L200 Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Nudelsoppa i Kambodja: dtbkk du tar helt underbara bilder //Roger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Hej Lovelos, I den "skiten" sitter man varje dag från jobbet Och igår var det nog rekord 1,5 timmar en väg.. Men vad är det är inget, innan vi hade flyttat och under dom rödas protester förra året? 6 timmar enkel väg hem sittandes i bilkö, för att färdas ca 2 mil!!!!!! Ha en bra dag! Du får nog ta moppen Thomas När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 dtbkk du tar helt underbara bilder //Roger Håller med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Håller med Jag me. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Ompysslad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Solen går ner i hemmbyn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Trafiken kan vara nog så jäklig i Kathmandu, Nepal också. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Stollen skoja me polisen http://youtu.be/VQlko6q_jnI En blivande huligan ?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Flygplatsen Don Muang 20 maj, 2004. Jag bodde i Hongkong på den tiden. En gång månaden (minst) åkte jag över till Bkk på en weekend. Planet gick 19.00 från Hongkong. Man landade cirka 21.15 i Bkk, hämtade väskan, taxi hem till lyan i bkk, duschade, sen ut på stan. Den 20 maj 2004 hade jag en date, så man hade lite extra bråttom. Tyckte det tog lite ovanligt lång tid med väskorna på Don Muang. Jag lyfte på plastskynket för att kolla vad som hände på bagagesidan...ja, ni ser själva..bagagekillarna låg och sov... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Tack för alla positiva kommentarer och pluskarma. Uppskattas! Tack! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Just try Skickar dit "mannen som talar med hundar"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Läget just nu vid datorn: Der där känner man igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 finn ett fel... Leksingar och is är ingen bra kombination Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Idag var det en tidig midsommarfest i Bkk anordnad av Thai-Svenska Handelskammaren och Svenska Skolföreningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Flygplatsen Don Muang 20 maj, 2004. Jag bodde i Hongkong på den tiden. En gång månaden (minst) åkte jag över till Bkk på en weekend. Planet gick 19.00 från Hongkong. Man landade cirka 21.15 i Bkk, hämtade väskan, taxi hem till lyan i bkk, duschade, sen ut på stan. Den 20 maj 2004 hade jag en date, så man hade lite extra bråttom. Tyckte det tog lite ovanligt lång tid med väskorna på Don Muang. Jag lyfte på plastskynket för att kolla vad som hände på bagagesidan...ja, ni ser själva..bagagekillarna låg och sov... Vi lastare är ett trött släkte worldwide Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 (ändrad) Tack för alla positiva kommentarer och pluskarma. Uppskattas! Tack! Med tanke på den genomgående höga klass dina bilder visar upp är den positiva responsen helt i sin ordning. Vore kul med en längre bildberättelse någon gång, med text eller utan En fråga. Vilket kamerahus och vilket objektiv använder du dig oftast av? Lägger in en bild också. Ännu en från hamnen i Hjo. Kan väl säga att om inte de möjligheter som är inkluderade i div bildredigeringsprogram (ofta på gott och ont iof sig) funnits skulle förmodligen betydligt färre bilder lagts in här från min sida. Framför allt hur man kan beskära en bild gör mycket och är nog det roligaste att justera i efterhand. Allra bäst vore kanske om fler av de foton som tagits redan från början var perfekta men nu är det ju som det är... Ändrades Juni 18, 2011 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 frugan Vacker! Lyckost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Hälsningar från Sukhumvit soi 2. Tar en välbehövlig paus i valarbetet. Tyvärr är det väldigt bra klister på Demokraternas affischer i år. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Edvardpop, Canonprylar rakt igenom. Ixus 300 HS, Canon 5D / 1D plus olika gluggar. Sällan eller aldrig blixt, förutom en del partybilder. Bildberättelse. Nja, vi får se vid tillfälle. Ska ha nått att berätta också. En Leffe och belgiska fries i Bangkok = aldrig fel. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Kungsträdgården idag. (denna får väl ses som en present till IL) Lite dans. O ett spöke. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 En Leffe och belgiska fries i Bangkok = aldrig fel. HOBS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 HOBS? Redan hemma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 wille: Japp! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Hej Lovelos, I den "skiten" sitter man varje dag från jobbet Och igår var det nog rekord 1,5 timmar en väg.. Men vad är det är inget, innan vi hade flyttat och under dom rödas protester förra året? 6 timmar enkel väg hem sittandes i bilkö, för att färdas ca 2 mil!!!!!! Ha en bra dag! Cykla ær inget alternativ? Nær jag var nere sist såg jag en del cyklande faranger i trafiken och 2 mil bør du kunna gøra på 30-45 min kanske... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu