Guest wille Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Visst är det lite kul att leka med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Hittade denna raijser i Sawankhalook... ...men föraren såg jag inte röken av.. /Enis Av namnet på bilen att döma så var han nog i tvättstugan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 Visst är det lite kul att leka med? jupp. gäller att hitta "rätt" typ av motiv bara "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Skit i bildkvalite'n det är motivet som e så jäkla häftigt lite åt Thaihållet, ja då menar jag dom högbyggda husen i Teak... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Tyvärr så blev det inget riktigt kurr C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Några bilder från avskedsfesten för en av fruns kolleger, som skulle börja på en annan skola i närheten Först en liten ceremoni på fruns skola Sedan en kort välkomstceremoni på den nya skolan Till sist en gemensam långlunch med Karaoke och utdelning av presenter En bild på kollegan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Blåsigt i toppen på Empire State Building idag Men det är nästan 35 grader varmt så det var skönt med en promenad i Central Park sen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Huvud på påle, Patong Beach! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Hoppas inte Fritte glömmer att ta med sej en sån här (ja jag menar inte att han ska släpa ner en gammal Härk men väl en lite yngre kollega) ner till Thailand... Det vattnas redan i munnen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 (ändrad) Äh fan de e nog bäst jag går å lägger mej innan hon blir upprörd... Ps kortet e taget med en Mac Book pro... Ändrades Juli 13, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Men det är nästan 35 grader varmt så det var skönt med en promenad i Central Park sen Räknade ni ekorrar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badass Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Äh fan de e nog bäst jag går å lägger mej innan hon blir upprörd... Ps kortet e taget med en Mac Book pro... shit otroligt snygg. är det din TGF eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Tack Badass hon blev glad av din kommentar, och ja hon är förhoppningsvis min blivande fru. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Tack Badass hon blev glad av din kommentar, och ja hon är förhoppningsvis min blivande fru. Helt klart Odin att ha blir. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 ... Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 ... Sent from my LG-P990 using Tapatalk Ta av skalet på telefonen så blir det bättre skärpa på bilden. Vet inte varför LG har lagt in ett dåligt glas i skalet över linsen. Här kommer en bild också eftersom det är en bildtråd tagen med samma modell på telefon. He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Cocktail-Folka utanför Royal Garden Plaza i Pattaya. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Så här glad blir man när man dragit upp en öring på 1,7 kilo, visserligen på "put and take" men ändå. Fisken ungsstektes och åts upp samma kväll men jag fick med mig renkött från Sveige som numera ligger i frysen i Pattaya Odin Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Det va ingen dårlig rulle hon fick den stora fisken Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 (ändrad) Kollade ut för en stund sedan och såg dessa vackra färger och funderade på att gå ut och ta några bilder.men var lat Vackert är det Ändrades Juli 14, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2011 Dela Inlagd Juli 14, 2011 Kollade ut för en stund sedan och såg dessa vackra färger och funderade på att gå ut och ta några bilder.men var lat Vackert är det Jag var också lat. öppnade bara fönstret på övervåningen och stack ut gluggen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 Idag blev det en tur längs "Lombard Street". Världens krokigaste gata Och sedan on "power-boat on the Bay" med fart och fläkt på San Fransisco Bay Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu