Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 (ändrad) De va som f-n, har dom rivit den turistfällan? Ok och vad blir det nu då? Hotell? eller ytterligare ett Shoppingtempel??? Turistfälla , var väl det billigaste och enklaste stället att handla på i alla fall för oss med stora storlekar 400 bath för sk märkesjeans uppsydda och klara , turistfällorna har du på beachroad , ja go fortsättning på midsommaren Ändrades Juni 25, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Det här kan dom osså riva, ingen höjdar mat pecis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Dagens kvällsbild-er ( fast det är ju som på dagen ) C;D Hej.Ar du nojd med kameran (kanske inte batteriet),Dina bilder nu ar mycket bra Ha en go helg Mvh Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Så har jag då blivit Farfar till lille Ludwig: Fasen så gammal jag känner mig nu Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Här Ja där kom den he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Så har jag då blivit Farfar till lille Ludwig: Fasen så gammal jag känner mig nu Mvh BBJ Grattis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Det här kan dom osså riva, ingen höjdar mat pecis! Såg inget vidare ut den maten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 (ändrad) Så har jag då blivit Farfar till lille Ludwig: [atta] Fasen så gammal jag känner mig nu Mvh BBJ Ja då blev du det lite före mig , jag ska visst bli gammal i augusti , ja bara att gräva ner sig , vad ska flickorna i baren säga nu , när man blir så gammal Ändrades Juni 25, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Här på ängen hittar man lätt midsommarens alla sju sorters blommor... ...även om blåklockorna dominerar i år. TREVLIG MIDSOMMAR ALLA MAIPENRAIARE!!! Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 De va som f-n, har dom rivit den turistfällan? Ok och vad blir det nu då? Hotell? eller ytterligare ett Shoppingtempel??? Dom har byggt en länga jäms med barområdet med vad som ser ut o bli småaffärer.Den stora tomma ytan kanske skall bli barer Idag har det varit modevisning Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 De va som f-n, har dom rivit den turistfällan? Ok och vad blir det nu då? Hotell? eller ytterligare ett Shoppingtempel??? Dom höll på och rev stället när jag skulle dit och attackshoppa inför hemresan Men jag frågade en försäljare som höll till ut mot vägen och enligt henne skulle det byggas upp för samma ändamål fast det skulle inte bli mindre varmt i de nya lokalerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Dom har byggt en länga jäms med barområdet med vad som ser ut o bli småaffärer.Den stora tomma ytan kanske skall bli barer Idag har det varit modevisning Vilken lyxlirare du är Lamai Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 (ändrad) Turistfälla , var väl det billigaste och enklaste stället att handla på i alla fall för oss med stora storlekar 400 bath för sk märkesjeans uppsydda och klara , turistfällorna har du på beachroad , ja go fortsättning på midsommaren Håller med, nere på beachroad är dom inte blyga för att ta betalt Ändrades Juni 25, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Det här kan dom osså riva, ingen höjdar mat pecis! Dragongate Enis Det här kan dom osså riva, ingen höjdar mat pecis! Dragongate Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Dom höll på och rev stället när jag skulle dit och attackshoppa inför hemresan Men jag frågade en försäljare som höll till ut mot vägen och enligt henne skulle det byggas upp för samma ändamål fast det skulle inte bli mindre varmt i de nya lokalerna Blev visst lite fel i det förra inlägget.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Ja då blev du det lite före mig , jag ska visst bli gammal i augusti , ja bara att gräva ner sig , vad ska flickorna i baren säga nu , när man blir så gammal Hello sexy man, kanske? Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Hello sexy man, kanske? Ja det var för 15-20 år sedan , numera pappa , så efter detta blir det väl granpa eller ngt , asch jag skiter i att sitta i baren ngt mera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 25, 2011 Dela Inlagd Juni 25, 2011 Dagens hus modell hög i Gbg Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Då var de dags! sitter på Suvvan nu och tar en liten stänkare innan flyget Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Mycket Chang blir det. Sent from Isaan using a brevduva Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Tillbringade ett antal timmar under gårdagen på Marstrand i mycket angenämt väder Lite blandade bilder: Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Lite fler bilder från Marstrand Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 Och de sista från Marstrand: Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 (ändrad) Tillbringade ett antal timmar under gårdagen på Marstrand i mycket angenämt väder Lite blandade bilder: Mvh / PTG Fan vi e nog bröder PTG ja sitter å redigerar bilder från Vrångö Så de blir en del vatten i mina bilder också Ändrades Juni 26, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2011 Dela Inlagd Juni 26, 2011 (ändrad) Konsum på Vrångö Ändrades Juni 26, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu