dtbkk Inlagd Juni 27, 2011 Dela Inlagd Juni 27, 2011 Mycket trevlig servitris på VIP-fest i bkk: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Två bilder från sovrumsfönstret så här på morgonen. Den första mot höger, NE Och den andra ner mot byn, NW Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Mycket trevlig servitris på VIP-fest i bkk: Fina kommpisar ni har du å Lovelos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Inledde lite lugnt igår kväll Bytte ställe och naturligtvis lyckades man inte undkomma nån MPR-medlem i denna stad heller Så nu sitter jag här på balkongen och försöker bota en himskans baksmälla Pssst,Thainab är därnere nu.Mvh Måne som är avundsjuk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Heinekentjej: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 I morgon är det skolavslutning i dotterns skola så idag fick vi hem en CD med ett par hundra bilder från läsåret. Eftersom dottern har fått smeknamnet Atom så är det ju glädjande att se att hon redan som 5-åring fått upp intresset för naturvetenskap . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 tog en tur till skogen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Lite bilder från Eskilstuna Parken Zoo som idag besöktes av familjen Chaweng En trevlig Djurgårdare Kan dem inte gå snart? Pallaskattunge på jakt. Ännu en Djurgårdare Min dotter med några Kapybara i bakgrunden Liten eller kanske en stor dvärgflodhäst En glad Jätteutter Armurleopard Rödbukadlemur Men denna lilla krabat, Sandkatten, är ju helt underbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 (ändrad) En liten fjäril taget med 100/400 objegtiv, bländare 8 iso 100 400delssek.. FF Ändrades Juni 28, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2011 Dela Inlagd Juni 28, 2011 Herrejävlar vad segt denna tråd går med strypthastighet på iphonen och till råga på allt tog karman slut också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Manilla? Stämmer Pssst,Thainab är därnere nu.Mvh Måne som är avundsjuk Vi har haft kontakt men e tyvärr inte på samma plats Här Balut Power o jag i förrgår på lämpligt ställe.Fick även titta till B-Ps 4 dagar gamla dotter på hotellet och man blev ju f-n nästan tårögd över den lilla söta damen. Vidgade vyerna lite igår och flög ner till Palawan Flög tillbaka till Manila och poppade förbi lämpligt ställe för en röd häst. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Stämmer Vi har haft kontakt men e tyvärr inte på samma plats Här Balut Power o jag i förrgår på lämpligt ställe.Fick även titta till B-Ps 4 dagar gamla dotter på hotellet och man blev ju f-n nästan tårögd över den lilla söta damen. Vidgade vyerna lite igår och flög ner till Palawan Flög tillbaka till Manila och poppade förbi lämpligt ställe för en röd häst. Har du köpt UW-hus eller badbar kamera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Har du köpt UW-hus eller badbar kamera? Badbar Sony nånting efter att ha sabbat för många Ixus under Songkhran senaste åren.Bidde änna dyrt i längden... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Juni 29, 2011 Dela Inlagd Juni 29, 2011 Badbar Sony nånting efter att ha sabbat för många Ixus under Songkhran senaste åren.Bidde änna dyrt i längden... Är du nöjd med den? Bilderna ser fina ut, jag tänkte köpa något mindre som man kan slarva lite med..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 (ändrad) Några försenade midsommarbilder då Maten. Undertecknad runt midsommarstången i stadiet då det blivit svartvit film, som senare under kvällen delvis gick av. Ändrades Juni 30, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Några försenade midsommarbilder då Maten. Undertecknad runt midsommarstången i stadiet då det blivit svartvit film, som senare under kvällen delvis gick av. Härligt Tomurdoc ett riktigt firande.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Är du nöjd med den? Bilderna ser fina ut, jag tänkte köpa något mindre som man kan slarva lite med..... Är gaanska nöjd, gnälla lite måste man ju göra... Är helnöjd med kvaliteten på bild/film men det jag inte gillar är att den e rätt långsam vid uppstart och tiden det tar från att ha tatt ett kort till den e redo för nästa.Och jag har inte hittat hur man stänger av "bildvisning" av nytaget kort och det fördröjer också tiden innan ett nytt kan tas. TX10 heter den. För att återgå till trådämnet så kommer här en färsk bild på när jag skulle välja nätverk där jag sitter nu.Valet var inte så svårt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 (ändrad) Fick finbesök på jobbet igår! Lovelos Ändrades Juni 30, 2011 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Är gaanska nöjd, gnälla lite måste man ju göra... Är helnöjd med kvaliteten på bild/film men det jag inte gillar är att den e rätt långsam vid uppstart och tiden det tar från att ha tatt ett kort till den e redo för nästa.Och jag har inte hittat hur man stänger av "bildvisning" av nytaget kort och det fördröjer också tiden innan ett nytt kan tas. TX10 heter den. För att återgå till trådämnet så kommer här en färsk bild på när jag skulle välja nätverk där jag sitter nu.Valet var inte så svårt Forsvinner inte review-bilden om du håller ned foto-knappen halvvägs igen? Vad händer om du ställer in kameran på burst mode, lika segt mellan foton? Farsan har foregångaren till din och den hade lite halvkonstiga (men bra) kompensationsegenskaper vid tex. morka foton och dessa tog tid att processa for kameran. Glomde man att ställa om den blev den lika långsam i solljus dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Upphittat på Kastrup idag! En Nitt71. Kom med TG950 landa 07,12 = 28 minuter tidiga. Välkommen hem Nitt. pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Bilden! Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Forsvinner inte review-bilden om du håller ned foto-knappen halvvägs igen? Vad händer om du ställer in kameran på burst mode, lika segt mellan foton? Farsan har foregångaren till din och den hade lite halvkonstiga (men bra) kompensationsegenskaper vid tex. morka foton och dessa tog tid att processa for kameran. Glomde man att ställa om den blev den lika långsam i solljus dock. Jag skall testa burst strax och se vad som händer... sen dessa eviga info-fönster om lucköppning som kommer upp är också störande.Mörka foton är rejält bättre än mina gamla Ixusar. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2011 Dela Inlagd Juni 30, 2011 Burst va skumt, bara sprutade ut bilder juhh Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu