Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Lite fler bilder från Marstrand Mvh / PTG Ja där har man vart ett ex antal gånger En 45 minuter till bostaden Lite fler bilder från Marstrand Mvh / PTG Ja där har man vart ett ex antal gånger En 45 minuter till bostaden Lite fler bilder från Marstrand Mvh / PTG Ja där har man vart ett ex antal gånger En 45 minuter till bostaden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 En snabbdusch o sen får de bli bio eller nåt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 PTG och Clirra och säkert andra, Ni kör fina bilder men tråden heter faktiskt dagens BILD 1-2 bilder ok då, men hela bildserier kanske är värda egna trådar. Mvh en som staplar fram på edge Sent from Korat using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 PTG och Clirra och säkert andra, Ni kör fina bilder men tråden heter faktiskt dagens BILD 1-2 bilder ok då, men hela bildserier kanske är värda egna trådar. Mvh en som staplar fram på edge Sent from Korat using a brevduva Jag ger väl i fortsättningen fan i och posta några bilder i denna tråd om det är så besvärande att scrolla neråt. Tack och adjö. / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 PTG och Clirra och säkert andra, Ni kör fina bilder men tråden heter faktiskt dagens BILD 1-2 bilder ok då, men hela bildserier kanske är värda egna trådar. Mvh en som staplar fram på edge Sent from Korat using a brevduva Gäller de Lamaien också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Jag ger väl i fortsättningen fan i och posta några bilder i denna tråd om det är så besvärande att scrolla neråt. Tack och adjö. / PTG Surpuppor finns de alltid PTG När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 De här e ungefär som du å jag Clirre... Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Gäller de Lamaien också Ibland framställer du dig som rätt korkad Clion. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 (ändrad) Jag ger väl i fortsättningen fan i och posta några bilder i denna tråd om det är så besvärande att scrolla neråt. Tack och adjö. / PTG Kör på som vanligt du. Onödigt att starta en ny tråd varje gång bara för att fler bilder läggs in i ett inlägg. Ändrades Juni 26, 2011 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Ja,skål då! Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 (ändrad) Ja,skål då! Sent from my LG-P990 using Tapatalk Gottegris är du på plats nu Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ändrades Juni 26, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Nej,inte där. Men snart kanske... Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Ibland framställer du dig som rätt korkad Clion. Ta det inte personligt det är väll fler Bland annat Enis mm mm mm som lägger in mer än en bild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 PTG och Clirra och säkert andra, Ni kör fina bilder men tråden heter faktiskt dagens BILD 1-2 bilder ok då, men hela bildserier kanske är värda egna trådar. Mvh en som staplar fram på edge Sent from Korat using a brevduva Så istället för att posta alla bilder i ett och samma inlägg utan posta en bild i varje inlägg så kommer man undan från ditt klagomål? Allvarligt så för mig kvittar det om det bilden är tagen samma dag som den postas eller om det är en bild eller tjugo stycken. Är kul och trevligt att det finns dom som gör sig det besväret att glädja oss alla andra. Så posta på ni som tog åt er av kritiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Inte tagen idag men postas idag och en påminnelse att vara försiktig vad man rullar över sina fötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Jag håller med T. Sitter man på en sirapslina så tar det en jävla tid att ladda ner bilderna.(om det nu går) Bättre då att ha dem i en separat tråd som man kan kolla när man kan. Och vad gäller dumheten att citera en hel bildserie bara för att skriva en simpel kommentar är i mitt tycke helt idi*tiskt. Just my pov. Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Nu har jag förbrukat månadens datamängd till iphonen pga alla bilder som postas.. Så jag håller med T jag med, åtminstone resten av månaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Nu har jag förbrukat månadens datamängd till iphonen pga alla bilder som postas.. Så jag håller med T jag med, åtminstone resten av månaden Och det är vårat fel att du är snål och inte betalar för mer datamängd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Och det är vårat fel att du är snål och inte betalar för mer datamängd? Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 De här e ungefär som du å jag Clirre... Hehe En mastift eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Eller en grannis Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 De här e ungefär som du å jag Clirre... Hehe DEEE kallar jag vakthund Odin 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Yepps de e en stooor Gammeldansk... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Dagens från Tyresta nationalpark. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu