsköne man? Hon fick choklad, whiskey och torped precis som jag. Kan väl erkänna att det är whiskey och choklad snarare än cigarr som lockar henne tror jag. Wwax, ha en fortsatt trevlig kväll och simma lugnt - det verkar lite blott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Hon fick choklad, whiskey och torped precis som jag. Kan väl erkänna att det är whiskey och choklad snarare än cigarr som lockar henne tror jag. Wwax, ha en fortsatt trevlig kväll och simma lugnt - det verkar lite blott. Lite annat än Bangkoks brus och puls . ni har inte börjat klättra på vägarna ännu "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 (ändrad) Lillen var sugen på sötsaker.bra service Ändrades Juli 22, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 33:an! Polarn din verkar inte vara nån linslus precis. Stämmer hon tycker inte om kameror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Lillkrabban plockade lite hallon, blåbär och smultron här utanför huset så jag lovade göra fruktpaj imorgon. Det blir till att googla fram ett recept på nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Häromkvällen blev jag påmind om varfor jag älskar Sverige så mkt. Hemmasnickrad brygga, choklad, Laphroaig och en handrullad kubansk torped i kombination med en underbar sommarkväll - kan knappt bli bättre. Fan wille du växer, endera dan blir du säkert en riktig man. God smak är en jäkligt stadig grund att stå på. hehe Lev väl skitunge. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 22, 2011 Dela Inlagd Juli 22, 2011 Häromkvällen blev jag påmind om varfor jag älskar Sverige så mkt. Det blir höst om 1 månad. Den varar i 9 månader, sen är det bra igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 (ändrad) Tilltrasslat i Nonthanburi! Ändrades Juli 23, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djingen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 På tåg mot Nong Kai. Fotobloggen www.djingen.blogspot.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Vilhelmina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Kompisar i Kra Dae till vänster i bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Ja han verkar ha en silversked i mun vår käre admin ända problemet är väl sysselsättningen för frun.det bor ju bara lowclassbrudar här.Mvh bajen Nej, inte alls något problem for henne med sysselsättning eller trevligt folk att umgås med från alla olika delar av samhället. Men det hade du ju å andra sidan vetat om du faktiskt hade känt oss och inte bara varit ett for mig anonymt internettroll. Din osande bitterhet tillskriver jag det faktum att du är bajare...svårt att inte vara bitter då kan jag tänka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Häromkvällen blev jag påmind om varfor jag älskar Sverige så mkt. Hemmasnickrad brygga, choklad, Laphroaig och en handrullad kubansk torped i kombination med en underbar sommarkväll - kan knappt bli bättre. Hur många veckor behövde du vänta på att ta dessa soliga bilder? Grattis till boendet! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Nej, inte alls något problem for henne med sysselsättning eller trevligt folk att umgås med från alla olika delar av samhället. Men det hade du ju å andra sidan vetat om du faktiskt hade känt oss och inte bara varit ett for mig anonymt internettroll. Din osande bitterhet tillskriver jag det faktum att du är bajare...svårt att inte vara bitter då kan jag tänka mig Hmm, om nu bitterhet är synonymt med bajare så måste det ju leva en liten smygbajare i dig också emellanåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Nej, inte alls något problem for henne med sysselsättning eller trevligt folk att umgås med från alla olika delar av samhället. Men det hade du ju å andra sidan vetat om du faktiskt hade känt oss och inte bara varit ett for mig anonymt internettroll. Din osande bitterhet tillskriver jag det faktum att du är bajare...svårt att inte vara bitter då kan jag tänka mig Som bajare är man van att ta livet med en klackspark.Tycker det är bra att du och din familj mår bra.Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Hur många veckor behövde du vänta på att ta dessa soliga bilder? Grattis till boendet! En gång i månaden verkar det som. Första bilden är ju från juni... He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 27-29 juni tog vi en tripp med bil från Krasang (Buriram) till Koh Samet. Det blev tyvärr inga bilder från själva nedresan, eftersom vädret inte var något vidare, då det regnade ganska ordentligt. Första natten bodde vi på Novotel Rayong, men bilderna därifrån blev alltför suddiga (pga fukt) för att lägga in här. Först en bild från den motorcykeltaxi i Ban Phe som tog oss till piren som vår "slow boat" skulle avgå från. Frun och dottern på båten, just före avfärd En färgglad båt i hamnen Nu är vi på väg till ön Nu är vi nästan framme Några bilder på fruns dotter när vi närmar oss land Fruns dotter i badet Jag och frun på stranden Frun på stranden Några bilder från båtresan tillbaka till Ban Phe På vägen hem stannade vi och köpte litet frukt. Det blev ingen Durian, men väl en del Rambutan. När vi kom hem igen åt vi på ett favoritställe, där vi grillade fläsk och kyckling och kokade våra egna nudlar, ägg och grönsaker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 (ändrad) Häromkvällen blev jag påmind om varfor jag älskar Sverige så mkt. Hemmasnickrad brygga, choklad, Laphroaig och en handrullad kubansk torped i kombination med en underbar sommarkväll - kan knappt bli bättre. Bäste hemvändare! Ni gör nog klokt i att inte försöka provocera Herr Bajen med era förfinade och konstlade stillebenalster. Förstår Ni inte att ett flertal medlemmar blir djupt sårade när Ni så obetänksamt publicerar eders stickande bilder från sommarnöjet – tänk på alla de stackars forumdeltagare som inte är födda med en silversked i mun eller saknar både gompalett och förfinad bildning från högre stånd, samt under under sin levnadstid har förvägrats ett uppbyggligt umgänge i den sydostasiatiska nomenklaturen. Har Ni aldrig tänkt på detta och dessa fruktansvärda orättvisor? För Er räkning så vill jag oavsett Er eventuella insikt i ämnet ändå upplysa er om att vi mer lågmälda och jordnära MPR:are faktiskt bor och förfriskar sig så här. Och några problem att hitta ett lämpligt umgänge i vår miljö, ja det har vi inte! –Så bra som Ni har det, så borde Ni faktiskt skämmas! Adjöss från en utsiktslös medel-SN Ändrades Juli 23, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Dagens aktiva ungdom "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Mina djur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Moon Muang i Chiang Mai sommaren 2011. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 23, 2011 Dela Inlagd Juli 23, 2011 Chiang Mai 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu