Bibben Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Jo, det är ju ingen underdrift direkt. Men hur tänkte du när du skrev "stå på dig" till en som sitter i en Permobil och just brutit lärbenshalsen? För mig lät det väldigt tyket och nedvärderande? Eller tänkte du alls? Hur fan tänkte ni som gav mig minus här? Skiter i minus men här hånar clion SN i att säga att ska "stå upp" med tanke på hans tillstånd, vet ni egentligen vad ni "snackar" om?? Ni förvånar mig!!!! På ett ytterst negativt sätt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 (ändrad) Är inte du en 15-20 år yngre än lårbensbrottsligan? Vad gjorde du för kul(hoppas jag) när detta hände? Jag var lite förbannad och tog ut svängarna på dass vilket resulterade i en jäkla vurpa. Förklaringen finns här. http://www.maipenrai.se/forum/t/14147-thai-kines/page__st__180__p__323960__hl__lårben__fromsearch__1#entry323960 http://www.maipenrai.se/forum/t/14253-siamnilsson-kurrerar-sig/page__p__324611__hl__lårben__fromsearch__1#entry324611 Ha ha, så förbannat klumpigt av mig. ps. Clion menade säkert inget illa, även om kommentaren var lite tvetydig. inte bråka om småsaker nu Mvh SN Ändrades Juli 4, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Jag var lite förbannad och tog ut svängarna på dass vilket resulterade i en jäkla vurpa. Förklaringen finns här. http://www.maipenrai...__1#entry323960 http://www.maipenrai...__1#entry324611 Ha ha, så förbannat klumpigt av mig. Mvh SN Jag tycker det är svagt att skylla på IL då det "bevisligen" är Thaksins fel ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 (ändrad) Är det på grund av lårbensbrott han sitter i rullstolen? Idag skall man ju upp och gå efter några dagar vid lår bensbrott. Ändrades Juli 4, 2011 av j43 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Är det på grund av lårbensbrott han sitter i rullstolen? Idag skall man ju upp och gå efter några dagar vid lår bensbrott. nog om mina "krämpor" och promenadbesvär. nu får vi slänga in lite bilder istället. det är ju trotts allt en bildtråd mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 nog om mina "krämpor" och promenadbesvär. nu får vi slänga in lite bilder istället. det är ju trotts allt en bildtråd mvh SN Ja,fy-fan vad otrevligt hoppas det börjar rätta till sej med dej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Snälla ge er nu och lägg in bilder istället. Såg denna lite annorlunda motorcykeln på stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Bilder var det. 30 våningar upp i Jomtien. "Shit" 30 våningr upp är högt. Jag tar hissen! MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Streck i debatten. Detta är och forblir en bildtråd så sila snacket lite. Inlägg borttagna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Streck i debatten. Detta är och forblir en bildtråd så sila snacket lite. Inlägg borttagna. Moderering där snacket skall "silas". det som fjärmas är det som ger en rimlig bild av vad som delgivits? MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Moderering där snacket skall "silas". det som fjärmas är det som ger en rimlig bild av vad som delgivits? MVH Ducati Hej Ducati, Jag förstår inte riktigt din fråga. Men ja, vi raderar när medlemmar bråkar för mycket med varandra. Det ligger icke i forumets intresse att det finns gräl i en massa trådar. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Paus: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gffs73 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Från fisket i Bangkok senaste resan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Jo, det är ju ingen underdrift direkt. Men hur tänkte du när du skrev "stå på dig" till en som sitter i en Permobil och just brutit lärbenshalsen? För mig lät det väldigt tyket och nedvärderande? Eller tänkte du alls? krya på dig hade kanske vart bättre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 krya på dig hade kanske vart bättre manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Bild på den härliga Bangkoktrafiken på Phetchaburi Road. Sent from my Geting by brevduva I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Igår gick bilen sönder (startmotorn slutade att fungera), så idag har det inhandlats en liten motorcykel för att frun skall kunna åka till jobbet tills vi får den nya bilen i slutet av månaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Bin 'på tur' som övernattade i vårt mangoträd innan de drog vidare. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Ungdomsfylleriet har nått Bangkok... http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Populärt fordon i Thailand på två hjul. MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Idag 34 grader i skuggan,vad har dessa stackare i full sol. 200 bath/dag //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Jomtien 30 våningar upp. Fin utsikt om morgonen. Beställde dock "non-smoking room" Om aftonen är allt förlåtet MVH Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Idag 34 grader i skuggan,vad har dessa stackare i full sol. 200 bath/dag //Roger L200, du har ju lyckats att fota kärringens familj C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Lite vågskvalp. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 5, 2011 Dela Inlagd Juli 5, 2011 Hemma hos stjp8729 idag. (eller i trakten iaf) http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu