Elarbetare Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Provkörde en häftig bil idag.Merca V12:a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Provkörde en häftig bil idag.Merca V12:a Var det någon riktigt fjong i den eller är det en glidarbil med hästvrid på låga varv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Nog var det fjong alltid.Från 120knyck ock kicdownen blev det hästspark i ryggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Sommar i Hults Bruk och Ågelsjön idag. Sverige kan vara lika härligt vackert som en valaffisch från SD. Fast med skillnaden att här finns inga helsvenska barn med på bilderna. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Solen sken varmt idag, och jag och frugan var ute på en härlig promenad, jag for som vanligt fram på min el-moped och frugan traskande snällt bredvid iförd sina mjuka favoritskor. Men så skedde det oundvikliga som ofta sker med gamla dojor,,, den sprack plötsligt i sömmen med ett knaaak! Skor är ju mycket viktiga och betydelsefulla ting för kvinnor, och en trasig favoritsko kan få ett kvinnligt hjärta att nästan brista i bitar. - Oj, oj oj . . .varför hände nu detta, , , hur ska det nu gå . . .? ? Här gällde det att inte tveka utan istället agera för att försöka rädda återstoden av den hittills fina dagen. Innan jag knappt visste om det själv så hade orden bubblat fram ur min ängsliga trut, och "ridderligt" hade jag lovat min käraste att det så snarast möjligt skulle inköpas ett nytt och liknade par till de stackars kvinnliga fossingarna. Då blev hon strax lugnare och till synes ganska belåten igen, och förvissad om att livet faktiskt kunde fortsätta en stund till så bredde hon ut sig i sin fulla läng på parkbänken för att vila från stundens allvar. Där låg hon sedan i eftermiddagssolen och funderade lite tvekande kring mitt löfte och våra framtida promenader, och kring de där nya skodonen som snart skulle bli hennes. Vad gör och säger man inte till en kvinna i nöd som man älskar . . . Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Mitt liv de senaste 3 dagarna Sista dagen idag som avslutas med galamiddag och "Academy Awards" ikväll Imorgon tar vi tåget till New York och börjar semestern !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Mannen på bilden Augusti anno 2006. En mycket het dag någonstans i asien.. men var. Mannen på bilden vem kan det vara han SMS:ar till. Är det dottern sin som han meddelar att han blir sen hem idag igen eller är det kanske chefen som får ett SMS med en uppdatering på lagersaldot. Och vad i allsin dar gör den andre mannen bakom Changen. Lyfter man blicken så finns det mycket annat som utspelar sig. Damerna till vänster diskuterar de rispriserna eller hur de skall förhindrar att ölbilen levrerar det sina gubbar beställt. Thailand...jo det måste vara Thailand . Den blåa hjälmen... vad gör den ovanpå telefonkiosken... jo det finns många obesvarade frågor när man synar vad som händer. /Enis aka Hans Villius "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Jo di är lite trötta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Nog var det fjong alltid.Från 120knyck ock kicdownen blev det hästspark i ryggen. Ja den borde röra på sig genom att den har ca 400 hp i motorn. Samtidigt väger den kanske ett par ton? http://www.ultimatecarpage.com/car/1545/Mercedes-Benz-SL-600.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Ja den borde röra på sig genom att den har ca 400 hp i motorn. Samtidigt väger den kanske ett par ton? http://www.ultimatecarpage.com/car/1545/Mercedes-Benz-SL-600.html Och riktigt billigt går den osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 (ändrad) Noob! Ändrades Juli 9, 2011 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Hittade denna raijser i Sawankhalook... ...men föraren såg jag inte röken av.. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Bilder från idag. Polarns coola tatuering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Lamai, dessa brudar saknade dig Kan jag tänka mig med all den dricks dom fick Saknar oxå dom och framförallt Katie den blonda som var rolig o titta på hur hon skötte jobbet. Idag var det lite kvalitetstid i garaget och vrålåken börjar så smått bli rullningsbara. Rejäla spisar i dessa bilar. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 (ändrad) Heja Lars Åke Lagrell SVFF-Fotbollsmördare Ändrades Juli 9, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Hittade denna raijser i Sawankhalook... ...men föraren såg jag inte röken av.. /Enis Enis,,, det står Lamai på dörren och den karlen kan dyka upp var som helst och när som helst. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Här är en medlem som är ute och kryper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Hehe ja de e beklämmande att se hur ungdomarna beter sej nu för tiden... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Hittade en gammal favoritet. Kul att leka med tiltshift - kan man gora online Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 2bilder från Skogen C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Testade Willes tips / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 Här är en medlem som är ute och kryper Före eller efter citygross När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2011 Dela Inlagd Juli 10, 2011 För 10 minuter sen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 bilden tagen förra året, men samma sak inträffade idag, behagligt väder i sverige just nu. save th whale.... mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2011 Dela Inlagd Juli 11, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu