Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Mullsjön utanför Hjo.

IMG_1217-Kopia.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Mullsjön utanför Hjo.

Det enda som saknades på den bilden var edvarpop själv spritt språngande naken i ett snyggt hopp i från bryggan :great:

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Song å Fjordarna

Där hyrde vi ett hus 1 vecka för 5 år sen :great:

post-3713-0-75958200-1311013634_thumb.jp

post-3713-0-21178700-1311013734_thumb.jp

post-3713-0-79854800-1311013900_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Pattaya :dance1::great:

post-3713-0-48713300-1311014322_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Fyller på tråden med en liten karta över "våra trakter" som jag hittade i en gammal atlas. Jag gissar att den är åtminstone 150 år...

OldmapAsia2.jpg?t=1311015337

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Dela på andra sajter

California Roadtrip kan vara tröttande

post-3404-0-23166600-1311053334_thumb.jp

Men en god lunch på piren i Santa Barbara höjer stämningen

post-3404-0-19013900-1311053376_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Typisk utsikt på motorväg smile.gif. I detta fall en bit norr om Hat Yai på resa i hyrbil till Phuket.

Dela på andra sajter

Tur att det finns en stol att gömma sig bakom när den konstiga gubben vill ta en bild.

post-5577-0-82301000-1311066380_thumb.jp

Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Typisk utsikt på motorväg smile.gif. I detta fall en bit norr om Hat Yai på resa i hyrbil till Phuket.

Vad gör man vid/i Hat Yai?

Jag är nyfiken på delen söder om Krabi.

Dela på andra sajter

Runsbäck med utsikt mot Kalmar.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Leker en del med nya kameran.. så ursäkta kvalitén. :) Bilderna är helt oredigerade.. ännu en del man måste sätta sig in i.

Dela på andra sajter

Kanske någon medlem som bor här?

post-3103-0-76401400-1311091142_thumb.jp

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

äh skickar in ett till.

post-3103-0-81486800-1311091771_thumb.jp

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Runsbäck med utsikt mot Kalmar.

Ja där ser man, denna utsikt är jag van med. Jag och mina nära och kära har våra marker cirka 500

meter söder om den plats du har tagit bilden.

Ha de gott på ön och grattis i efterskott.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Vad gör man vid/i Hat Yai?

Jag är nyfiken på delen söder om Krabi.

Jag var där och jobbade (telecom). Inget ställe jag kan rekommedera som turistmål men samtidigt är det alltid kul att se så mycket av Thailand som möjligt så jag klagar inte. Jag fick ju i alla fall se en koröv dance1.gif Staden Hat Yai är helt OK med bl.a en ganska stor marknad som påminner om OTOP (one table one product) i Patong fast den är mycket större med lägre priser i Hat Yai. Överhuvudtaget så blir ju allt väldigt mycket billigare så fort man lämnar de turisttäta områdena. Provinsen (Sonkla) är inte heller lika osäker som de tre andra södra provinserna.

En bild från god middag i Hat Yai nedan.

Dela på andra sajter

Jag var där och jobbade (telecom). Inget ställe jag kan rekommedera som turistmål men samtidigt är det alltid kul att se så mycket av Thailand som möjligt så jag klagar inte. Jag fick ju i alla fall se en koröv dance1.gif Staden Hat Yai är helt OK med bl.a en ganska stor marknad som påminner om OTOP (one table one product) i Patong fast den är mycket större med lägre priser i Hat Yai. Överhuvudtaget så blir ju allt väldigt mycket billigare så fort man lämnar de turisttäta områdena. Provinsen (Sonkla) är inte heller lika osäker som de tre andra södra provinserna.

En bild från god middag i Hat Yai nedan.

Nu griper besserwisser HC in!

OTOP står för "one tamboon, one product". Tamboon är väl då att jämföra med en svensk kommun. Nuvarande thailändska kungens ide.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Nu griper besserwisser HC in!

OTOP står för "one tamboon, one product". Tamboon är väl då att jämföra med en svensk kommun. Nuvarande thailändska kungens ide.

Herr Chang har talat.

Snablars, då har jag blivit lurad i Thailand även på det området diablo.gif Tack HC.

Dela på andra sajter

Hittade denna lilla krake (pytonorm)i tradgarden idag pa eftermiddan,blev lite mat o vatten.

I morgon aker jag ut i skogen o slapper den lös,vid en liten bäck.

Så imorgon blir det både nytta o nöje :giggle::D

//Roger

post-6037-0-45172000-1311163740_thumb.jp

post-6037-0-71641100-1311163768_thumb.jp

Dela på andra sajter

Åkte förbi Kista idag o kunde inte låta bli o ta ett par bilder

post-3103-0-77537300-1311173468_thumb.jp

C;D

Ändrades av C-dude

Dela på andra sajter

1 till

post-3103-0-58817400-1311173706_thumb.jp

C;D

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hade några surrande kompisar som sällskap på jobbet idag

post-3485-0-33794300-1311181164_thumb.jp

post-3485-0-05638100-1311181173_thumb.jp

Märkligt getingbo :huh:

såg ut som gjort av plast

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...