Guest Incinerator Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 (ändrad) Hej Kommer hem och det luktar "apa" i huset.. Lite durian på matbordet.. Kan tillägga att det åkte ut illa fort.. Ha en bra dag! Durian kaoniao är något jag saknar i Sverige! Ändrades Juni 16, 2011 av Incinerator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Om han biter så biter jag tillbaka så ser vi vem som överlever längst. Mr Phimai Du känner inte till Tyskterriers ser jag. Om han vill så har du 35 hål i kroppen innan du fattat vad som hänt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 (ändrad) Just try Snyggt... Min e något valpigare men man börjar skönja vad det ska bli... Men fy fan vikket psyke dom har, han är utan överdrift den vrångaste jäkla hund jag någonsin haft... Fast lika mysig som vrång så jag får väl inte klaga så mkt. Ändrades Juni 16, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Familjen rastar nya huskatten.Tar råttor samt även hundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Frukt till salu. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Hundar o katter i all ära. Biter den här så kommer du o undra varför ditt finger är blodigt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Om man fingrar på musen å fingret blir blodigt. Jag trodde att det va stopp liksom? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 (ändrad) Hundar o katter i all ära. Biter den här så kommer du o undra varför ditt finger är blodigt. C;D De tar sig sa käringa när håret brann Hundar o katter i all ära. Biter den här så kommer du o undra varför ditt finger är blodigt. C;D Ändrades Juni 16, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Stollen skoja me polisen http://youtu.be/VQlko6q_jnI När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Pattaya När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Pattaya får besök av två "kompisar" från flappeland //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 16, 2011 Dela Inlagd Juni 16, 2011 Gatumat: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Gatumat: Nästan så att man känner oset ända hit! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Skont med kyla,finns vell ingen som oppnar dorren till fulolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 skylt i baren på Cheap Charlie: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 finn ett fel... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 En dag på jobbet. Kollegan får jobba lite medan jag står tryggt nedanför på taket o ser på. Ska´ru ta emot eller? jäv.a amatörpapparazzi Osså ett par bebisbilder. /C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 (ändrad) Bilder från Kungsan imorse, Thaifestivalen börjar ta form. Många ballonger blir det! Finns väl risk att grillträffsgänget raglar dit på kvällskvisten. Ändrades Juni 17, 2011 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 En liten tempelkatt i Vang Vieng, Laos, undrar vem som stör friden... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Läget just nu vid datorn: Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 17, 2011 Dela Inlagd Juni 17, 2011 Bangkok "Heavy Traffic"! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Bangkok "Heavy Traffic"! Lovelos Hej Lovelos, I den "skiten" sitter man varje dag från jobbet Och igår var det nog rekord 1,5 timmar en väg.. Men vad är det är inget, innan vi hade flyttat och under dom rödas protester förra året? 6 timmar enkel väg hem sittandes i bilkö, för att färdas ca 2 mil!!!!!! Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Nudelsoppa i Kambodja: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Mysig katt Tallviking. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Juni 18, 2011 Dela Inlagd Juni 18, 2011 Läget just nu vid datorn: Mysig katt Tallviking Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu