Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Hej Lovelos, :)

I den "skiten" sitter man varje dag från jobbet :whoco5: Och igår var det nog rekord 1,5 timmar en väg.. :whoco5:

Men vad är det är inget, innan vi hade flyttat och under dom rödas protester förra året? 6 timmar enkel väg hem sittandes i bilkö, för att färdas ca 2 mil!!!!!!

Ha en bra dag!

:wai:

Du får nog ta moppen Thomas :crazy::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

dtbkk du tar helt underbara bilder :great:

//Roger

Håller med

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Håller med

Jag me.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ompysslad :crazy:

post-3713-0-93223900-1308377946_thumb.jp

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Solen går ner i hemmbyn

post-3713-0-02796000-1308378368_thumb.jp

Dela på andra sajter

Trafiken kan vara nog så jäklig i Kathmandu, Nepal också.

TrafikkaosKathmandu.jpg

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Dela på andra sajter

Flygplatsen Don Muang 20 maj, 2004. Jag bodde i Hongkong på den tiden. En gång månaden (minst) åkte jag över till Bkk på en weekend. Planet gick 19.00 från Hongkong. Man landade cirka 21.15 i Bkk, hämtade väskan, taxi hem till lyan i bkk, duschade, sen ut på stan. Den 20 maj 2004 hade jag en date, så man hade lite extra bråttom. Tyckte det tog lite ovanligt lång tid med väskorna på Don Muang. Jag lyfte på plastskynket för att kolla vad som hände på bagagesidan...ja, ni ser själva..bagagekillarna låg och sov...

post-3975-0-79237700-1308390307_thumb.jp

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Tack för alla positiva kommentarer och pluskarma. Uppskattas! Tack!

Dela på andra sajter

Just try :D

Skickar dit "mannen som talar med hundar"! :drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Läget just nu vid datorn:

post-3404-0-52618400-1308340737_thumb.jp

Der där känner man igen! :drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

finn ett fel...

Leksingar och is är ingen bra kombination :giggle:

Dela på andra sajter

Idag var det en tidig midsommarfest i Bkk anordnad av Thai-Svenska Handelskammaren och Svenska Skolföreningen.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Flygplatsen Don Muang 20 maj, 2004. Jag bodde i Hongkong på den tiden. En gång månaden (minst) åkte jag över till Bkk på en weekend. Planet gick 19.00 från Hongkong. Man landade cirka 21.15 i Bkk, hämtade väskan, taxi hem till lyan i bkk, duschade, sen ut på stan. Den 20 maj 2004 hade jag en date, så man hade lite extra bråttom. Tyckte det tog lite ovanligt lång tid med väskorna på Don Muang. Jag lyfte på plastskynket för att kolla vad som hände på bagagesidan...ja, ni ser själva..bagagekillarna låg och sov...

Vi lastare är ett trött släkte worldwide :)

Dela på andra sajter

Tack för alla positiva kommentarer och pluskarma. Uppskattas! Tack!

Med tanke på den genomgående höga klass dina bilder visar upp är den positiva responsen helt i sin ordning.

Vore kul med en längre bildberättelse någon gång, med text eller utan :)

En fråga. Vilket kamerahus och vilket objektiv använder du dig oftast av?

Lägger in en bild också. Ännu en från hamnen i Hjo. Kan väl säga att om inte de möjligheter som är inkluderade i div bildredigeringsprogram

(ofta på gott och ont iof sig) funnits skulle förmodligen betydligt färre bilder lagts in här från min sida. Framför allt hur man kan beskära en bild

gör mycket och är nog det roligaste att justera i efterhand. Allra bäst vore kanske om fler av de foton som tagits redan från början var perfekta

men nu är det ju som det är...

IMG_0879.jpg

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Edvardpop,

Canonprylar rakt igenom. Ixus 300 HS, Canon 5D / 1D plus olika gluggar. Sällan eller aldrig blixt, förutom en del partybilder. Bildberättelse. Nja, vi får se vid tillfälle. Ska ha nått att berätta också.

En Leffe och belgiska fries i Bangkok = aldrig fel.

post-3975-0-86719500-1308411827_thumb.jp

Dela på andra sajter

Kungsträdgården idag.

(denna får väl ses som en present till IL)

post-3103-0-84210300-1308421342_thumb.jp

Lite dans.

post-3103-0-58790400-1308421500_thumb.jp

O ett spöke.

post-3103-0-69845700-1308421570_thumb.jp

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

HOBS?

Redan hemma :whoco5:

Dela på andra sajter

wille: Japp!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:suicide::whoco5:

Dela på andra sajter

Hej Lovelos, :)

I den "skiten" sitter man varje dag från jobbet :whoco5: Och igår var det nog rekord 1,5 timmar en väg.. :whoco5:

Men vad är det är inget, innan vi hade flyttat och under dom rödas protester förra året? 6 timmar enkel väg hem sittandes i bilkö, för att färdas ca 2 mil!!!!!!

Ha en bra dag!

:wai:

Cykla ær inget alternativ? Nær jag var nere sist såg jag en del cyklande faranger i trafiken och 2 mil bør du kunna gøra på 30-45 min kanske...

//bob

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...