dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Tre bilder från bangkoks nattliv: 1. Sky Bar at Sirocco. Dyrt men världsklass på utsikten. 2. Mc-taxi för att hinna med allt. 3. Två tjejkompisar till mig som spexar lite... Bangkoks nattliv - Never boring! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 (ändrad) Grabben och jag propagerar helt klart inte för samma parti i det thailändska valet den 3 juli. För dom som inte är insatta: nr 10 är Abhisit. Ändrades Juni 19, 2011 av Bossej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Regnigt ute men snart är det dags för avfärd Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Ett dopp i Sverige.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Som sagt: Snart så... Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Som sagt: Snart så... Mvh / PTG Trevlig longtripp PTG När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Tackar Herr Clion! Det är dock fortfarande ett par veckor kvar till avresa... Se nu till att spara ihop slantarna så att du å pojken kommer iväg till vintern. Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Glasklara instruktioner för ett lunch stopp på Phi Phi Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Miami igen: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 ett par gaisare Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 nog är det väl bra att man kan ta på sej "fyllebyxerna" när man ska ut på krogen? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Samet från i vintrass När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 19, 2011 Dela Inlagd Juni 19, 2011 Bangkok nites: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 Ibland skulle det vara bra med lite mer Zoom ,var en mycket skygg rackare. //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 L200, Vad har du för upplösning på kameran? Megapixels alltså? Vilket redigeringsverktyg använder du? Du kan förmodligen "croppa" bilen rätt hårt, dvs klippa bilden närmare runt ödlan och på så sätt komma rätt nära. Speciellt om du bara ska ha den 800x600 pixlar och lägga på detta forum. Testa det. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 Dagens solnedgång i Ankeborg naturligtvis med ett lagom antal plastflaskor o dyl utplacerat Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 20, 2011 Dela Inlagd Juni 20, 2011 Bangkok nites. Jonglerande bartender på Hard Rock Cafe: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Gårdagskvällens bild. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Gårdagskvällens bild. C;D Tjusigt CD När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Bangkok nites: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 (ändrad) dtbkk kör me sina partybilder lovelos sina vänner clirre me soluppgångar Ändrades Juni 21, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Hongkong: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Hongkong: Jösses dtbkk va har hänt sprutar ut billder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Clion; Tänkte säga något snuskigt nu...Men struntar i det. Wait and see med bilder. Kommer en hel del i framtiden skulle jag tro.Har en del på lager plus fotar varje dag. Så det kommer mer....Och mycket Bangkok blir det.... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 21, 2011 Dela Inlagd Juni 21, 2011 Jag gillar bara såna här bilder jag! Audis1.htm Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu