lenta Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Upphittat på Kastrup idag! En Nitt71. Kom med TG950 landa 07,12 = 28 minuter tidiga. Välkommen hem Nitt. pigge01 Stod och tittade i morse när Thaikärran kom österifrån över Skåne(med Nitt ombord då), gör en elegant högesväng över Näset och följer sundet strax väster om Limhamn, på ca. 1300 m. för att avsluta med en vänstersväng norr om Malmö och går ner i Cph. Jag ser detta flera gånger i veckan och tycker 747an är like tjusig och elegant varje gång. Lenta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Nu kör vi normalläge på inställningarna.Strax dags o boarda mot Suvvan men en liten stänkare eller 3 hinns ju med Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 va f-n, jag ser dubbelt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Fyllehicka redan ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 blir ett par bilder från frugans gårdsbutik där jag tillbringar semestern eftersom hon envisas med att plocka jordgubbar varje år. lite inredning från nedlagd butik hoppas ingen ser detta som spamverksamhet. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Fyllehicka redan ? Nope, vet inte vad som hände eftersom bilden kom med i både bifogat skick och som vanligt! eller e de bara jag som ser samma bild 2 ggr? Nåja, en liten uppdatering: härlig flight med TG i en halvfull 777.Många skratt och glada miner pga min reskamrat Räjne Rhino.En flygvärdinna bröt ihop i garv under ett dryckesvarv vid åsynen av Räjne och så fick han en egen loggbok av snyggingarna.Var möcke vackert på denna flygning Här va de tack o adjö från Manila för denna gång Har garanterat aldrig haft en sån här sexig väskbärare Här e Räjne me sin loggbok han fick av snyggingarna Jag e kär, hon till vänster... saknar ord Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Fina bilder L64! Just nu saknar jag faktiskt KFC.tänk man kan längta så till ett kycklingben...(benen syns bara på övre bilden) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Den här kom inkörande igår på nostalgiträffen Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Var ligger gårdsbutiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Tjena peter, tror jag har talat med dig på telefon nån gång, vi finns Hallsberg, 3 mil söder om örebro. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Kanske,För jag säljer ju fiskegrejor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 smarrig cocktail på het bar i Bankan: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 bamboo bar, oriental hotel. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 Försäljning av div thaimat under pågående Peace&Love festivalen i Borlänge. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 Senaste bilden på Nitts hus. La in en gammal att jämföra med. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 smarrig cocktail på het bar i Bankan: Tycker mer de liknar en fruktsallad me sugrör Fina bilder L64! Just nu saknar jag faktiskt KFC.tänk man kan längta så till ett kycklingben...(benen syns bara på övre bilden) Tackar, brukar också hamna på KFC åtminstone nån gång/tripp men icke denna gång tyvärr.Gillar den där corn/tuna-salladen dom har... Nåja, borta bra men soffan här hemma e bäst och det är gött o sitta/ligga i den igen Blev en del försenad från Bangkok, först pga att min och några andras läslampor blinkade som diskolampor och när tekniker hade rivit ut några och fixat detta så kom ett oväder modell rejält.Boende i Bangkok kan nog vittna om detta igår natt tror jag. Lite saknar man trots allt Palawan häromdagen, här hittade jag lämplig ölhållare på stranden Hon till höger saknas också... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 MBK: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 (ändrad) Gött med jordgubbar och smulbär i från den egna trädgården Ändrades Juli 1, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 Enis, ska han plocka bär? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 1, 2011 Dela Inlagd Juli 1, 2011 underbara foton som vanigt! Har bara en liteb canon compact, så knappt man vågar lägga ut mot er proffs Håller på med en ggrej till några skolor i norr o issan. Ett år i Sverige Då jAG ÄR JÄTTEDÅLIG FOTOGRAF SKULLE DET vara kanon om du kan skicka några toll mig- behöver typiska årstidsbilder Tänker göra ett bildspel på ca 30 min med bildr o svensk musik "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Här va de tack o adjö från Manila för denna gång Mr Lamai: Var det inte i samma trakter som du träffade den så söta Ella under någon av dina tidigare resor? Om så var fallet, inga nya bilder ? Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Någon som vart här? En del av världen som osså e ganska shysst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Rio?? Gött mos.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Rio?? Gött mos.. Japp, 10p för rätt svar! Grym mat har dom, + lite till Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 2, 2011 Dela Inlagd Juli 2, 2011 Jag och svågrarna tog en sväng med "skajlääpen" efter lite sisip... http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu