Enis Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Samma vy idag på morgonen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Blött i Manila, bild tagen under en tyfon 23 juni http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Bangkok "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Fina bilder ni lägger in gubbs har jobbat så det har inte blivit något .men i morgon ska jag på fallens dag i Trollhättan och se om jag kan få några bra pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 G-impad kärra C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Så här ser det ut i köket när jag kommer hem från jobbet, ingen unge är min.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 tog trappen ner och tänkte att det luktar färg? Och minsann om inte den här killen höll på att måla om handtagen. Fanns det några skyltar med nymålat?? nänänääää... :-D mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 tog trappen ner och tänkte att det luktar färg? Och minsann om inte den här killen höll på att måla om handtagen. Fanns det några skyltar med nymålat?? nänänääää... :-D Varför skylta när det luktar färg, Thailänsk logik En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 tog trappen ner och tänkte att det luktar färg? Och minsann om inte den här killen höll på att måla om handtagen. Fanns det några skyltar med nymålat?? nänänääää... :-D Skylla på målaren när det är du som kommit hem efter en blöt kväll och somnat i trappan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Italienska skönheter i den eviga staden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Först en gammal Opel som fortfarande verkar vara i tjänst. Sen ett gryt som ngn jägare kan svara på vad det är för djur som har grävt ur (gräv-ling kanske) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Fick en roande stund alldeles nyss när frugan och hennes moster skulle iväg till skogen, mkt packning skulle med och bensin fyllas på. Frugan står närmast och tankar sin kompis och mostern i bakgrunden. Mosterns moped är så genomtänkt att påfyllningsröret sitter i 90 gr vinkel rakt ut, försök fyll på den med tratt och dunk. Den mesta soppan rann naturligtvis ut och vid ett tillfälle såg jag att frugan lyfte upp mopeden i bakhjulet för att på så sätt ändra vinkeln på påfyllningsröret, vilket inte hjälpte. Men som den gentleman man är gick jag ut till logen och letade rätt på en gammal soppadunk med böjbar pip på, så blev man dagens hjäte ånyo. Vad som hände mig var väl mindre roande, när jag efter hjälteinsatsen gick in i köket för att tvätta händerna, fick tag i en burk rengöringsmedel, sen hade jag en stunds jobb till, vilket syns på sista bilden. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Ibland blir man lite nojig,nar man maste aka over vissa broar. Men den holl for 3ton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Juli 16, 2011 Dela Inlagd Juli 16, 2011 Sen ett gryt som ngn jägare kan svara på vad det är för djur som har grävt ur (gräv-ling kanske) C;D gräv-ling, är det någon slags grävande apa? He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Fick en roande stund alldeles nyss när frugan och hennes moster skulle iväg till skogen, mkt packning skulle med och bensin fyllas på. Frugan står närmast och tankar sin kompis och mostern i bakgrunden. Mosterns moped är så genomtänkt att påfyllningsröret sitter i 90 gr vinkel rakt ut, försök fyll på den med tratt och dunk. Den mesta soppan rann naturligtvis ut och vid ett tillfälle såg jag att frugan lyfte upp mopeden i bakhjulet för att på så sätt ändra vinkeln på påfyllningsröret, vilket inte hjälpte. Men som den gentleman man är gick jag ut till logen och letade rätt på en gammal soppadunk med böjbar pip på, så blev man dagens hjäte ånyo. Vad som hände mig var väl mindre roande, när jag efter hjälteinsatsen gick in i köket för att tvätta händerna, fick tag i en burk rengöringsmedel, sen hade jag en stunds jobb till, vilket syns på sista bilden. mvh walle En vacker Thaipojing i di kläderna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Ibland blir man lite nojig,nar man maste aka over vissa broar. Men den holl for 3ton Du köp en triss (lott i sverige)ja hade alldrig vågat changsa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Mitt bidrag Ryrbackens natur reservat i Trollhättan På väg till våran badplats Ett ödehus på vägen till svampskogen Ja va har hänt :giggle: ute i urskogen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Redwood-träd i Californien idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 (ändrad) Pha That Luang Ändrades Juli 17, 2011 av Khun Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Skylla på målaren när det är du som kommit hem efter en blöt kväll och somnat i trappan. som tur är finns det hiss när man ska hem och är lite vinglig... Undrar vad man ska ett uppblåstbart elverk till? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 (ändrad) Altangolvet. Kanske städkärringen inte är så kass som jag gör gällande Ändrades Juli 17, 2011 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Var och rejsade igår på ett hyrt flygfält. Kul som fan Vann två heat och fick spö i ett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Var och rejsade igår på ett hyrt flygfält. Kul som fan Vann två heat och fick spö i ett Å vilken bil kör herrn den svarta bmw eller blå eller vetten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 17, 2011 Dela Inlagd Juli 17, 2011 Å vilken bil kör herrn den svarta bmw eller blå eller vetten Den blå 4-dörrars kebabräsern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu