dtbkk Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Vid Erawan Shrine: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Lamai, dessa brudar saknade dig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Den här killen höll på att hacka upp trappen mitt i värsta dagsvärmen, gick inte fort kan jag säga... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 matdags mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 (ändrad) I vår by/stad (SoengSang) har vi två farangrestauranger, en som drivs av en Amerikan och en som drivs av en Svensk. Några bilder från Amerikanens restaurang, trevlig prick som heter Peter från Chicago. Killen till höger är Peter, den andra en gäst som passar på att låna Peters wifi vilket är fritt för kunderna. Från gatan Ändrades Juli 8, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 En grillvagn. mvh walle En kollega kom 5min efter mig då var den nerbrunnen Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 (ändrad) Gott om plats var det ont om Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ändrades Juli 8, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Fotograferar du istället för att hjälpa dem stackarna Var redan mkt folk på plats och hade jag stannat med mitt ekipage hade jag blockerat trafiken Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Byte av el-stolpe i Bangkok. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Nattkörning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Dagens headbanger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Soluppgång Kho samet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 (ändrad) Svärfarsan vid vattenfallet Namtok Huai Chan Sisaket. Ändrades Juli 8, 2011 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Nov 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Gott om plats var det ont om Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ä dä' en riktig lastbil? ScaniaV8!! Själv har man bara en Vovlo FL7 -97 + en Pallfinger PK35000. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Gott om plats var det ont om Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Litat blint på GPSen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Ser minst två som är nöjda. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Hmmmm? Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 Litat blint på GPSen? Litar inte på gps så därför har jag ingen he he , fråga en gång om jag inte kunde få en gps , men arbetsgivaren tyckte jag var för gammal för det ha ha eller rättare sagt gamla chaufförer behöver ingen dom hittar i alla fall och det stämmer nog ang fotot så är det huvudvägen till Anticimex fabrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 (ändrad) Mer från Hongkong: Ändrades Juli 8, 2011 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 8, 2011 Dela Inlagd Juli 8, 2011 skulle var dessa två också: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Förra helgen var jag (vi) på EM i street dance i Danmark. I Sveriges lag ingår även en tvättäkta Thailändare, därav mitt besök på detta evenemang. Det gick ganska bra så nu blir det VM i Österrike i September. Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 (ändrad) jag skiter i om det är dagens bild eller bildserie, men nu kommer mina bilder, alldeles för många? Lilla alice är duktig som kan göra kullerbytta inte ens fyllda 2 år.. Visst är jag duktig!! Titta vad jag kan, säger Morbror Niklas.. FF Ändrades Juli 9, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Såg en häftig Aston Martin igår och var tvungen att ta några bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 9, 2011 Dela Inlagd Juli 9, 2011 Litat blint på GPSen? Litar inte på gps så därför har jag ingen he he , fråga en gång om jag inte kunde få en gps , men arbetsgivaren tyckte jag var för gammal för det ha ha eller rättare sagt gamla chaufförer behöver ingen dom hittar i alla fall och det stämmer nog ang fotot så är det huvudvägen till Anticimex fabrik Nä, det är nog som du säger Sam sip sam, sunt förnuft och erfarenhet är nog att föredra hos lastbilschaufförer som inte vill hamna i den situation jag sett allt för många öststatschaufförer råkat ut för. Dvs stå med sitt trailerekipage i en trång gränd i centrala Stockholm och inte komma vare sig framåt eller bakåt, pga de litar blint på sin GPS. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu