mikedo58 Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Några bilder från Tokyo, 2007 Några trevliga flickor som snällt poserade för mig i sina "French Maid"-munderingar (från Akihabara-området) Ytterligare en "French Maid" från Akihabara Några trevliga lampskärmar (också från Akihabara) Shibuya - Världens mest trafikerade övergångsställe En staty av världens trognaste hund (från Shibuya) Solnedgång över Fuji (från Tokyo Tower) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Vad ar gimp ,vad ar detta Liten forklaring vore kul //Roger vad är detta för en sött liten krabat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Några bilder från Tokyo, 2007 Några trevliga flickor som snällt poserade för mig i sina "French Maid"-munderingar (från Akihabara-området) Ytterligare en "French Maid" från Akihabara Några trevliga lampskärmar (också från Akihabara) Shibuya - Världens mest trafikerade övergångsställe En staty av världens trognaste hund (från Shibuya) Solnedgång över Fuji (från Tokyo Tower) :great: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 En trött jordgubbsplockare vinglar in på gården med mopeden, hon fyller fjorton på måndag men kör bättre än många femtonåringar. Blev visst 115 liter idag plockat, men nu börjar man se slutet på plockandet för i år. ( för alla som blir upprörda över mopedåkandet i den åldern kan jag säga att hon kör sista 5 km hem över öppna fält, inget jag kan eller vill göra nåt åt.) Orkade knappt få upp åkdonet på stödet. Mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Grums för 40 min sedann Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Grums för 40 min sedann Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Jaha MPRs nya paparazifotograf När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Grums för 40 min sedann Sent from my GT-I9000 using Tapatalk En grillvagn. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 ( för alla som blir upprörda över mopedåkandet i den åldern kan jag säga att hon kör sista 5 km hem över öppna fält, inget jag kan eller vill göra nåt åt.) Upprörande med en fjortonåring som bara kör moped, själv körde jag bil första gången när jag var tolv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Köpte ett nytt/mkt lätt beg objektiv idag som jag bara var tvungen o testa lite lätt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Fint dudde När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Grums för 40 min sedann Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Fotograferar du istället för att hjälpa dem stackarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Kö till Bolaget i fredags. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Utsikten från min lilla arbetsplats de närmaste dagarna Väntar in ca 500 delegater från hela världen som skall ha konferens i 4 dagar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Utsikten från min lilla arbetsplats de närmaste dagarna Väntar in ca 500 delegater från hela världen som skall ha konferens i 4 dagar DJ-kongress? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 (ändrad) DJ-kongress? Nope. Men en massa mikrofoner till talare, musiker, publikens frågor etc etc samt ljud från datorer, video etc etc Ändrades Juli 6, 2011 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 (ändrad) DJ-kongress? Nope. Men en massa mikrofoner till talare, musiker, publikens frågor etc etc samt ljud från datorer, video etc etc Militanta datakonsnulter kan väl göra sin röst hörd utan hjälpmedel. /Enis Ändrades Juli 6, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Det vinnande laget i sunne vattenland cup i helgen, naturligtvis från Hallsbrg mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Dagens utsikt Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Militanta datakonsnulter kan väl göra sin röst hörd utan hjälpmedel. /Enis Jag har inte problem. Det är en del lågmälda forskare och professorer från runt om i världen som har det behovet Och med 500 personer i Ball-room kan det vara svårt att göra sig hörd för vissa av dom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Hur skall vi kunna landa här... Gick visst bra men var ska vi? Blev visst en tur till höger först... För alla lager måste ju fyllas upp. höjde dagskassan för Tesco Lotus rejält /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 (ändrad) another party nite is over. Ändrades Juli 7, 2011 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Husse har tagit sig en lutare, eftersom bilden är tagen i mars månad och katten är gällad så tar han igen sig oxå, ingen ide å springa efter honor när kulorna är borta. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Tog en sväng till bolaget på trampcyckeln och inhandlade 6 st singha, drygt 95 spänn, oförskämt dyrt tycker jag, men gott. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kim666 Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 7, 2011 Dela Inlagd Juli 7, 2011 Konferensen här i Boston är nu igång (3 dagar framåt) och jag sitter och kör MPR vid mitt bord medans jag sköter teknik och presentationerna åt alla talarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu