L200 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Lite vågskvalp. C;D Dinna bilder blir bara battre o battre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Hemma hos stjp8729 idag. (eller i trakten iaf) Hej RoiEt, Du var nästan här, men kom inte och hälsade på? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Dinna bilder blir bara battre o battre Tack för det, men hemligheten heter "gimp" C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Mela Lis flån 2001 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Från balkongen, mitt i smeten så att säga. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Hej RoiEt, Du var nästan här, men kom inte och hälsade på? Ha en kanonbra dag! Det får bli nästa gång. Jag satt och funderade när vi åkte: "Vem f-n är det som bor i Minburi? Jag vet att det är någon på MPR." http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Tack för det, men hemligheten heter "gimp" C;D Vad ar gimp ,vad ar detta Liten forklaring vore kul //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Vad ar gimp ,vad ar detta Liten forklaring vore kul //Roger Gimp är ett gratisprogram typ Photoshop för att kunna förbättra/förändra en bild. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Alla + ar slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Tack för det, men hemligheten heter "gimp" C;D Gimp är ett gratisprogram typ Photoshop för att kunna förbättra/förändra en bild. C;D eller hur.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Frugan har besök. C;D Till Wille GIMP - The GNU Image Manipulation Program Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Kan vi förvänta oss en materiel replik från närmaste konkurrent ( i forumet ) ? MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Igår var det stora nationaldagen här i USA Boston Pops uppträdde i parken nere vid Charles River och ett enormt fyrverkeri sköts upp Ca 500.000 människor kantade floden Vi har panorama-fönster från vårt hotell alldeles nära floden och hade perfekt utsikt över hela firandet Konserten sändes direkt i nationell TV. Kända skådespelare och artister deltog USA vet verkligen hur man firar sin "Independence Day" 4:e Juli. Speciellt här i Boston där hela frihetsrörelsen startade och USA grundades. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Lite vågskvalp. C;D Snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 (ändrad) Igår var det stora nationaldagen här i USA Boston Pops uppträdde i parken nere vid Charles River och ett enormt fyrverkeri sköts upp Ca 500.000 människor kantade floden Vi har panorama-fönster från vårt hotell alldeles nära floden och hade perfekt utsikt över hela firandet Konserten sändes direkt i nationell TV. Kända skådespelare och artister deltog USA vet verkligen hur man firar sin "Independence Day" 4:e Juli. Speciellt här i Boston där hela frihetsrörelsen startade och USA grundades. Fina bilder Tallen synd bara att du inte har en bättre kamera Bilderna hade blivit grymma om du kört med en innstegs i stället för pockett Ändrades Juli 5, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Fina bilder Tallen synd bara att du inte har en bättre kamera Bilderna hade blivit grymma om du kört med en innstegs i stället för pockett Hade nog tyvärr inte hjälpt så mycket för det är svårt att fotografera genom dubbelglasfönster som är ganska skitiga och inte går att öppna Och hade jag haft en stor kamera att släpa på hade det troligen inte blivit några bilder alls 9 gånger av 10 jag är ute och gör något så en high-end kompakt är enda alternativet i mitt liv Och det är det jag har Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 (ändrad) Före Thaksin efter Thaksin Samma flodövergång 2001 och 2011 Ändrades Juli 5, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Vad ar gimp ,vad ar detta Liten forklaring vore kul //Roger Ä dä en "tvättis"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Igår var det stora nationaldagen här i USA Boston Pops uppträdde i parken nere vid Charles River och ett enormt fyrverkeri sköts upp Ca 500.000 människor kantade floden Vi har panorama-fönster från vårt hotell alldeles nära floden och hade perfekt utsikt över hela firandet Konserten sändes direkt i nationell TV. Kända skådespelare och artister deltog USA vet verkligen hur man firar sin "Independence Day" 4:e Juli. Speciellt här i Boston där hela frihetsrörelsen startade och USA grundades. Såg han till några thailändare då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Allmänt känt pensionat i Jomtien med "goa gubbar" som gäster. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Ett par från Ullevi i söndas när dom 4 stora uppträdde. Metallica var så jävla bra kan jag meddela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 vad ar detta Liten forklaring vore kul //Roger Ser ut som en Civet ett slags mård-djur! Här är en bild från Patong Beach, Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Norra Argentina 2008: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Asok station by day. Asok station by night. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 6, 2011 Dela Inlagd Juli 6, 2011 Haitisk rom vid karibiska havet..Funkar för mig... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu