RoiET Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Svampsäsong här. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Öckerö Göteborgs norra skärgård Hisingen är väl Göteborgs norra skärgård? He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 (ändrad) Utanför Royal Garden Plaza, Pattaya - fritt fram för egna tolkningar. Ändrades Juli 4, 2011 av Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Igår tog vi en "promenad" i motionsspåren vid Rudalen i GBG. Kompisens lille grabb gillade skarpt att åka med mig på elmoppen. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Från ett soligt och härligt Pattaya beach idag Sent from my Geting by brevduva I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 (ändrad) Sista solnedgången man ser i Isaaan nu på ett tag..löneslav som man är :? Ändrades Juli 4, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Sista solnedgången man ser i Isaaan nu på ett tag..löneslav som man är :? Härlig bild Tomardoc hoppas vi träffas nästa gång när ni är nere igen. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Härlig bild Tomardoc hoppas vi träffas nästa gång när ni är nere igen. Mvh Maitan. Tackar Mait, vi lär säkert ta en repa förbi Jomtien nästa resa...och då lär vi med all säkerhet besöka din trevliga inrättning igen. Hav det så länge. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Tackar Mait, vi lär säkert ta en repa förbi Jomtien nästa resa...och då lär vi med all säkerhet besöka din trevliga inrättning igen. Hav det så länge. Jag hoppas du har lite mer bilder att lägga ut när ni kommer hem, alltid trevligt med bilder. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Jag hoppas du har lite mer bilder att lägga ut när ni kommer hem, alltid trevligt med bilder. Mvh Maitan. Tja tyvärr blev jag ju utan min kamera större delen av resan, då den lämnades in på lagning till Canon och det tog tyvärr några veckor innan jag kunde hämta den Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Höga hus i Hongkong: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Hisingen är väl Göteborgs norra skärgård? Nja de vete fan lamai :av-109998: men okey för denna gången När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Igår tog vi en "promenad" i motionsspåren vid Rudalen i GBG. Kompisens lille grabb gillade skarpt att åka med mig på elmoppen. Mvh SN Herrejösses Håkan har du hockey utrustning efter olyckan e det inte ok ännu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest DrRambone Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Hon i hörnet är filippinska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Herrejösses Håkan har du hockey utrustning efter olyckan e det inte ok ännu skyddet är ett måste när man åker omkring där det skumpar. spikarna i knät gör "en smula" ont när man ofrivilligt rör på knät o benet. ska in o röntga lårbenet och knät om ett par veckor. då kanske det är positiva nyheter. Tills vidare biter jag ihop. Det tar sin tid att läka ett lårbensbrott. mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 skyddet är ett måste när man åker omkring där det skumpar. spikarna i knät gör "en smula" ont när man ofrivilligt rör på knät o benet. ska in o röntga lårbenet och knät om ett par veckor. då kanske det är positiva nyheter. Tills vidare biter jag ihop. Det tar sin tid att läka ett lårbensbrott. mvh SN Stå på dig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Tackar Mait, vi lär säkert ta en repa förbi Jomtien nästa resa...och då lär vi med all säkerhet besöka din trevliga inrättning igen. Hav det så länge. Inrättning? Hmmmm. eller jo, kan nog fan stämma ... ha ha ha ... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Stå på dig Det var väl ganska taskigt sagt tycker jag!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Höga hus i Hongkong: Sånt gillar vi Bank of China, den andra vet jag inte. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Det var väl ganska taskigt sagt tycker jag!!! Vi är di riktiga motpolerna tycker och tänker helt olicka När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Vi är di riktiga motpolerna tycker och tänker helt olicka Jo, det är ju ingen underdrift direkt. Men hur tänkte du när du skrev "stå på dig" till en som sitter i en Permobil och just brutit lärbenshalsen? För mig lät det väldigt tyket och nedvärderande? Eller tänkte du alls? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 (ändrad) Vy från kontoret när man bodde i Hongkong. Bodde i terrakottafärgade huset nästan i mitten av bilden. Ändrades Juli 4, 2011 av dtbkk Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 Independence Day 4:th July i Boston idag Old cemetary där de som skrev under "Declaration of independence" ligger begravda Samuel Adams Benjamin Franklin John Hancock Paul Revere Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Juli 4, 2011 Dela Inlagd Juli 4, 2011 skyddet är ett måste när man åker omkring där det skumpar. spikarna i knät gör "en smula" ont när man ofrivilligt rör på knät o benet. ska in o röntga lårbenet och knät om ett par veckor. då kanske det är positiva nyheter. Tills vidare biter jag ihop. Det tar sin tid att läka ett lårbensbrott. mvh SN Är inte du en 15-20 år yngre än lårbensbrottsligan? Vad gjorde du för kul(hoppas jag) när detta hände? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu